Bekijk originele versie : Enkeltje verzwikt
h_a_n_a_n__e
06-07-2006, 15:10
Hallo,
heb een dringende vraag, me vriendin heeft toenet haar enkell verzwikt ze is na de eerste hulp gegaan maar ze doen erniks an ze zeggen dat het omverwikt i smaar heeft geen verband er om heen gekregen ze zeiden alleen stevige schoenen dragen, ze kan natuurlijk niet met 40 grade heten zon stevige hooge laarzen gaan dragen,
dus wie heeft er tips voor haar zodat ze minder last ervan heeft en ze gewoon normaal kan lopen want nu zet ze me thaar linker voet een stap en haar rechte die verzwikt is sleurt ze er achter aan..
echt die dokters %@$^#$^# meisje gaat meskina dood van de pijn en ze doen nikss!!
graag tips , alvast bedankt
xx hanan
KrOelenbOl__
06-07-2006, 15:14
Toen dat bij mij gebeurde, zei de dokter dat ik een voetbadje moest nemen met warm water en met de verzwikte voet moest bewegen in het water, soort van rondjes maken enz. Het hielp wel een beetje :)
h_a_n_a_n__e
06-07-2006, 16:12
Dankjewel voor je reactie kroelenbol.. maar die meisje heeft zal zwakke enkel heeft 2keer gebroken, 1keer haar enkelbanden spieren gescheurd, en al paa rkeer verzwikt.. is zoooo zielig ik was net naar haar toe gegaan ze schreeuwde he tuit van de pijn toen ging ze lopen elke keer sleurde ze haar voetje mee weer is zo zielig, hoop dat zo'n badje helpt
KrOelenbOl__
06-07-2006, 16:31
Dankjewel voor je reactie kroelenbol.. maar die meisje heeft zal zwakke enkel heeft 2keer gebroken, 1keer haar enkelbanden spieren gescheurd, en al paa rkeer verzwikt.. is zoooo zielig ik was net naar haar toe gegaan ze schreeuwde he tuit van de pijn toen ging ze lopen elke keer sleurde ze haar voetje mee weer is zo zielig, hoop dat zo'n badje helpt
Ze kan het proberen lieverd, want ik heb zo vaak me voet gebroken en enkel verzwikt en ooit ook me been gebroken. :maf2: Zo vaak gebeurd dat bij mij, echt ongeluk heb ik. Maar hoe vaker je dat badje met water doet en echt probeert met je enkel rondjes te maken. Hoe sneller het geneest ;)
h_a_n_a_n__e
06-07-2006, 18:00
Dankjewel,, heb haa rnet gesproken zei zo wallah zeg dankjewel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.