Bekijk originele versie : Waarom Nike air max?
Waarom dragen sommige jongens nog steeds nike air max?? :confused: Ik vind het afschuwelijk en helemaal als ze daarboven ook nog eens een traniningspak dragen! Sommige zien je dan echt stoer kijken met zo'n blik van:,, zie mij eens cool zijn met mijn maxjes"
Mannen, Nike air max zijn gewoon not done!!!!! :eek:
Zakaria_Magrabi
11-06-2003, 09:27
ik vind het kapot lelijk die schoenen en ik vind het kapot lelijk als je het ook nog eens combineert met een joggingspak of trainingspak kapot lelijk je lijkt dan gewoon op een zwerver dan lach ik ze kapot uit:hihi:....... mohim ik bedoel je moet gewoon classi gekleed zijn gewoon shie pantelontje strakke shirtje of marokaanse shirt en nette schoenen..... ik bedoel het is gewoon kapot lelijk die nike air max
miriammetje
11-06-2003, 09:32
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
ik vind het kapot lelijk die schoenen en ik vind het kapot lelijk als je het ook nog eens combineert met een joggingspak of trainingspak kapot lelijk je lijkt dan gewoon op een zwerver dan lach ik ze kapot uit:hihi:....... mohim ik bedoel je moet gewoon classi gekleed zijn gewoon shie pantelontje strakke shirtje of marokaanse shirt en nette schoenen..... ik bedoel het is gewoon kapot lelijk die nike air max
:goedzo: met jou kan ik praten.
Zakaria_Magrabi
11-06-2003, 09:52
Origineel gepost door miriammetje
:goedzo: met jou kan ik praten.
oki gelukkig maar ;) :goedzo:
iki_mocro
11-06-2003, 10:12
Alleen die illi's dragen maxjes!!!!!
Nike illi max, moeten ze eigenlijk heten....
Boys met Nike's zijn the BOM!!!!
Ik vind dat zo stoer bij een jongen staan......het ligt er natuurlijk wel aan welke nike's het zijn en welke trainingspak ze aan hebben!!
Maar over het algemeen vind ik het helemaal geweldigggggggggg!!!
Ik hoef echt geen jongen met een strakke armani pantalonettje.......Geef mij maar een nikeboy!!!
Origineel gepost door Sahra22
Waarom dragen sommige jongens nog steeds nike air max?? :confused: Ik vind het afschuwelijk en helemaal als ze daarboven ook nog eens een traniningspak dragen! Sommige zien je dan echt stoer kijken met zo'n blik van:,, zie mij eens cool zijn met mijn maxjes"
Mannen, Nike air max zijn gewoon not done!!!!! :eek:
O vreselijk en dan nog zo'n aussie en een caffelo ofzoiets damn die lopen echt eeuwig achter doet me denken aan de gabbertijd!!
iki_mocro
11-06-2003, 10:23
jij gaat later zeker met een illi trouwen, wiam?
iki_mocro
11-06-2003, 10:28
:lol:
Ik verbied het je niet hoor.....
iki_mocro
11-06-2003, 10:31
kapoetttttt!!!!!!
Zakaria_Magrabi
11-06-2003, 10:38
Origineel gepost door wiam
Boys met Nike's zijn the BOM!!!!
Ik vind dat zo stoer bij een jongen staan......het ligt er natuurlijk wel aan welke nike's het zijn en welke trainingspak ze aan hebben!!
Maar over het algemeen vind ik het helemaal geweldigggggggggg!!!
Ik hoef echt geen jongen met een strakke armani pantalonettje.......Geef mij maar een nikeboy!!!
:jammer::verdriet: iwa...... nikis zijn niet goed man.......
Zakaria_Magrabi
11-06-2003, 10:40
Origineel gepost door Miss_Magrebia
5 x het woord "kapot"! :hihi: \
yek ;) :hihi::hihi:
Jongens met nike air max zouden geliquideerd moeten worden! :D
iki_mocro
11-06-2003, 10:42
geliquideerd??????
Hahahahahahahahahahhahahahahaah, jij bent funny!!!!
Zakaria_Magrabi
11-06-2003, 10:44
Origineel gepost door Sahra22
Jongens met nike air max zouden geliquideerd moeten worden! :D
whuahahah ofniet kapoterg ;):hihi::hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.