Bekijk originele versie : wit goud!!spoed.
stylishgirl
11-06-2003, 11:17
ladies,
waar kan je leuke mooi wit goud kopen??(oorbellen,ketting,armband,trouwringen enz) kent iemand winkels in a'dam wat ook niet zo prijzig is??
hoop snel van jullie te horen :Iluvu:
groetjes
:zwaai:
Je moet even bij Moujawharat Ouarda kijken in Amsterdam oost, ze hebben hele mooie dingen en de prijs valt wel mee.
Groetjes,
Chadiaa
roosje22
11-06-2003, 11:26
Origineel gepost door stylishgirl
ladies,
waar kan je leuke mooi wit goud kopen??(oorbellen,ketting,armband,trouwringen enz) kent iemand winkels in a'dam wat ook niet zo prijzig is??
groetjes
lucardi heeft altijd goud wat niet zo super duur is! Maar mag ik vragen waarom wit goud? vind dat altijd op zilver lijken. En op onze huidskleur vind ik geel goud echt heel mooi
stylishgirl
11-06-2003, 12:00
lucardi???
nee schat dat is wel erg laag voor een bruiloft en trouwringen,moet wel iets moois zijn,haha
en mijn mannetje en ik vinden wit goud mooier staan dan geel goud,dat vind hij afschuwelijk, en ik ook aangezien ik getint ben
groetjes
hoop nog veel reacties te krijgen en waar ik kan shoppen enz,ik hoor tot nu toe dat antwerpen,brussel wel goeie winkels hebben,maar dat moeten we nog effe uitzoeken
groetjes
antwerpen moet je zijn meid.zoek die joden op ,zid
roosje22
12-06-2003, 08:34
Origineel gepost door asana
juist ja was ik effe vergeten en daar kun je nog over de prijs onderhandelen ook!
karnal23
12-06-2003, 08:39
je kan bij je moeder in haar kluis kijken heb je het voor niksssssssss maarja jully ja nee dus
roosje22
12-06-2003, 09:18
Origineel gepost door karnal23
je kan bij je moeder in haar kluis kijken heb je het voor niksssssssss maarja jully ja nee dus
:watte?:
ougtilamya
13-06-2003, 11:49
Origineel gepost door stylishgirl
ladies,
groetjes
ik ken een heel leuk zaakje in denhaag waar ze echt prachtig goud verkkopen en heeel mooi wit goud en de prys valt hartsikke mee
als je meer wil weten laat het me dan ff weten meid
thalla
Origineel gepost door asana
Juist op die jodenmarkt, ze hebben echt mooie sieraden... :)
tatouzient
14-06-2003, 17:14
je moet ook eens een kijkje gaan nemen in de diamantwijk van antwerpen. vele winkels van indonesiers en joden. mn vriendin heeft een prachtig set van daar gekocht. echt originele stukken. de prijs hangt een beetje af van hetgene da je zoekt. dat van mn vriendin was een beetje prijzig, maar zekers waard.
in de grand bazar op de groenplaats (antwerpen centrum) heb je ook mooie winkels mt wit goud. en eveneens zijn er mooie juwelen te zien in de shopping center (wijnegem)
nog veel succes verder en wens jou en je mannetje nog veel geluk samen toe.
bisous xxx
XmaghrabiaX
16-06-2003, 10:38
siebel :goedzo:
Ga eens in Brussel kijken op Reu de Brabant. Heel mooie en heel goedkoop.
succes
hoi je moet ff langs gaan in almere stad die winkel heet siebel we hebben daar namelijk ringen voor mn broer en aanstaande schoonzus gekocht . ect heel mooi en je krijgt er zelfs een trouwkado bij veel succes kus naouel
lieve-maghrebia
12-10-2009, 12:57
wie kent het adres van de jodenmarkt in Antwerpen..?
Alvast bedankt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.