Bekijk originele versie : Wat Is Houden Van?!
Hallo iedereen,
kan iemand me vertellen wat houden van is? is je geliefde pijn doen en in de war maken wel of niet houden van?! is het verlangen naar sex, en alleen sex wel of niet houden van?! ik weet het niet meer.......
Wie kan me het vertellen?????????
:confused:
Boyfriend
12-06-2002, 13:58
Chemical reaction :giechel: , mlieh mlieh
Houden van je man of je geliefde is anders dan houden van je familie, houden van je vrienden, vriendinnen, houden van heeft verschillende betekenissen
Elhoeeb Gaas bezzaaaaaaaaaf een erma3na a oetshma :Iluvu:
yuuuuu :zwaai:
ik ben meid.
ik bedoel houden van, of liefde, wat je voor je geliefde voelt en niet houden van je familie vrienden en vriendinnen.....
:confused:
hee meid,
letterlijk vertaald: '" we moeten soms lachen al willen we graag huilen... er zijn veel herinniringen tussen ons... "
ik vind frans ook een mooie taal...
ciao... ;)
MissMaghreb4eva
12-06-2002, 15:18
jah dat zou ik ook wel willen weten hoe weet je nou of iemand van je houdt? :(
Salaam,
Houden van......
Houden van is als je die persoon maar niet uit je gedachten kan krijgen. Je wordt wakker met hem/haar in je gedachten en je gaat slapen met hem/haar in je gedachten.
Als je t.v. aan het kijken bent en je ziet een mannelijk persoon, dan ga je hem ermee vergelijken.
Je wilt hem/haar dag en nacht zien. Constant aan de telefoon. Je eetlust is verdwenen.....
En als je gaat slapen fantaseer je over hem/haar.
enz enz enz enz
Ma3a salama
MissMaghreb4eva
12-06-2002, 15:43
Origineel gepost door doha
Salaam,
Houden van......
Houden van is als je die persoon maar niet uit je gedachten kan krijgen. Je wordt wakker met hem/haar in je gedachten en je gaat slapen met hem/haar in je gedachten.
Als je t.v. aan het kijken bent en je ziet een mannelijk persoon, dan ga je hem ermee vergelijken.
Je wilt hem/haar dag en nacht zien. Constant aan de telefoon. Je eetlust is verdwenen.....
En als je gaat slapen fantaseer je over hem/haar.
enz enz enz enz
Ma3a salama
Ik weet zelf wel wat houden van is maar hoe weet je nou of die persoon ook van je houdt????
Origineel gepost door MissMaghreb4eva
Ik weet zelf wel wat houden van is maar hoe weet je nou of die persoon ook van je houdt????
Nou sorry hoor!!! Ik beantwoorde gewoon de vraag die in het begin gesteld was, je hoeft me niet zo aan te vallen....
Maar om jou vraag te beantwoorden: Wanneer een jongen echt van je houdt dat is als hij moeite voor jou doet, bijv, je wijst hem af, maar hij blijft achter je aangaan, dan hij weet hij ook dat je "hard to get" bent.
Dit is maar een voorbeeld....
Ma3a salama
MissMaghreb4eva
12-06-2002, 15:53
Origineel gepost door doha
Nou sorry hoor!!! Ik beantwoorde gewoon de vraag die in het begin gesteld was, je hoeft me niet zo aan te vallen....
Maar om jou vraag te beantwoorden: Wanneer een jongen echt van je houdt dat is als hij moeite voor jou doet, bijv, je wijst hem af, maar hij blijft achter je aangaan, dan hij weet hij ook dat je "hard to get" bent.
Dit is maar een voorbeeld....
Ma3a salama
ooh sorry zo was het niet bedoeld :( heb alleen wat advies nodig van een wijs iemand ;)
Heb ik je dan hierbij mee geholpen of heb je meer advies nodig??
MissMaghreb4eva
12-06-2002, 16:01
alle advies is wel welkom :) heb ik namelijk wel nodig ;)
Origineel gepost door Raniyah
Hallo Doha,
is dat gevoel wat je net beschreef niet meer verliefdheid dan liefde... dat je niet kan eten en constant aan hem/haar denkt?!
want dat gevoel heb je meestal aan het begin van een relatie, maar hoe merk je die overgang van verliefdheid naar liefde?
Kusjes!
Meid dat gaat vanzelf....
Verliefdheid gaat over naar houden van, meeste mensen merken dat ook pas als ze getrouwd zijn, het is dan ook gebasseerd op vertrouwen, elkaars mening respecteren en natuurlijk je huwelijk op stand houden.
en nog veel meer.
Nog meer vragen....
MissMaghreb4eva
12-06-2002, 16:05
Origineel gepost door Raniyah
Hallo Doha,
is dat gevoel wat je net beschreef niet meer verliefdheid dan liefde... dat je niet kan eten en constant aan hem/haar denkt?!
want dat gevoel heb je meestal aan het begin van een relatie, maar hoe merk je die overgang van verliefdheid naar liefde?
Kusjes!
je gaat je meer intresseren voor die persoon, je maakt je constant zorgen om hem/haar. En als je ruzie hebt dan voel je pijn
soussiasaida
12-06-2002, 16:06
Het gevoel wat houden van betekent is niet te beschrijven, weet je aan wie je het moet vragen aan je ma, klinkt stom maar zij kan het je als niemand anders uitleggen.....tenminste ik weet niet wat voor een band je met haar hebt maar zij kan het je het beste uitleggen........
Habibanta3k
12-06-2002, 16:09
'Houden van' betekent voor een man één ding: ze is lekker en ik wil haar nemen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.