Bekijk originele versie : NEDERLAnds meisjez die denken dat ze trend setterz zijn
tfoe egt geen style somige holandiez met hun rare broeken en schoenen met 500 kleuren er in en dan nog denken dat ze trend setterz zijn en ook nog stoer zijn nou een ding niet bij :D :D
maroc_ladysiham
11-06-2003, 12:47
nederlanders zijn echt raar
Origineel gepost door maroc_ladysiham
kweet het :o nerdjez :D
Wallah je hebt gelijk...die tata's hier bij mij op school die zien er niet uit met hun flatgebouw schoenen en hun afgedragen lelijke regenboog kleren niet normaal meer......Wij marokanen blijven de best...:goedzo:
Al heb je van die mocro's er tussen zitten waarvan je denkt have a break have a kitkat.
Sooo moest er even uit......:D
:maf: <<<<<<<< ben ik, ik heb die kleurenbroeken uitgevonden.
Origineel gepost door NOURD1N
tfoe egt geen style somige holandiez met hun rare broeken en schoenen met 500 kleuren er in en dan nog denken dat ze trend setterz zijn en ook nog stoer zijn nou een ding niet bij :D :D
Wat vind je dan wel mooi... een kaftan of een djellaba bij een meisje. Eerlijk gezegd is dat ook het mooist. En zelf draag ik het ook naar school, je gelooft het of je gelooft het niet... geen kaftan tot aan me enkel maar gewoon tot net over me knie en gewoon een lange djellaba.
Maar als iets nou in de mode is, dan wil bijna iedereen er aan mee doen.
Tja, niets aan te doen.
Origineel gepost door maroc_ladysiham
Waarom zijn Nederlanders rare mensen... is grappig als jullie dat zeggen, niet waar? Maar als eenmaal een Nederlander zegt; 'Marokkanen zijn rare mensen.' Dan is het ineens heel erg, beledigend. :rolleyes:
Wallahila, zehma 'zooooo ik heb een leuke broek gekocht' ohh waar ' ja bij de c&a' hmm ja dan weet ik wel wat voor broek dat is. De marokkanen die hebben gewoon styling!!!
BEN BLIJ DAT JULLIE HET EENS ZIJN MET MIJ EN DIE JONGENZ DAN MET HUN GROTE SCHOENEN VAN 4 BIJ 4 METER IK LACH ME DOOD
Origineel gepost door NOURD1N
BEN BLIJ DAT JULLIE HET EENS ZIJN MET MIJ EN DIE JONGENZ DAN MET HUN GROTE SCHOENEN VAN 4 BIJ 4 METER IK LACH ME DOOD
Amai, echt niet Marokkaanse jongens dragen laatste tijd echt hele mooie schoenen.
Origineel gepost door Zeepje
Amai, echt niet Marokkaanse jongens dragen laatste tijd echt hele mooie schoenen.
IK HEB HET OVER DE NL JONGENZ ;)
Weet je wel zeker dat je nog in die TBS kliniek zit?
GangstaLovin
11-06-2003, 14:25
hahahahaa ... :giechel:
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar de nederlanders bij mij op school zien er eeeeeeeeeeeeeecht netjes uit!
MissChica
11-06-2003, 14:30
K lach me altijd dood om die nederlanders wat ze allemaal aan hebben damn :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.