Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Egyptische..Woorden...hmmmmmm

Zin_Rabat
11-06-2003, 14:24

IK Vind het zo een mooie taal met hele mooie woorden soms als mijn moeder naar die oude egyptische film kijkt dan hoor ik van die hele mooie woorden............ :rolleyes: voor al als je in love bent dan ben je er extra prikkelbaar voor en ben nu een hele mooie egyptische liedje aan het beluisteren dan vlieg ik weer helemaal naar de 7 hemel enna hibbek aktar mien hajnajie ja hitta men elbie oeeeeeeee wat moooi :rolleyes: .........................

Zin_Rabat
11-06-2003, 14:44
marokkanen voelen zich allemaal te trots om het toe te geven he ahahhahahahah nu weet ik dat dit echt een ziekelijke site is :D

iki_mocro
11-06-2003, 14:52
Tamazight is romantisch!!

Zin_Rabat
11-06-2003, 15:01
hahhahahahahhahahahahahahhahaHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH hahhahahahahhahahahahahahhahaHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH hahhahahahahhahahahahahahhahaHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH hahhahahahahhahahahahahahhahaHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JE maakt een grapje niet waar nich mich zich nes e nem waaaaaaaaaah ;) :p heeel romantisch

iki_mocro
11-06-2003, 15:03

ga jij maar piramides bouwen!!!! Ondertussen vermaak ik me met Mimoun rafrouch...

Zin_Rabat
11-06-2003, 15:09
is goed ga jij dan lekker romantisch praten :D ;) :p doe je wel goed de ramen dicht anders staat de politie zo voor de deur wegens geluids overlast :D :hihi:

iki_mocro
11-06-2003, 15:12
jaajaja, schoonheid........ J A L O E Z I E, daar hebben we allemaal weleens mee te maken

Zin_Rabat
11-06-2003, 15:20
is goed dat je het toegeeft

iki_mocro
12-06-2003, 11:37
In Rotterdam?

aminaatjuh
12-06-2003, 11:40
ewa safieeee! alsof iedereen niet moeite genoeg heeft met hun eigen taal@!!