Bekijk originele versie : Dames hoe oud was je toen je de keuken in moest?
45soumaya
04-07-2006, 22:55
:D tell us!
Kortjakje
04-07-2006, 23:00
Die leeftijd heb ik nog steeds niet bereikt. Ik mijd de keuken zoveel als het kan:hihi:
tangermosllim
04-07-2006, 23:01
uhhh sinds mijn zus het huis heeft verlaten , dus ong vanaf mijn 12de :p
45soumaya
04-07-2006, 23:02
Die leeftijd heb ik nog steeds niet bereikt. Ik mijd de keuken zoveel als het kan:hihi:
Hoe oud ben jij dan :D
45soumaya
04-07-2006, 23:03
Ik begon op mijn 7de al met de afwas....
Op mijn 12 begon ook het koken
Kortjakje
04-07-2006, 23:08
Hoe oud ben jij dan :D
29.....ik ben echt een ramp in de keuken
Ik begon op mijn 7de al met de afwas....
Op mijn 12 begon ook het koken
Tbarkellah
ik ben de keuken nog niet in.. had moeder mij maar gedwongen op mn 12e ofzo..
heb echt 2 linkerhanden :jammer:
45soumaya
04-07-2006, 23:10
Tbarkellah
ik ben de keuken nog niet in.. had moeder mij maar gedwongen op mn 12e ofzo..
heb echt 2 linkerhanden :jammer:
ik was al heel jong toen ik voor de rest hier thuis moest zorgen...ik ben ook heel vroeg volwassen geworden maar alles heeft zijn redenen.....
Maar op zijn tijd kan ik ook heeel kinderachtig wezen hoor daar niet van :hihi:
ik was al heel jong toen ik voor de rest hier thuis moest zorgen...ik ben ook heel vroeg volwassen geworden maar alles heeft zijn redenen.....
Maar op zijn tijd kan ik ook heeel kinderachtig wezen hoor daar niet van :hihi::hihi:!
45soumaya
04-07-2006, 23:13
:hihi:!
Hahahaha jah toch.....
45soumaya
04-07-2006, 23:20
Mijn mamma zegt altijd:
'Er was een tijd dat je brood bakte, eten maakte en alles deed zonder dat er wat gevraagd werd. En nu? Nu kom je thuis en eet je en daar blijft het bij :jammer:'
Ik was al heel jong getrimd op de keuken, helaas doe ik er nu niet veel meer mee :o
Meid ik heb ook mijn tijden....ik kook allleen deze maanden nu er niemand is die kan koken meestal kookt mijn stiefmoeder enzo....
Maar wat ik me afvroeg is of je dan niet merkt dat het koken en het bakken van brood niet achteruit gaat ?
45soumaya
04-07-2006, 23:46
Nou, nee. Ik zie het als autorijden: jong geleerd is oud gedaan. En zodra je het eenmal kan, al rijd je jaren niet, je kent het daarna alsnog.
Zo ook met brood bakken. Mijn brood is jammie :hihi:
ik heb meestal wel dat ik eerst ff weer door moet hebben maar dat gaat meestal wel snel....
Wat jou brood hmmmm altijd lekker vers brood.....
Het_Licht
04-07-2006, 23:52
ik heb ook 2 linkerhanden. Ik ben een ramp in de keuken.
cocoenco
04-07-2006, 23:58
ik moest mijn moeder altijd smeken om die keuken in te gaan, niet voor de afwas hoor.
Ik wou altijd zo graag koken en het mocht nooit van mijn moeder dus al was ze maar even weg, dan stond ik allerlei rare dingen in de pannen te gooien.
Altijd ruzie hierover gehad.
wat dat betreft lijk ik zoveel op mijn moeder, kan lekker koken en heb er een hekel aan als iemand met zijn neus boven mijn pannen hangt.
45soumaya
04-07-2006, 23:58
ik heb ook 2 linkerhanden. Ik ben een ramp in de keuken.
Weetje je moet gewoon de keuken in met de motto vandaag kom ik er uit met iets heerlijksss....
Nou de ene keer vergeet je het zout.
de andere keer brand het aan
de andere keer te veel kruiden
de andere keer te vettig....
tot je het hebt...zo leer je het...
Ik laat me zusje ook altijd de keuken in van vandaag ga je het helemaal aleeen doen...en zo is het ook eerst bij haar gegaan en nu red ze zich goed in de keuken alhamdoulilaah :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.