Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : paprika's grillen

saramidden
06-07-2006, 14:59

Hoe kan ik paprika's het beste grillen om ze vervolgens te ontvellen???

ceuta25
06-07-2006, 15:17
IK doe het op een grillpannetje waar je bv ook garnalen op kan bakken..AAn bakken tot ze bruin zijn dan meteen in een zak doen goed dichtknopen na 10 kan je het velletje er zo afhalen!

yassinelievie
06-07-2006, 15:23
Ik Doe Ze Altijd In Smeren Met Olie Dan In De Oven Als Het Velletje Zwart Is Eruit Halen In Een Plastic Zak Doen Daarna Ontvellen.. Dat Doe Ik Ook Altijd Met Tomaat .. En Dan Daar Een Salade Van Maken Je Weet Wel Wat Ze Veel Eten In De Zomer In Marokko.. Heerlijk

ceuta25
06-07-2006, 15:27
Ik Doe Ze Altijd In Smeren Met Olie Dan In De Oven Als Het Velletje Zwart Is Eruit Halen In Een Plastic Zak Doen Daarna Ontvellen.. Dat Doe Ik Ook Altijd Met Tomaat .. En Dan Daar Een Salade Van Maken Je Weet Wel Wat Ze Veel Eten In De Zomer In Marokko.. Heerlijk Die salade vind ik ook erg lekker ik maak hem zo :hihi: 2 paprikas ontvellen en zaad eruit dan in blokjes snijden hele kleinetjes Zo ook 2 tom,aten ontvellen en in blokjes snijden DAn in een bak doen kasbor fijn snijden erbij doen en 1 uitjes heel fijn snijden erbij doen,Dan de zout en olie en azijn alle goed mengen en in koelkast zetten tot erg koud word Jammie heerlijk bij vis gerechten!

saramidden
06-07-2006, 15:31

IK doe het op een grillpannetje waar je bv ook garnalen op kan bakken..AAn bakken tot ze bruin zijn dan meteen in een zak doen goed dichtknopen na 10 kan je het velletje er zo afhalen! kun je ze ook op een rooster boven het gasfornuis doen?

ceuta25
06-07-2006, 15:47
kun je ze ook op een rooster boven het gasfornuis doen? Wat voor rooster?Ik doe ook op gasfornuis in zon grillpan (is koekenpan met van die strepen erop )

saramidden
06-07-2006, 16:13
Wat voor rooster?Ik doe ook op gasfornuis in zon grillpan (is koekenpan met van die strepen erop ) hoe ben jij 10 kilo kwijtgeraakt??? dat wil ik wel weten, veel belangrijker dan paprika's grillen :wow:

asafi
06-07-2006, 18:02
Die salade vind ik ook erg lekker ik maak hem zo :hihi: 2 paprikas ontvellen en zaad eruit dan in blokjes snijden hele kleinetjes Zo ook 2 tom,aten ontvellen en in blokjes snijden DAn in een bak doen kasbor fijn snijden erbij doen en 1 uitjes heel fijn snijden erbij doen,Dan de zout en olie en azijn alle goed mengen en in koelkast zetten tot erg koud word Jammie heerlijk bij vis gerechten! ik ben gek op die salade ik maak em ook altijd:D

powerfull
06-07-2006, 22:27
Die salade vind ik ook erg lekker ik maak hem zo :hihi: 2 paprikas ontvellen en zaad eruit dan in blokjes snijden hele kleinetjes Zo ook 2 tom,aten ontvellen en in blokjes snijden DAn in een bak doen kasbor fijn snijden erbij doen en 1 uitjes heel fijn snijden erbij doen,Dan de zout en olie en azijn alle goed mengen en in koelkast zetten tot erg koud word Jammie heerlijk bij vis gerechten! hoe doe je het precies, ben er geinteresseerd vooral met dit weer hoeveel paprikas voor 2 personen en tomaten moeten deze eerst ingesmeerd worden voordat deze de oven in gaat

ceuta25
06-07-2006, 22:31
hoe doe je het precies, ben er geinteresseerd vooral met dit weer hoeveel paprikas voor 2 personen en tomaten moeten deze eerst ingesmeerd worden voordat deze de oven in gaat Ik heb nog nooit gedana in de oven maar volgens mij doen ze wel met olie ja. Voor 2 personen is 2 paprikas en 2 omaten genoeg. Ik doe de tomaat gewoon schillen met een mes eerst ff in warm water dompelen.!

ceuta25
06-07-2006, 22:32
hoe ben jij 10 kilo kwijtgeraakt??? dat wil ik wel weten, veel belangrijker dan paprika's grillen :wow: Met het ziekenhuis dieet..Ik ben nu gestopt met dieeten maar let nog wel op wil 4 kilo nog eraf hebben dan zit ik op me gewicht voor ik me 2 kids kreeg (68 kilo)

7alawa
06-07-2006, 22:57
Ik heb nog nooit gedana in de oven maar volgens mij doen ze wel met olie ja. Voor 2 personen is 2 paprikas en 2 omaten genoeg. Ik doe de tomaat gewoon schillen met een mes eerst ff in warm water dompelen.! Ik begrijp het niet helemaal: Gril je de tomaat wel of niet :confused: ? En de paprika?

ceuta25
06-07-2006, 23:04

Ik begrijp het niet helemaal: Gril je de tomaat wel of niet :confused: ? En de paprika? Paprika,s grill ik,de tomaten niet :D

7alawa
06-07-2006, 23:13
Paprika,s grill ik,de tomaten niet :D Oh ok..thank you, ga het een keer uitproberen :D