Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anti transparant,...

Pagina's : [1] 2

moegenboesh
04-07-2006, 21:48

Welke deo, creme, roller, spray of wat dan ook is het beste??

iikRam
04-07-2006, 22:59
salaam alaikoem, Ik gebruik odorex lotion, dat breng je aan na het douchen op een wattenschijfje zachtejes deppen onder de oksles en je hebt geen last van transpiratie en geen GEUR! verkrijgbaar bij kruidvat voor maar slechts 2.20!! echt een aanrader

Dunya1602
12-07-2006, 13:07
Nou Dames Ik Heb Echt Een Aanrader Voor Julie En Dat Is De Creme Van Therme Hij Kost Ongeveer 6 Euro Maar Daar Doe Je Echt Heel Erg Lang Mee. Je Gaat Er Gewoon Niet Van Zweten En Het Ruikt Niet. Ik Ga De Deur Niet Uit Zonder Vooral In De Zomer Niet. Dus Therme O.a Bij De Kruidvat. Je Hebt Ook Een Deo Van Maar De Creme Is De Beste. Witte Tube Met Licht Groene Dop Succes

riffiagirl_84
12-07-2006, 13:29
Welke deo, creme, roller, spray of wat dan ook is het beste?? Odorex ;) ... Hou van je schatje :kus: ... Ik wens je alvast een hele goede reis, triek salama... Ik zie je daarzo inshallah, ik verheug me er echt op!!!! Ik bel je deze avond inshallah... Werk ze...

NoHide
12-07-2006, 13:35

Ik heb deoleen gekocht van 6 euro bij de kruidvat en die werkt prima...ik heb de roller omdat die het beste zou zijn.

moegenboesh
12-07-2006, 13:36
Heeeeeeey schatje van me!! Ik hou zielsveel van jou en mis je onwijs erg!! Weet je wat ik heb gedaan,.. ik heb een anti transparant middel uit de apotheek meegenomen wat alleen op recept verkrijgbaar is hihi Gewoon in Marokko gebruiken en daarna ga ik weer verder met de gewone deo's en troep!!! Nogmaals Miss You en kan niet wachten tot in Al hoceima!!

moegenboesh
12-07-2006, 13:38
Odorex ;) ... Hou van je schatje :kus: ... Ik wens je alvast een hele goede reis, triek salama... Ik zie je daarzo inshallah, ik verheug me er echt op!!!! Ik bel je deze avond inshallah... Werk ze... Trouwens ik heb vanavond om 19:00 een afspraak bij de kapper,.. ik heb vorige week mn haar geknipt en ga vanavond mijn haar bruin verfen met blonde highlights,.. :kus:

newmoslima18
12-07-2006, 13:56
salaam alaikoem, Ik gebruik odorex lotion, dat breng je aan na het douchen op een wattenschijfje zachtejes deppen onder de oksles en je hebt geen last van transpiratie en geen GEUR! verkrijgbaar bij kruidvat voor maar slechts 2.20!! echt een aanrader alaikoem salaam, JA die is goed joh! je hoeft het maar 2 keer in de week te gebruiken, je krijgt geen nat meer onder je oksels en zo veel beter, en daarnaast gebruik ik ook nog wel eens Dove die is ook lekker. Die odorex is echt goed voor mensen die erg nat worden ook al gebruik je andere deo.

riffiagirl_84
12-07-2006, 14:24
Trouwens ik heb vanavond om 19:00 een afspraak bij de kapper,.. ik heb vorige week mn haar geknipt en ga vanavond mijn haar bruin verfen met blonde highlights,.. :kus: Bsahtem ;) ... Ik ben benieuwd naar het resultaat, maar t zal je zeker en vast heel mooi staan :kus: :kus:

moegenboesh
12-07-2006, 17:20
Bsahtem ;) ... Ik ben benieuwd naar het resultaat, maar t zal je zeker en vast heel mooi staan :kus: :kus: ik hoop t hihi,.. en anders ga ik met een lelijk hoofd naar Marokko want t is dan niet meer goed te krijgen, nog twee nachtjes slapen en dan naar Al hoceima toe,..:banana:

riffiagirl_84
12-07-2006, 17:26
ik hoop t hihi,.. en anders ga ik met een lelijk hoofd naar Marokko want t is dan niet meer goed te krijgen, nog twee nachtjes slapen en dan naar Al hoceima toe,..:banana: Hahahah, stel je voor seg :maf: ... Dan kan je nog altijd binnenspringen bij onze buurvrouw "kapster" weet je nog :hihi: :hihi: ... Ja man, nog 2 nachtjes en je bent van dit ***land weg :lekkerpuh ... Ik vertrek pas de 27ste :kwaad: , maar jah ik kom daar toch over 3uurtjes aan fresh and clean girl ;) ;) ... Enne, zorg er maar voor dat je bij mij kan komen slapen hé, je weet wel goed genoeg waarom ;) ... Love you :kus:

moegenboesh
12-07-2006, 17:29
hahahahahahahh Ik was die dag nog nooit zo snel buiten na een kappersbezoek hihi even rechtzitten, haar plat maken en met een schaar erlangs hihi :hihi: ja man echt heerlijk,.. ik ga er alles voor doen om bij jou te komen slapen:hihi: ;) ik ga twee dagen zweten in de auto hihi,.. vandaar deze topic voor een anti transparant :p Miss you

jahjoh
12-07-2006, 17:30
die van theme werkte voor geen meter bij mij :moe: ik heb nu odorex..ben er tevreden over..alleen vind ik het een beetje onhandig, gelukkig komen ze binnenkort met een depper en lotion..veel handiger :D http://http://home.planet.nl/~tvade003/testdeo1.jpg :goedzo:

moegenboesh
12-07-2006, 17:33
die van theme werkte voor geen meter bij mij :moe: ik heb nu odorex..ben er tevreden over..alleen vind ik het een beetje onhandig, gelukkig komen ze binnenkort met een depper en lotion..veel handiger :D http://http://home.planet.nl/~tvade003/testdeo1.jpg :goedzo: Thanks voor de info!!

riffiagirl_84
12-07-2006, 17:34

hahahahahahahh Ik was die dag nog nooit zo snel buiten na een kappersbezoek hihi even rechtzitten, haar plat maken en met een schaar erlangs hihi :hihi: ja man echt heerlijk,.. ik ga er alles voor doen om bij jou te komen slapen:hihi: ;) ik ga twee dagen zweten in de auto hihi,.. vandaar deze topic voor een anti transparant :p Miss you Hahahahahahha :hihi: :hihi: ... Idd je super snelle kappersbezoekje :maf: ...

Pagina's : [1] 2