Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schepping, voor de mens van die pippie en borstentopics!!!

K_Prone
11-06-2003, 12:57

Allah heeft ons geschapen in allerlei soorten en maten. De een onderscheid zich meer in lichamelijke groei dan andere mensen, zo is de een behaarder dan de ander, zo heeft de een mooiere tanden dan de ander en zo kan de ander zo veel eten zonder aan te komen. Maar niet iedereen is zo. Zo ook mensen die een goed body hebben zijn niet volmaakt. Wat is nou de grens, als je vrouw te kleine borsten heeft who cares, wat wil je er mee doen:confused: So what als je man een te kleine pippie heeft, het gaat om de dikte ervan en hoe hem als instrument gebruikt. Voor diegene die het o zo belangrijk vinden, je zal maar met een man zitten die een te grote heeft en de mannen met een vrouw die te grote borsten heeft. Scheppingen van Allah zijn niet te veranderen, het kan wel maar is onrechtmatig, je moet elkaar accepteren zoals men is. Je vertrouwt elkaar in een relatie en lukt iets niet dan vraag je of je echtgenoot/echtgenote het anders kan doen of dit of dat....... Sjow dat moest er effe uit:D:D

Mariampjee
11-06-2003, 13:00
Shokran A Gooja!!!!!!!! Toen Ik Dit Probeerde Duidelijk te Maken ...Werd Ik Scheel Aangekeken.....

K_Prone
11-06-2003, 13:01
Origineel gepost door Mariampjee Shokran A Gooja!!!!!!!! Toen Ik Dit Probeerde Duidelijk te Maken ...Werd Ik Scheel Aangekeken..... geen dank ;)

naisha
11-06-2003, 13:03
ZO ZO OOK VOOR HET EERST :goedzo: Maar jij noemt mij ook bolle thuis. :hihi:

K_Prone
11-06-2003, 13:06

Origineel gepost door naisha ZO ZO OOK VOOR HET EERST :goedzo: Maar jij noemt mij ook bolle thuis. :hihi: omdat jij ook altijd mijn snoep opeet mijn ijs en mijn gekochte troep daarom en je zit altijd voor de tv en anders achter de computer en nu weg wezen :kwaad:

Bario_Woman
11-06-2003, 13:07
:goedzo: broeder

Rakia4U
11-06-2003, 13:15
Je hebt echt volkomen gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!