Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marrokaanse jongens hebben hangtieten!

Pagina's : [1] 2

LZN
11-06-2003, 15:29

Mannen lopen altijd te spuien dat marokkaanse vrouwen dikke achterwerken hebben. Maar beseffen jullie ook dat marokkaanse jongen allemaal hang tietjes hebben omdat ze teveel eten!!! Kijk maar goed om je heen, allemaal tietJES! :D :hoera: :lol:.

Kees
11-06-2003, 15:42
wat praat jij nou voor een onzin dit heb ik nog nooit gehoord ik weet niet wat voor boys je naakt hebt gezien maar ik heb dat nooit gezien

shaqir21
11-06-2003, 15:43
hahahahaha, mafkees

tangerboy
11-06-2003, 15:49
hoe kom je daarbij marokkaanse vrouwen hebben de mooiste achterwerken kom nou zeg...........over de mannen tja die zie ik nooit naakt dus kan ik niet oordelen alleen over me zelf en alhamdoelilah..... maar wel een leuke topic hoor.......

khadija84
11-06-2003, 16:14

a willie...hangtieten??? hahahaha Nou je het zegt???? uhmmm je hebt helemaal gelijk....

afoenas
11-06-2003, 16:15
ik heb ook hangtietjes tussen mn benen

Wael_Beni_Saidi
11-06-2003, 16:16
bull shit i wallah je lult uit je nek ik heb geen hang tieten hoor ik weet niet wat voor ervaringen jij hebt opgedaan?

Tetouanees
11-06-2003, 16:23
Origineel gepost door afoenas ik heb ook hangtietjes tussen mn benen :D Tetouanees.............

Rabatboy
11-06-2003, 16:25
aahhahahah wat heb jij nou weer gezien sche koe!!

Kees
11-06-2003, 17:11
Origineel gepost door bloodymary Het is gewoon zo, hoe je het went of keert de meeste marokkaanse mannen hebben hangtIETJES, vooral wanneer de wind waait tegen hun bovenlijf, en je hun contouren kunt zien... Dus kom niet met die blAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, dat jullie niet weten waar ik het over heb! dat is jou ervaring met hangtietjongens kom mij borst voellen hoe strak die is. Maar wat vind je van vrouwen met snor en borsthaar en meer beenhaar dan dat ik heb

Ayliah
11-06-2003, 17:29
Origineel gepost door bloodymary Mannen lopen altijd te spuien dat marokkaanse vrouwen dikke achterwerken hebben. Maar beseffen jullie ook dat marokkaanse jongen allemaal hang tietjes hebben omdat ze teveel eten!!! Kijk maar goed om je heen, allemaal tietJES! :D :hoera: :lol: Wat voor jongens wonen daar dan wel niet bij jou? Ik heb nog nooit zulke jongens gezien....... :confused: (Ja, okey ik geef je alleen een klein beetje gelijk.. van die obelix figuren, maar verder?!?!?!)

Kees
11-06-2003, 17:36
en ik heb nooit gespuiet op een meisje met een grote **** ik heb wel gekwijld maar dat is iets anders hahaha joke

Rabatboy
11-06-2003, 22:57
echte kees ben jij ouwe ewillie hla kees :boer: of niet??

karnal23
12-06-2003, 08:09
wat kan jou het nou schelen he heb je nog iet waar je aan kan zuigen he hahahahah dus is wel oke he maar maar hoe dan ook wij geven ons hangtietjes zo als je zegt niet aan nergerssssssss dussssssssss stttttttttttttttttttttttttttttttttt oke :zwaai:

karnal23
12-06-2003, 08:12

als je met een papzakken he je bed deelt tja tuurlijk zie je ze dan he maar als je nou smaak had wist je het wel dus wat kom je nou lullen he jew slaap en het het is beter om slapende honden niet wakker te maken he dus ga naar je k ut negers vriend van je die heeft dat niet togggggggggggggggggggggggggggggg

Pagina's : [1] 2