Bekijk originele versie : Aan alle mannen:Wat doe je als je tijdens huwelijksnacht merk dat je vrouw een borst
Habibanta3k
12-06-2002, 16:24
reageer snel mannen..
oh ja dames.. jullie mogen ook wel wat zeggen hoor... immers het kan één van jullie zijn, wallahu a'lam
islamgirl
12-06-2002, 16:26
wat bedoel je met een borst?
BentDagilia
12-06-2002, 16:28
Hahahahahahahhaahha De helft is weg..
mischien bedoeld ze als die vrouw maar 1 borst heeft of zo... hahahahha
Miskina faya wollah maar ja Improviseer dan..
Bent Dagilia
islamgirl
12-06-2002, 16:44
ja kan ook door ziekte afgezet zijn ofzo
kom op mannen, eerlijk zeggen
:zwaai: ik weet het weer een meid die reageert.maar mijn mening is: ff slikken maar het leven gaat door...........je weet :alles went(behalve een vent!!) :zwaai:
ik denk dat ze bedoeld borstimplanaten
muhammad
12-06-2002, 17:03
assalaam alaikum
Nou gelukkig komen dat soort dingen die ziektes meestal pas op latere leeftijd voor.
dus je hoeft niet echt bang te zijn dat je een borst mist voordat je gaat trouwen.
maar dan bljift wel de vraag wat zou je doen als na bijv. 2 jaar huwlijk bljik dat je vrouw ziek is en er een borst af moet .
in biede gevallen heb ik niet echt een antwoord ik weet pas wat ik zou doen als het zover is.
ik hoop dat als het zou gebeuren dat Allah (swt) mij de wilskracht zou geven om te bljiven bij de vrouw die ik heb gekozen.
Origineel gepost door muhammad
assalaam alaikum
Nou gelukkig komen dat soort dingen die ziektes meestal pas op latere leeftijd voor.
dus je hoeft niet echt bang te zijn dat je een borst mist voordat je gaat trouwen.
maar dan bljift wel de vraag wat zou je doen als na bijv. 2 jaar huwlijk bljik dat je vrouw ziek is en er een borst af moet .
in biede gevallen heb ik niet echt een antwoord ik weet pas wat ik zou doen als het zover is.
ik hoop dat als het zou gebeuren dat Allah (swt) mij de wilskracht zou geven om te bljiven bij de vrouw die ik heb gekozen.
zooo dan muhammed...gaat dat bij jou zooo makkelijk is dat wat jij onder houden van verstaat...saghan Allah...dus mocht jou vrouw zoiets overkomen,dan is er de MOGELIJKHEID dat jij je vrouw kan verlaten......BAZ
SaraZena
12-06-2002, 18:40
Origineel gepost door Emshoom
pfffffff, no big deal , ik zou me gewoon concentreren op die andere tiet en die dubbel verwennen :D
:goedzo:
Habibanta3k
12-06-2002, 19:00
Origineel gepost door Emshoom
pfffffff, no big deal , ik zou me gewoon concentreren op die andere tiet en die dubbel verwennen :D
Peace peopleeeeee....
daar ben ik weer; ik heb veel van jullie laten ploeten vanwege die onnozele zin van me...EXCUUSSS!!! ik moest snel weg en deed maar wat...gelukkig hebben jullie depoint begrepen! En EEMSHOORN,.... klasse van...leuk gezegd man!
senhajiaa
12-06-2002, 19:30
Zoiets vertel je je aanstaande man toch voor het huwelijk of ligt het aan mij?? Hij moet toch de kans krijgen om te zeggen wat hij er van vindt. Ook al houdt hij dan van je je weet het maar nooit met mannen.. beter om te weten wat hij er van vind dan om een huwelijk in te gaan waar je niet zeker van bent.
als die man echt van je houd dan vindt hij het absoluut geen probleem hoor bedoel liefde maakt blind zeggen ze wel eens bedoel ja wat nou als je bent getrouwd en je wordt ineens ziek en ja 1 borst moet eraf dan kan hij heus niet zeggen van ja hou niet meer van je houden van is hopelijk in de meeste ogen voor eeuwig tot het graf elkaar zal scheiden de dood dus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.