Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zeg wat je vindt!!!

Droom
12-06-2002, 16:42

Hallo, als OUDERS, wat zou je kiezen voor je kinderen?! Hier blijven leven of in eigen land MAROKKO?! Ga je een toekomst in eigen land zoeken en bereiden voor je kinderen of volg je de pad van je ouders en laat je je kinderen hier groeien en blijven wonen?! wat en hoe denken jullie hierover?? GRAAG JULLIE REACTIES.... CIAO... :zwaai:

OUIDAD1
12-06-2002, 16:51
Als marokko dezelfde economische omstandigheden had en goede toekomstperspectieven voor insha-Allah mijn kinderen...kijk dan is diekeuze makkelijk...............maar dat is nou eenmaal niet het geval...dus blijven in het kikkerlandje. ik persoonlijk vindt je vraag nogal overbodig.......aangezien alle inwoners uit een ontwikkelingsland(en dat is marokko) massaal naar europa en noord-amerika emigreren/vluchten. ben benieuwd wie van de leden ervoor kiest straks terug te gaan naar maroc(en dan bedoel ik straks als ze kinderen hebben)

muhammad
12-06-2002, 16:56
as salaam alaikum ik heb een paar vrienden die doordat ze zich niet goed gedroegen naar marokko zijn gestuurd en daar zijn opgevoed. Er wordt gezegd dat je daar betere manieren leert. Maar de mensen die ik ken en in marokko zijn opgevoed die hebben nou niet echt dat je zegt betere manieren gekregen. Maar ja dat zijn ook mensen die niet voor niets daarheen zijn gestuurd door hun ouders er was in hun geval goede reden voor. Ik denk dat de beste oplossing is om zowel een huis in nederland als een huis in marokko te hebben. zo heb je de welvaart en de rijkdom van nederland en je verliest de band met het vaderland Marokko niet.

Rhizlane
12-06-2002, 18:05
as salaam alaikum ik heb een paar vrienden die doordat ze zich niet goed gedroegen naar marokko zijn gestuurd en daar zijn opgevoed. Er wordt gezegd dat je daar betere manieren leert. Maar de mensen die ik ken en in marokko zijn opgevoed die hebben nou niet echt dat je zegt betere manieren gekregen. Maar ja dat zijn ook mensen die niet voor niets daarheen zijn gestuurd door hun ouders er was in hun geval goede reden voor. Ik denk dat de beste oplossing is om zowel een huis in nederland als een huis in marokko te hebben. zo heb je de welvaart en de rijkdom van nederland en je verliest de band met het vaderland Marokko niet. Ik ben het helemaal met je eens, aangezien het blijkbaar toch moeilijk is voor sommige gezinnen, om ondanks hun kinderen de islamitische opvoeding door te geven in dit land, zij soms genoodzaakt zijn om dat te doen door middel van je kind te laten opvoeden in marokko. Natuurlijk krijgen ze daar niet de perfecte opvoeding, maar het is in ieder geval een Islamtische land. Ik persoonlijk zal mijn kinderen nooit zonder mij naar een ander land sturen, ik probeer het als ze jong zijn dat vergeten ook veel ouders, om je kinderen als ze jong zijn goed op te voeden en niet pas in de pubertjid.

amel1
13-06-2002, 12:24

ik blijf lekker hier in nederland ik zou niet in marokko kunnen leven en hier heb ik mijn baan vrienden enzo dus ik zou als ouder voor nederland kiezen

igzeneej
13-06-2002, 12:26
In nederland !!! :D

muhammad
13-06-2002, 13:23
Origineel gepost door igzeneej In nederland !!! :D oww dus zo'n nationaalist ben je nou ook weer niet :D

amel1
13-06-2002, 13:27
Origineel gepost door muhammad oww dus zo'n nationaalist ben je nou ook weer niet :D en waar heb jij het over???????????????

DieselGirly
13-06-2002, 13:32
HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HIER HEIR HIER HIER HIER HIER HIER HIER oke hier omdat het uhh...lekker koud is.....ahahahhahah.....nee hoor ben hier op gegroeid en geboren....marokko is leuk voor vakantie maar wonen.....no thanx

muhammad
13-06-2002, 13:34
Origineel gepost door amel1 en waar heb jij het over??????????????? de ondertekening van kamal / igzeneej is ik ben een echte nationalist, maar ze wil liever in nederland bljiven dus zo een nationalist is ze ook weer niet snappie???

amel1
13-06-2002, 13:35
ja zo ongeveer wel ja