Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Kun Je Het Beste Kopen Voor Je Vriendin Die Gaat Trouwen..???

Pagina's : [1] 2 3

gek
05-07-2006, 13:02

sallam mensen hopelijk kunne jullie me een paar leuke kadotips geven... mijn vriendin gaat namelijk trouwen..aleen ik weet niet wat ik haar kado kan geven... heeft er meschien iemand van jullie leuke tips..???:D dank u :kus:

lala_mounia
05-07-2006, 13:37
lingerie, maquillages, een juweeltje, money..................

schaapie
05-07-2006, 13:46
hey , hangt er vanaf hoeveel ze voor je betekent en wat je budget is? heb wel een paar tips groetjes

scharawia
05-07-2006, 14:02
zo een ballon he een mand he daar stond op proficiat een een die ballon zat geld een dat vindt ik echt heel mooie

HANOENA88
05-07-2006, 14:18

Wat ik persoonlijk heel leuk vind is... Allemaal foto's verzamelen uit jullie jeugd samen en in een leuk foto-album plakken. Dat is echt leuk voor later!

gek
05-07-2006, 16:44
lingerie, maquillages, een juweeltje, money.................. dank u :)

gek
05-07-2006, 16:46
hey , hangt er vanaf hoeveel ze voor je betekent en wat je budget is? heb wel een paar tips groetjes ze betekent veel voor me ken haar al 12 jaar...heb er een super band mee... budget is geen enkel probleem....maakt niet uit hoeveel iets kost ze verdient het :kus: paas de tips :D thnx :kus:

gek
05-07-2006, 16:47
Wat ik persoonlijk heel leuk vind is... Allemaal foto's verzamelen uit jullie jeugd samen en in een leuk foto-album plakken. Dat is echt leuk voor later! dat is inderdaad een leuke idee thnx :kus:

najat15
05-07-2006, 16:49
je kan het beste voor haar of een jurk betalen die van negaffa of je kan een limo of koets voor der betalen of natuurlijk de dakka maraksia dat is het beste cadeautje wat je der kan geven omdat je der al heel lang kent kus najat

gek
05-07-2006, 17:02
je kan het beste voor haar of een jurk betalen die van negaffa of je kan een limo of koets voor der betalen of natuurlijk de dakka maraksia dat is het beste cadeautje wat je der kan geven omdat je der al heel lang kent kus najat daar zat ik ook aan te denken maar ik wil iets doen dat beetje persoonlijk is....dat ook als het feest voorbij is dat ze dan het kado nog heeft zeg maar... thnx voor idee :kus:

najat15
05-07-2006, 18:03
jah het staat tog op video band dat is juist eht mooiste wat je kan geven ik bedoel ik vind een lingerie ofzo dat is gwn goedkope shit weet je

oemayma
05-07-2006, 19:35
je kan een leuke foto van vroeger op een kussen of op iets leuks laten afdruken. je kan iets met goud kopen met jou naam en haar naam en wat je er bij kan doen is een gedicht met je eigen woorden en die laten inlijsten dat is heel mooie die wooden zal ze zeker waarderen incha allah veel succes meid en 3oekba liek:):)

schaapie
05-07-2006, 20:03
hey, ik dacht zelf aan om een band voor haar te betalen als kado maar wat ook kan is 2 badjassen met hun voorletters aan de voorkant en achter kant de achternaam van de man bv miss blablabl en voor de man idem dito en dan moet je een foto van hem en haar als potret na laten schilderen of tekenen op n echt linnen doek in zwart wit of bruintinten grote formaat kost ongeveer 200 euro en dan die badjassen erbij dat heb ik persoonlijk ook kado gegeven aan me vriendin die ging trouwen. ps had me naam aan de onderkant van de schilderij gezet alsof ik m had geschilderd hahah en vind persoonlijk dat je beter iets moet kopen of iets betalen dan geld geven. dat geld gaat toch op en heeft ze dan alsnog geen herinnering snap je wat je ook kan doen is een huwlijks reisvoor hun boeken en de tickets pas geven als iedereen langzamerhand weggaat en als jij gedag zegt die tickets overhandigen wedden dat ze in tranen schiet hahaha maar goed als ik meer tips heb zet ik ze wel hierop. groetjes

Brunette_
05-07-2006, 20:09
Een mand gevuld met dingen voor haar.. Make-up, lingerie, badspulletjes etc.. Of geld komt altijd van pas :goedzo: Wat een vriendin een keertje voor me zus had gedaan (kadootje na de bruiloft op de bruiloft had ze voor haar dakka betaald en limo) Een duur lingerie setje en de string kon je aan allebei de kanten opendoen.. je weet wel met van die lintjes.. Nou we lachen in een deuk.. Ze deed hem over haar broek aan en ging voor doen hoe ze dat bij haar man moest doen!! ECHT ZO GRAPPIG..! Echt om niet te vergeten hahaha.. Maar succes :goedzo: Liefs!!

beppie_truus
05-07-2006, 20:17

Ik zou om te beginnen een tshirt laten drukken met een foto van jullie beide en op de achterkant haar trouwdatum of de datum dat jullie elkaar voor het eerst leerden kennen. Dan zou ik een badlaken of een badjas kopen en paar was handjes en in die washandjes zou ik kado's in verstoppen zoals bijv: waardebon voor de sauna/schoonheidssalon, verzorgingsproducten, foto van jullie beide

Pagina's : [1] 2 3