Bekijk originele versie : geslaagd of gezakt?
hello people
Willen degenen die geslaagd zijn voor hun eindexamens zich hiero melden :letsparty
Gefeliciflapstaart
En voor degenen die gezakt zijn komt wel goed toch, bij de herkansingen zul je het inshallah wel halen.
:zwaai:
er is toch wel iemand geslaagd of niet :(
hee ik ben geslaagd..........................3 jaar geleden voor mijn atheneum(netjes binen 6 jaar).............
zinalady
12-06-2002, 18:24
heyyyy......nou ik weet het nog niet ik hoor het moruh pas!!!!! Maar ik denk dat ik wel geslaagd ben.....maar ik weet het nog niet zeker!! wish me good luck!!
bye bye
ja ik weet het ook morgen pas.
En ik zeg er nog helemaal niets van.
Ciao Baby ;)
ik hoor het vrijdag pas maarrre bid voor me mensen
agadiria_20
12-06-2002, 19:55
salaam !!
inshalah halen jullie het wel. ik zal voor jullie bidden want weet percies hoe jullie je nu voelen had het ook vorig jaar stressen man maar het komt geloof me echt.
i can feel it
ma3a salaam:zwaai:
agadiria_20
12-06-2002, 19:56
en voor de genen die geslaag zijn
------------> :goedzo:
a big kis muaaaaaaaaaahhhhhhh
yasmine85
12-06-2002, 20:41
ik weet t ook morgen pas..!!!! dus ik ben de hele dag al aan t tellen over hoeveel uur ik de uitslag krijg... :) jullie horen het morgen dus..!! de anderen die het ook morgen of vrijdag te horen krijgen, veel succes!!! en degenen die al geslaagd zijn: gefeliciteerd!!!!!
yasmine
sweetflower
12-06-2002, 21:19
Hey mensen, iK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Heb eindelijk m'n VWO gehaald!!!
En nog wel zonder enige onvoldoendes!!!!!
I couldn't believe it!!!! I'm soooooooooo happyyyyyyy!!!
En de rest ook veeeeeeeeel succes!!! bye bye!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Lakeesha
12-06-2002, 22:10
Gefeliciteerd voor iedereen die geslaagd is. Ik heb volgend jaar pas mn examen en inshallah haal ik het
Voor diegene die zijn gezakt, je haalt het wel met je herexamen hoop ik voor je!!!!!!!!!!
Veel groetjes
Good luck people :goedzo:
enne komt wel goed hoor mensen
en? wat is het geworden????????????
zinalady
13-06-2002, 10:48
ik hoor het pas tussen 4 en 5.......sooooo damm ik ben al wakker van 6 uur en je wilt niet weten wat ik allemaal al wel niet heb gedaan.......oefffffff examens :(
Maar jah ik heb al die weken gewoon relaxed gehad ik heb er niet eens aan gedacht maar vannacht wajoooo ik kon niet aan iets anders denken!! maar jah ik hoop dat iedereen geslaagd is !!
beslama :zwaai:
zinalady
13-06-2002, 12:00
hey bnatourzazate GEFELICITEERD!!!!!
goed zo......... beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.