Bekijk originele versie : Pakistaanse vrouwen eisen verplichting van hoofddoek
Pakistaanse vrouwen eisen verplichting van hoofddoek
dinsdag 04 juli 2006
Ruim tweehonderd Pakistaanse vrouwen hebben maandag in de Pakistaanse hoofdstad Islamabad gedemonstreerd voor het verplicht stellen van hoofddoeken voor vrouwen in scholen en op universiteiten.
De demonstratie was georganiseerd door de sjiitische studentenorganisatie Imamia. De deelneemsters droegen borden met de tekst "Protest tegen de westerse cultuur" en "We brengen de hoofddoek naar ieders huis om de waardigheid van vrouwen te beschermen". Enkele deelneemsters droegen de beeltenis bij zich van grootayatollah Ruhollah Khomeini, de overleden leider van de Iraanse islamitische revolutie van 1979.
Organisator Naeema Shirazi vindt dat de Pakistaanse regering zich niet moet laten beïnvloeden door het Westen en wil dat ze de hijab, de hoofddoek, verplicht stelt in alle onderwijsinstellingen.
Radicale islamitische groepen beschuldigen de militaire leider van Pakistan, Pervez Musharraf, ervan onder invloed van het Westen een seculiere agenda te volgen. Ze verzetten zich ook tegen zijn steun voor de Amerikaanse oorlog tegen het terrorisme.
zo zien we maar weer. en iedereen gaat dit belachelijk vinden, maar ik vind dat als frankrijk ditzelfde mag verbieden dat het in een ander land die daar wel waarde aan hecht wel verplicht mag worden
"Want God had de wereld zo lief dat Hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in Hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft" (Johannes 3:16).
Dan had ie maar door moeten noiken net zoals die taliban sloeries met hun hoofddoek..... In de 50 jaar die je dan hebt kan je toch 36 kinderen uitkakken...... :goedzo:
Want ze zijn zo zedelijk......
"Want God had de wereld zo lief dat Hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in Hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft" (Johannes 3:16).
Dan had ie maar door moeten noiken net zoals die taliban sloeries met hun hoofddoek..... In de 50 jaar die je dan hebt kan je toch 36 kinderen uitkakken...... :goedzo:
Want ze zijn zo zedelijk......
36 kinderen zonder 1 keer klaar te komen.
Voorwaar, ik zeg u, een uitzonderlijke prestatie!
:banana:
Precies.
En als in het ene land moord verboden is, mag in het andere land moord best verplicht worden gesteld.
Doorslaggevende logica!
Dat zegt hij op gevoel, imbeciel. Zoals ik jou nu imbeciel noem, dat is puur gevoelsmatig. Kan er niks aan doen. :moe:
Hij bedoelt denk ik. Als in een land de hoofddoek wordt verboden. Een ander land dat het hoofddoek waardeert het juist gepromoot wordt.
Precies.
En als in het ene land moord verboden is, mag in het andere land moord best verplicht worden gesteld.
Doorslaggevende logica!
:p
Precies.
Doorslaggevende logica!
nou ik kan je mensen aanwijzen die het in hun land verbieden en zelf in andere landen gaan staan moorden. wil je namen horen???
je weet precies wat ik bedoel. en diegene die hierboven iemand een talibansloerie noemt: jij bent triest. zoek in een woordenboek op wat sloerie betekent.
36 kinderen--> overdreven maar ik zeg nog steeds respect. want als het aan de westerse vrouwen ligt was jij zelf neit eens geboren omdat dat shitty zou zijn voor hun figuur of hun cariere.
kijk maar naar de recente onderzoeken. over 60 jaar is nederland onderbevolkt.
Dat zegt hij op gevoel, imbeciel. Zoals ik jou nu imbeciel noem, dat is puur gevoelsmatig. Kan er niks aan doen. :moe:
Hij bedoelt denk ik. Als in een land de hoofddoek wordt verboden. Een ander land dat het hoofddoek waardeert het juist gepromoot wordt.
Elk land moet het zelf weten.
Heb ik nog een vraagje...
In de islam is het zo dat als je man overlijdt je als vrouw 3 maanden en 10 dagen je huis niet uit mag.
Maar andersom zijn er geen regels.
Heb je daar een verklaring voor?
:confused:
In de islam is het zo dat als je man overlijdt je als vrouw 3 maanden en 10 dagen je huis niet uit mag.
Ja, ik heb een verklaring.
Dat is namelijk zo....:moe:
Als man heb je een goeie neus, 3 maanden naast een lijk gaat nogal meuren. Als moslim vrouw zit je neus meestal in elkaar en mag je blij zijn dat je nog iets ruikt.... Dan is het beter te doen.... Zeker met deze temperaturen.... Ik word gek :hihi:
Als man heb je een goeie neus, 3 maanden naast een lijk gaat nogal meuren. Als moslim vrouw zit je neus meestal in elkaar en mag je blij zijn dat je nog iets ruikt.... Dan is het beter te doen.... Zeker met deze temperaturen.... Ik word gek :hihi:
Misschien ter geruststelling...
niet gekker dan anders.
:D
Ja, ik heb een verklaring.
Dat is namelijk zo....:moe:
Dus jij weet het ook niet.
Ik vind het gek en niet eerlijk.
Bewijs dat man en vrouw in de islam niet gelijk zijn.
Daar ben ik tegen.
:hadj:
Misschien ter geruststelling...
niet gekker dan anders.
:D
Morgen ben ik weer op de goeie weg zoveel rood ga ik krijgen :hihi:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.........
Goed dat je dat ook sneller vergeet :hihi:
Dus jij weet het ook niet.
Ik vind het gek en niet eerlijk.
Bewijs dat man en vrouw in de islam niet gelijk zijn.
Daar ben ik tegen.
Ik wil niet op onzinnige vragen reageren.
Doei
Morgen ben ik weer op de goeie weg zoveel rood ga ik krijgen :hihi:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.........
Goed dat je dat ook sneller vergeet :hihi:
:hadj: Van mij krijg je veel groen GodSent jij bent eerlijk. :hihi:
En zon ook natuurlijk. :ego:
Ik wil niet op onzinnige vragen reageren.
Doei
Lekker makkelijk.
Het is gewoon waar wat ik zeg.
En wat krijg je dan?
Je staat met je bek vol tanden.
Chicken!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.