Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kben gisteren ten huwelijk gevraagd...

Pagina's : [1] 2 3

TwinkleEye_19
11-06-2003, 09:55

En het is helemaal een gearangeerd huwelijk.. En ik weet het allemaal niet meer :( Warboel in m'n hoofd, kga maar aan het werk nu :verdriet:

Atlasleeuw
11-06-2003, 09:56
Origineel gepost door TwinkleEye_19 En het is helemaal een gearangeerd huwelijk.. En ik weet het allemaal niet meer :( Warboel in m'n hoofd, kga maar aan het werk nu :verdriet: door wie?? door Amar....... :D

miriammetje
11-06-2003, 09:59
door just fouad ofso hihihihiihihih.....waarom weet je het niet meer ???ik wil er best wel met je over praten meid...

TwinkleEye_19
11-06-2003, 10:01
Origineel gepost door Atlasleeuw door wie?? door Amar....... :D Gearangeerd huwelijk, dus de naam weet ik nog niet...:( Dat komt pas als ik interesse hebt :D Origineel gepost door MissOogappeltje Waarom was je tel. rond 22.00 uur UIT! :kwaad: Kwilde je bellen, maar kwas laat thuis gisteren, en zat met m'n vader in bespreking vanwege die aanzoek...en daarna bij m'n nichten geweest.... Toen ik je belde was ik pas thuis en toen sliep jij :(

Atlasleeuw
11-06-2003, 10:02

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Gearangeerd huwelijk, dus de naam weet ik nog niet...:( Dat komt pas als ik interesse hebt :D Kwilde je bellen, maar kwas laat thuis gisteren, en zat met m'n vader in bespreking vanwege die aanzoek...en daarna bij m'n nichten geweest.... Toen ik je belde was ik pas thuis en toen sliep jij :( Dombo.....niemand kan je dwingen om te trouwen....als je ouders zich MOSLIMS noemen dan moeten ze jou mening vragen.....als je weigert dan hebben ze dat maar te pikken....dus wil je trouwen ja of nee ??

TwinkleEye_19
11-06-2003, 10:11
Origineel gepost door Atlasleeuw Dombo.....niemand kan je dwingen om te trouwen....als je ouders zich MOSLIMS noemen dan moeten ze jou mening vragen.....als je weigert dan hebben ze dat maar te pikken....dus wil je trouwen ja of nee ?? Hey wat zeg je met je dombo! :kwaad: Mijn ouders noemen zich geen moslim die ZIJN moslim..Allah fed, mijn vader is refqi, hij weet heel goed hoe en wat... Hij wilde eerst weten of ik uberhaupt wel wilde trouwen en toen zei ik, ik wil weten hoe oud die is, wat ie doet en nog meer bla... Mijn vader gaat vandaag mijn vragen aan hun stellen en dan krijg ik zo het antwoord, pas als leeftijd en e.d. mij bevalt wil ik kennis maken...kheb geen zin om direct diegene te zien... Mijn vader wil hem ook zien en hij zei tegen mij.. eerst zien, dan pas praten...niet direct oordelen ;)

Tombie
11-06-2003, 10:13
Origineel gepost door TwinkleEye_19 En het is helemaal een gearangeerd huwelijk.. En ik weet het allemaal niet meer :( Warboel in m'n hoofd, kga maar aan het werk nu :verdriet: Meskien heb je deze ontmoet bij het ongeluk op de A12

Atlasleeuw
11-06-2003, 10:13
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Hey wat zeg je met je dombo! :kwaad: Mijn ouders noemen zich geen moslim die ZIJN moslim..Allah fed, mijn vader is refqi, hij weet heel goed hoe en wat... Hij wilde eerst weten of ik uberhaupt wel wilde trouwen en toen zei ik, ik wil weten hoe oud die is, wat ie doet en nog meer bla... Mijn vader gaat vandaag mijn vragen aan hun stellen en dan krijg ik zo het antwoord, pas als leeftijd en e.d. mij bevalt wil ik kennis maken...kheb geen zin om direct diegene te zien... Mijn vader wil hem ook zien en hij zei tegen mij.. eerst zien, dan pas praten...niet direct oordelen ;) Ja jij maakt er een drama van..... :D. refqi??? je bedoelt je vader is een fqih.....so wat.....fqih betekent niet dat ie heilig is.....ik vertrouw fqihs niet meer....na wat ik allemaal gezien heb van ze.....:jammer:...geldt natuurlijk niet voor ja vader hoor... ;)

Tombie
11-06-2003, 10:14
Origineel gepost door miriammetje door just fouad ofso hihihihiihihih.....waarom weet je het niet meer ???ik wil er best wel met je over praten meid... Heeeee denk er om meisssie justfouad is van mij!!! :Iluvu: Als ie vreemdgaat dan ga ik er weer op los... :auw:

TwinkleEye_19
11-06-2003, 10:17
Origineel gepost door Atlasleeuw Ja jij maakt er een drama van..... :D. refqi??? je bedoelt je vader is een fqih.....so wat.....fqih betekent niet dat ie heilig is.....ik vertrouw fqihs niet meer....na wat ik allemaal gezien heb van ze.....:jammer:...geldt natuurlijk niet voor ja vader hoor... ;) Even correctie.. Hij was :D rqih en docent (oef zware tijden waren dat) (niet vast van de moskee, gewoon invaller..maar vaak wordt ie uitgenodigd om huwelijken te zegenen (of is het verbinden wat ze dan doen :confused: ) En je generaliseerd :kwaad: :verdriet:

Atlasleeuw
11-06-2003, 10:20
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Even correctie.. Hij was :D rqih en docent (oef zware tijden waren dat) (niet vast van de moskee, gewoon invaller..maar vaak wordt ie uitgenodigd om huwelijken te zegenen (of is het verbinden wat ze dan doen :confused: ) En je generaliseerd :kwaad: :verdriet: Ik generaliseer niet... :D ...

TwinkleEye_19
11-06-2003, 10:22
Origineel gepost door Atlasleeuw Ik generaliseer niet... :D ... Ik vertrouw die -> :D niet :hihi: Maar niet afdwalen van het onderwerp :( Kmoet even goeeeed nadenken...of ik ga kiezen voor gearangeerd (beide families staan er zeker achter) of op eigen houtje ga werken (dan bevalt partner zeker, maar weet je het van families niet zo) :verdriet: :verdriet:

chicamaroquia
11-06-2003, 10:25
Het leven is een oneindige twee richtingenweg, elke dag sta je voor de keuze welke weg je zal in slaan. Bij die keuzes kun je geholpen worden, maar in sommige gevallen moet je er helemaal zelf uitkomen... :verdriet:

iki_mocro
11-06-2003, 10:26
weet je wat je moet doen? In je naakie voor je aanstaande schoonouders verschijnen....... Heb ik ook gedaan........ en dan dansen op Sean Paul!!

Angel
11-06-2003, 10:28

Origineel gepost door iki_mocro weet je wat je moet doen? In je naakie voor je aanstaande schoonouders verschijnen....... Heb ik ook gedaan........ en dan dansen op Sean Paul!! toen ging de wekker en besefte je dat je nog steeds een beslissing moest nemen :D

Pagina's : [1] 2 3