Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zouden jullie trouwen met iemand die in NL is maar geen papieren heeft?

Pagina's : [1] 2

TwinkleEye_19
11-06-2003, 09:53

Mijn vader vindt dat zulke mensen ook een kans moeten krijgen, als ze toch al hier zijn... Zolang het maar geen oelad e7ram zijn, zegt ie dan.. Ik persoonlijk ken wel veel huwelijke zo, en die gaan goed, en uiteraard zijn er die waarbij het minder gaat... Wat vinden jullie?

Sweetmarocia
11-06-2003, 09:57
Tligt er tog aan of je die persoon vertrouwd of niet en hoe hij je behandeld. Persoonlijk zie ik te vaak in mijn omgeving dat vrouwen na 3 jaar een oprot schop krijgen en die mannen een vrouw melmagrieb gaan halen. Het zal ook best wel voorkomen dat het wel een goed huwelijk is maar persoonlijk vertrouw ik er niet zo in.

miriammetje
11-06-2003, 09:57
Origineel gepost door MissOogappeltje ALS HIJ MIJN "eLMAKTEB"IS WAAROM NIET? Mijn ma is ook met mijn vader getrouwd terwijl hij in Frankrijk verbleef! ja klopt het is mekteb en als hij moslim wat zou mijn reden moeten zijn om hem afte wijzen geen papieren nee hoor...dan trouw ik lekker......ik wil graag trouwen snik maar ben te jong :(

TwinkleEye_19
11-06-2003, 10:18
Origineel gepost door Sweetmarocia Tligt er tog aan of je die persoon vertrouwd of niet en hoe hij je behandeld. Persoonlijk zie ik te vaak in mijn omgeving dat vrouwen na 3 jaar een oprot schop krijgen en die mannen een vrouw melmagrieb gaan halen. Het zal ook best wel voorkomen dat het wel een goed huwelijk is maar persoonlijk vertrouw ik er niet zo in. Inderdaad, kheb ook altijd het idee dat ze je gaan belazeren :( Dat is echt angstwekkend, alhoewel je weet dat ze ook een kans moeten krijgen...

zahia
11-06-2003, 13:04

Why not.....:rolleyes:

Soefy
11-06-2003, 13:05
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Mijn vader vindt dat zulke mensen ook een kans moeten krijgen, als ze toch al hier zijn... Zolang het maar geen oelad e7ram zijn, zegt ie dan.. Ik persoonlijk ken wel veel huwelijke zo, en die gaan goed, en uiteraard zijn er die waarbij het minder gaat... Wat vinden jullie? Ik sluit me aan bij je vader :D

Tombie
11-06-2003, 13:06
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Mijn vader vindt dat zulke mensen ook een kans moeten krijgen, als ze toch al hier zijn... Zolang het maar geen oelad e7ram zijn, zegt ie dan.. Ik persoonlijk ken wel veel huwelijke zo, en die gaan goed, en uiteraard zijn er die waarbij het minder gaat... Wat vinden jullie? Ik zeg nee tegen ILLEGALEN!! Zou er echt niet mee willen trouwen nee nee neeeeeee!!!!

TwinkleEye_19
11-06-2003, 13:06
Origineel gepost door Miss_Magrebia ik denk zelf dat "JIJ" eerst zeker van je zaak moet zijn of jij met hem wilt trouwen! en daarna moet je gewoon effe "Undercover" :bril: wat info. verzamelen over hem. Hoe hij is wat zin verleden is, misschien ook hoe hij hier naar NL is gekomen en hoe lang hij hier is, of hij een inkomen heeft etc etc! maar volg vooral je hart! veel suc-6 Wellah dat is zeker belangrijk, hoe lang iemand hier is... Wie heeft er trouwens al ervaringen mee? Want het lijkt me wel zwaar om kostwinner te zijn ;)

Bario_Woman
11-06-2003, 13:09
I would give that man a chance....if i really :verliefd: love him.... Iedereen verdient een kans. Hij moet wel bereid zijn om carriere te willen maken en veel gevoel voor humor hebben. GC

Rakia4U
11-06-2003, 13:19
Al zou ik willen denk niet dat mijn vader dat goed zou vinden, hij zou eerder wantrouwig zijn tegenover hem of dat hij wel met mij trouwt omdat hij dat wil of omdat zijn porto graag een paspoortje wil...

TwinkleEye_19
11-06-2003, 13:37
Origineel gepost door Miss_Magrebia De nicht van mijn man was verloofd met een jongen die hier in NL was zonder papieren, het is door omstandigheden niet doorgegaan! Het lag niet aan die jongen maar aan haar, hij had alles voor haar over, was echt een schat van een jongen en moet eerlijk zeggen, zij verdiende hem niet! Maar is die jongen die om je hand kwn vragen hier in Nl zonder papieren? Tis zo raar, allemaal via via, en zo'n druk op m'n pa en nu mij :verdriet:

-xxx-Rachida
11-06-2003, 13:42
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Inderdaad, kheb ook altijd het idee dat ze je gaan belazeren :( Dat is echt angstwekkend, alhoewel je weet dat ze ook een kans moeten krijgen... weet je, je kunt door elke man belazerd worden.... Ik zelf zou op de eerste plaats niet met een illi kunnen trouwen. Ik vind papieren maken zo'n gedoe......das wat k heb gehoord....maar aan de andere kant, als je van hem houd zal het je makkelijker af gaan...... Iwa jah...alles is mektab.

TwinkleEye_19
11-06-2003, 14:13
Origineel gepost door Miss_Magrebia "let niet op de druk die wie dan ook uitoefend op je, kijk wat jezelf wilt! Je kan em pm-en als je erover wilt praten! Ik pm zo het hele verhaal, want tis veel getyp.. Kheb echt even advies nodig...

-Reda-
11-06-2003, 14:18
Huwelijk draait nog altijd om de liefde tussen twee personen, hoe vreemd dat ook voor sommige mensen klinkt.

TwinkleEye_19
11-06-2003, 14:33

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Huwelijk draait nog altijd om de liefde tussen twee personen, hoe vreemd dat ook voor sommige mensen klinkt. Dat is waar, maar liefde is niet altijd garatie voor een succesvol huwelijk.. Je kan stapelverliefd zijn voor het huwelijk en al weet ik veel hoeveel maanden een relatie hebben, en tijdens het huwelijk helemaal anders lopen... Iedereen denkt elkaar in een relatie door en door te kennen, maar de ware karakter van iemand leer je nooit zo goed kennen als in een huwelijk... Nu gaat ieder nog naar z'n eigen pa en ma, maar in een huwelijk kan het niet....dan pas ben je echt op elkaar aangewezen..wanneer beide echt samen aan een toekomst bouwen...

Pagina's : [1] 2