Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Misantazaghin Is Een......

Pagina's : [1] 2

naisha
11-06-2003, 12:24

TRAVO IK ZIE HEM ALTIJD WIJVE KLEREN AANTREKKEN EN ALS HIJ IN DE DOUCHE STAAT DOET HIJ ALTIJD DE MAKE-UP OP VAN MIJN MOEDER :D :D WAT MOET IK DOEN :D

maroc_ladysiham
11-06-2003, 12:25
je niet met anderen bemoeien :)

K_Prone
11-06-2003, 12:25
Wallah als je thuis bent je Gaat dood ik zweer het :stomp: :auw: Je mocht willen dat je mijn kleren kon betalen:D:D Bereid je maar voor op je thuiskomst :D:D

naisha
11-06-2003, 12:27
Origineel gepost door misantazaghin Wallah als je thuis bent je Gaat dood ik zweer het :stomp: :auw: Je mocht willen dat je mijn kleren kon betalen:D:D Bereid je maar voor op je thuiskomst :D:D ga slapen ik ga achter mijn vader schuilen :D

K_Prone
11-06-2003, 12:28

Origineel gepost door misskickboks Ohhhhhhhh, insha-allah gaat hij je neer trappen, ik hoop het, niet liegen je moeder doet niet eens make-up en je brotherr draagt niet eens wijfe kleren, respect voor hem Hier thanx voor je medeleven, wat wijvekleren, wat noem jij wijvekleren :D:D Mijn moeder heeft geen eens make-up :D MAMAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Laziza zit hier te kloten :hihi:

naisha
11-06-2003, 12:29
Origineel gepost door maroc_ladysiham je niet met anderen bemoeien :) hij is mijn broer dus ik mag me er wel mee bemoeien :o

K_Prone
11-06-2003, 12:30
Origineel gepost door naisha ga slapen ik ga achter mijn vader schuilen :D Haha vader helpt mij tog :hihi: en hij is pas om 5 uur thuis anders kom ik naar je school toe:D:D

naisha
11-06-2003, 12:30
Origineel gepost door misantazaghin Hier thanx voor je medeleven, wat wijvekleren, wat noem jij wijvekleren :D:D Mijn moeder heeft geen eens make-up :D MAMAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Laziza zit hier te kloten :hihi: :zweep: waarom schrijf je hier mijn naam idioot mama doet wel make up trouwens mascara enzo daarom heb jij van die lange wimpers. Je trekt altijd yemas kandouras aan :rolleyes: ik heb je wel gezien.

naisha
11-06-2003, 12:31
Origineel gepost door misantazaghin Haha vader helpt mij tog :hihi: en hij is pas om 5 uur thuis anders kom ik naar je school toe:D:D ] BEN jij veel te lui voor en anders stop ik me in de wc :D

K_Prone
11-06-2003, 12:32
Origineel gepost door naisha :zweep: waarom schrijf je hier mijn naam idioot mama doet wel make up trouwens mascara enzo daarom heb jij van die lange wimpers. Je trekt altijd yemas kandouras aan :rolleyes: ik heb je wel gezien. Wat praat je over ma, ze heeft alleen naar feesten mascara. Laziza Laziza Laziza, voor de zoveelste keer een laybaya is iets anders dan een khandoura :hihi:

naisha
11-06-2003, 12:34
Origineel gepost door misantazaghin Wat praat je over ma, ze heeft alleen naar feesten mascara. Laziza Laziza Laziza, voor de zoveelste keer een laybaya is iets anders dan een khandoura :hihi: Hou je bek ik weet het verschil :D en ik heb duidelijk gezien :kwaad: :hihi:

K_Prone
11-06-2003, 12:35
Origineel gepost door naisha Hou je bek ik weet het verschil :D en ik heb duidelijk gezien :kwaad: :hihi: GA spelen jij

naisha
11-06-2003, 12:38
ZE3MA NU PROBEER JE DE MAN TE ZIJN EN THUIS DE VROUW :hihi:

K_Prone
11-06-2003, 13:10
Origineel gepost door misskickboks He brother trap haar neer geef haar 4 trappen van mij, alvast bedankt Jij zou met mij moeten trouwen :hihi: elke dag r3wina:hihi:

naisha
11-06-2003, 13:21

Origineel gepost door misantazaghin Jij zou met mij moeten trouwen :hihi: elke dag r3wina:hihi: SLIJMBAL :D EN wat krijg ik van je als ik geslaagd.

Pagina's : [1] 2