Bekijk originele versie : Agressieve treinreiziger opgepakt
Agressieve treinreiziger opgepakt in Linden
In het Vlaams-Brabantse Linden is maandagavond een man opgepakt die een vrouw had bedreigd en geëist had dat ze hem naar Luik zou brengen. De man was eerder in Leuven van de trein gezet wegens agressief gedrag, maar was daar aan de spoorwegpolitie ontkomen. Hij moet binnenkort voor de correctionele rechterbank verschijnen.
Gebroken neus
De man, de 24-jarige Murat Y. uit Jette, zat op de trein van Oostende naar Luik en maakte het daar zo bont dat de spoorwegpolitie hem in Leuven van de trein haalde. In het station ging hij de spoorwegagenten te lijf en ging op de loop. Een van de agenten hield aan het incident een gebroken neus over.
Murat Y. was op de vlucht en kwam in Linden terecht. Daar bedreigde hij een vrouw en eiste dat ze hem met de wagen naar Luik zou brengen. De vrouw kon ontkomen en verwittigde de politie. Die pakte de man op in de Gemeentestraat in Linden. Ook tijdens zijn arrestatie en zijn overbrenging bleef Murat agressief en beschadigde de politiecombi. Zelfs in de cel kalmeerde de man nauwelijks.
Dinsdagnamiddag werd de man voor de dienstdoende parketmagistraat geleid. Die besliste dat Murat Y. zich binnenkort voor de correctionele rechtbank mag verantwoorden in een snelrechtprocedure. Hij wordt beschuldigd van weerspannigheid en slagen en verwondingen.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_228800.html?wt.bron=homeArt15
Zou het met het warme weer te maken hebben :kweetnie:
AnabjiGast
04-07-2006, 18:49
Murat is Turkse naam. Weer geen Marokkaan, jammer voor de media.
Ze hadden gewoon moeten doen zoals vroeger. Een paar Hollanders hebben een paar jaren geleden treinen geterroriseerd.
RTL zei "Marokkanen terroriseren treinen".
Volgende dag stond de media vol met "Marokkanen terroriseren treinen".
Ook andere tv programma’s waaronder NOVA hadden ze het over “'Marokkanen terroriseren treinen”
Pas na ongeveer 5 dagen kwam volkskrant met het artikel "We zijn de terroristen". Het waren geen Marokkanen, maar Hollanders.
Murat is Turkse naam. Weer geen Marokkaan, jammer voor de media.
Ze hadden gewoon moeten doen zoals vroeger. Een paar Hollanders hebben een paar jaren geleden treinen geterroriseerd.
RTL zei "Marokkanen terroriseren treinen".
Volgende dag stond de media vol met "Marokkanen terroriseren treinen".
Ook andere tv programma’s waaronder NOVA hadden ze het over “'Marokkanen terroriseren treinen”
Pas na ongeveer 5 weken kwam volkskrant met het artikel "We zijn de terroristen". Het waren geen Marokkanen, maar Hollanders.
Doe toch niet zo ziek, het gaat erom dat er steeds meer geweld is in onze samenleving.
Hazouz_55
04-07-2006, 18:56
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_228800.html?wt.bron=homeArt15
Zou het met het warme weer te maken hebben :kweetnie:
Wat hebben we met Belgen te maken ?
AnabjiGast
04-07-2006, 18:59
Doe toch niet zo ziek, het gaat erom dat er steeds meer geweld is in onze samenleving.
Het gaat om dat Marokkanen misdaden moeten plegen om daarover te schrijven. Daar gaat het om in de Nederlandse media.
Geeft mij geen rode punten, gestoorde wijf.
Het gaat om dat Marokkanen misdaden moeten plegen om daarover te schrijven. Daar gaat het om in de Nederlandse media.
Geeft mij geen rode punten, gestoorde wijf.
Ik ben geen wijf, ben een man. En ik deel alleen punten uit met naam erbij.
Je bent gestoord. Er wordt geschreven over ALLE misdaad, alleen de media kan er niets aan doen dat jonge Marokkanen zo vaak betrokken zijn bij criminaliteit.
Hazouz_55
04-07-2006, 19:05
Je bent gestoord. Er wordt geschreven over ALLE misdaad, alleen de media kan er niets aan doen dat jonge Marokkanen zo vaak betrokken zijn bij criminaliteit.
U bent een wijf. :kwaad:
AnabjiGast
04-07-2006, 19:05
Als je de hele dag mensen vraagt of ze een Marokkaan kennen die crimineel is, dan vind je inderdaad heel veel om over ze te schrijven.
AnabjiGast
04-07-2006, 19:06
U bent een wijf. :kwaad:
Vroeger stond dat ze een vrouw is, nu heeft ze dat veranderd.
Hazouz_55
04-07-2006, 19:07
klopt. Ze is niet te vertrouwen.
Wat hebben we met Belgen te maken ?
Omdat jullie daden ver boven die van de Belgische allochtonen uitgaan.
En dat vind ik niet zo heel erg leuk....
Als je de hele dag mensen vraagt of ze een Marokkaan kennen die crimineel is, dan vind je inderdaad heel veel om over ze te schrijven.
Inderdaad, leuk dat je het toe geeft.
De woorden zijn synoniemen geworden.
hahah heeft nog nooit bij mijn persoonlijke gegevens gestaan. :ego:
AnabjiGast
04-07-2006, 19:11
Jeetje miena zeg mag het nog gezelliger?
Geef mijn groene puntjes terug nu! :zweep:
Ben je niet blij met de waarheid?
Heb je mij ooit een groen punt gegeven?
JustaGuy
04-07-2006, 19:13
An3sdej: Zuig aan mijn dikke pik. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.