Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een week lang niet slapen! Hoe kan ik dat doen?

Pagina's : [1] 2

LZN
11-06-2003, 08:57

Ik wil deze hele week niet slapen wat kan ik eraan doen om niet in slaap te vallen? Houd rekening met volgende punten: * ik drink geen Qahwa (koffie) * RedBull daar ben ik al verslaafd aan heb 5 blikken gedronkken sinds 3 uur in de ochtend. *Geen lawaai want mn ouders slapen na 00.00 uur * Stof die ik moet leren is heel er saaaaaaaaaaai Ok ik hoor het van jullie!.

LADYKARIMA
11-06-2003, 09:02
wajeme je hebt toetsen zeker????? ik moet strakkies 2 dagen zonder slaap zitten! maar meestal val ik gewoon in slaap!:D hahaa succes!

Tombie
11-06-2003, 09:05
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik wil deze hele week niet slapen wat kan ik eraan doen om niet in slaap te vallen? Houd rekening met volgende punten: * ik drink geen Qahwa (koffie) * RedBull daar ben ik al verslaafd aan heb 5 blikken gedronkken sinds 3 uur in de ochtend. *Geen lawaai want mn ouders slapen na 00.00 uur * Stof die ik moet leren is heel er saaaaaaaaaaai Ok ik hoor het van jullie! :confused: :rolleyes:

Sweetmarocia
11-06-2003, 09:18
AWIELIE WAT IS ER MET JOU??????? Het is hartstikke slecht voor je hoor als je een tijdje niet slaapt kweet niet precies maar kheb ooit 's geleze da je dood ken gaan( en dat voor een paar toetsen iwa saaaaaaaafie) :auw: Slaap dan op zijn minst een paar uurtjes in plaats van helemaal niet, en ookal zou ik tips hebben had je die niet gekregen want dit is echt gekken werk lieffie Mijn tekst is goed bedoeld en veel succes met je toetsen zonder dat je daarbij niet slaapt.

chicamaroquia
11-06-2003, 10:11

Goed slapen, goed eten en goed plannen! :kwaad:

chicamaroquia
11-06-2003, 15:26
:kwaad: Wie is dat schatje nou op je avatar? :verliefd:

TechLanX
11-06-2003, 15:27
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik wil deze hele week niet slapen wat kan ik eraan doen om niet in slaap te vallen? probeer met een stofzuiger het bloed uit je lichaam te zuigen en te vervangen door redbull.

chicamaroquia
11-06-2003, 15:56
Diwana... :hihi:

SweetLady
11-06-2003, 15:59
Origineel gepost door chica*******a Goed slapen, goed eten en goed plannen! :kwaad: ;)

chicamaroquia
11-06-2003, 16:10
Origineel gepost door Dawud ahahahahahah :D Salaam dega qand! Chetory? Ghobi? Khuda afez... :zwaai:

newkid
11-06-2003, 16:42
Heb ooit 4 dagen niet geslapen (op een paar haze slaapjes na ±5 min). :gaap: Dat was geen pretje want heb daarna 1 week geslapen en nog 2 weken daarna helemaal kapot geweest :maf: Mijn lichaam was niet meer te houden, alleen maar shaken waardoor ik weer niet kon slapen. Daarnaast had ik ook die dagen niet gegeten en een beetje gedronken. Pff het was echt een hel. Niet doen dus, gewoon je 6 uurtjes pakken.

achie25
11-06-2003, 18:15
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik wil deze hele week niet slapen wat kan ik eraan doen om niet in slaap te vallen? Houd rekening met volgende punten: * ik drink geen Qahwa (koffie) * RedBull daar ben ik al verslaafd aan heb 5 blikken gedronkken sinds 3 uur in de ochtend. *Geen lawaai want mn ouders slapen na 00.00 uur * Stof die ik moet leren is heel er saaaaaaaaaaai Ok ik hoor het van jullie! Dat hou je geen week vol... Of je valt vanzelf in slaap of je gaat eraan dood...

Miss_Hannane
11-06-2003, 20:44
je gaat zo moe worden dat je je examen niet eens gaat kunnen doen als je op die manier doorgaat

Guadaloupe
11-06-2003, 21:00
nee meid, moet jenie doen...je bent dan echt kapot strax verslaap je je voor je tentamen en is alles voor nks geweest Nee jij gaat gewoon max 6 uur per n8 slapen!

Pagina's : [1] 2