Bekijk originele versie : "Opmerkelijk": 21 jaar en zeven kinderen bij zeven vrouwen
"Opmerkelijk": 21 jaar en zeven kinderen bij zeven vrouwen
Een 21-jarige werkloze Brit staat op het punt voor de zevende maal vader te worden. Pikant detail: hij 'gebruikte' daarvoor zeven verschillende vrouwen. Een jaar geleden haalde hij het nieuws al omdat hij zijn zes kinderen weigerde te erkennen en financieel te ondersteunen.
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/2006/07/1152173702.59171.jpg
"Er is nog een baby op komst", biechtte Keith Macdonald toen op aan de Sunday Sun uit Newcastle.Beterschap lijkt intussen nog steeds niet op komst. Hij trekt zich van het lot van de toekomstige mama niets aan, zij moet op de steun van haar ouders rekenen om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen.Keith werd voor het eerst vader toen hij 15 was. Meteen na de geboorte zocht hij ander gezelschap op. Resultaat: twee nieuwe baby's, Kady en Angelis. Amper een maand later zag het vierde 'liefdeskind' op rij het levenslicht.
(VIA) (http://www.volkskrantblog.nl/bericht/61181)
MAROUSIA
06-07-2006, 10:32
:maf2: :wow:
Pffff, sommigen mensen kunnen geen kinderen krijgen of doen er jaren over en zouden alles voor doen om 1 kind te krijgen!!!
En deze BABY maakt er mooi zeven en kijkt niet eens naar ze om!
Zulke BABY'S moeten echt aangepakt worden!!!!
Wat voor werking zal dat op de kinderen later hebben als je niet eens word erkent door je eigen vader?
:kwaad:
Zou 't een marikkaan wezen?:likje:
Haha jaa het zou mij niks verbazen, echt een kenmerk van een Marokaan..
MAROUSIA
06-07-2006, 11:03
Haha jaa het zou mij niks verbazen, echt een kenmerk van een Marokaan..
:moe: Ik weet niet of je kan lezen maar er staat duidelijk Keith Macdonald .
Wat heeft het marokkaan zijn met zijn gedrag te maken?:jammer:
:maf2: :wow:
Pffff, sommigen mensen kunnen geen kinderen krijgen of doen er jaren over en zouden alles voor doen om 1 kind te krijgen!!!
En deze BABY maakt er mooi zeven en kijkt niet eens naar ze om!
Zulke BABY'S moeten echt aangepakt worden!!!!
Wat voor werking zal dat op de kinderen later hebben als je niet eens word erkent door je eigen vader?
eh hier zou nu een castratie of een steriel makende operatie heeeeel goed voor wezen...ego tripper zeg.
7 vrouwen in de problemen...ik hoop dat hun ouders hun helpen anders zijn het 7 kansloze kinders, met waarschijnlijk tienermoeders
want als die vent 21 is zal hij niet met een meiske van over de 20 gaan.
Wat heeft het marokkaan zijn met zijn gedrag te maken?:jammer:
Naam wil niet gelijk alles zeggen,, en het was trouwens als een grap bedoeld als het niet door had.. En het Marokaan zijn heeft alles met het gedrag te maken, je laat zien door middel van gedrag wie je bent wist je nog,, maatschappij...
MAROUSIA
06-07-2006, 11:14
Naam wil niet gelijk alles zeggen,, en het was trouwens als een grap bedoeld als het niet door had.. En het Marokaan zijn heeft alles met het gedrag te maken, je laat zien door middel van gedrag wie je bent wist je nog,, maatschappij...
Aan zijn uiterlijk is niet echt op te maken dat hij marokkaan zou kunnen zijn, maar daar draait het hier niet om. Het gaat om een PUBER die gewoon 1 levens kapot heeft gemaakt, zoals gaviel hiervoor zei: waarschijnlijk tiener moeders.
En het gedrag van iemand heeft totaal niet met afkomst te maken, ik weet niet waar jij dat vandaan haalt, maar de plaats, opvoeding enz, dat vormt een mens.
Bepaalde kenmekren zijn niet bepaald voor 1 soort groep, want ieder mens is weer anders en onder elke groep zitten weer die rotte appels.
Maar had inderdaad niet door dat het als grap bedoelt was:)
Wat heeft het marokkaan zijn met zijn gedrag te maken?:jammer:Die willen toch graag dat er veel moslim aanwas is:D
MAROUSIA
06-07-2006, 12:27
Die willen toch graag dat er veel moslim aanwas is:D
:confused:
jeblia021
06-07-2006, 12:32
waarom staat de foto van Justin Timberlake (zoiets was zn naam toch :maf:) ertussen? :confused:
of lijktie er alleen maar op...:maf2:
MAROUSIA
06-07-2006, 12:36
waarom staat de foto van Justin Timberlake (zoiets was zn naam toch :maf:) ertussen? :confused:
oh , ik dacht dat het die foto was van die jongen:maf2:
:D
abdel_malik
06-07-2006, 12:37
shit, ik dacht van, wordt ik nu de eerste die dit moet gaan zeggen, je was me voor.:ego: :moe:
Aan zijn uiterlijk is niet echt op te maken dat hij marokkaan zou kunnen zijn, maar daar draait het hier niet om. Het gaat om een PUBER die gewoon 1 levens kapot heeft gemaakt, zoals gaviel hiervoor zei: waarschijnlijk tiener moeders.
En het gedrag van iemand heeft totaal niet met afkomst te maken, ik weet niet waar jij dat vandaan haalt, maar de plaats, opvoeding enz, dat vormt een mens.
Bepaalde kenmekren zijn niet bepaald voor 1 soort groep, want ieder mens is weer anders en onder elke groep zitten weer die rotte appels.
Maar had inderdaad niet door dat het als grap bedoelt was:)
Ik heb ook niet gezegd dat een gedrag bepalend is van een afkomst.. ik zeg dat het gedrag duidelijkheid geeft van hoe een persoon is,, gedrag is het belangrijkste aspect dat een mens vormt.. Gedrag wordt je aangeleerd door middel van de kenmerken die jij hebt opgenoemd..
En de meeste kenmerken zijn hetzelfde bij een groep, want het heeft meestal betreking op het cultuur en dat is en blijft hetzelfde bij een groep..
Maar mooi dat je nu door hebt dat het als grap is bedoelt :o
het is een engelse jongen . negers willen ook vaak bij zo veel mogelijk vrouwen een kind
Bedankt voor het herhalen, ik had het al gelezen..Ik bedoelde het Marokaan zijn als grap en wordt nu serieus genomen..Majah over dat negers is een vooroordeel zoals ik zij dat het een Marokaan zou kunnen zijn toch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.