Bekijk originele versie : Nederland laagste werkloosheid in de EU
sjanghai
04-07-2006, 16:11
(Novum) - Nederland heeft de laagste werkloosheid van de Europese Unie. De Nederlandse werkloosheid kwam in mei uit op 3,9 procent, waarmee het samen met Denemarken de eerste plaats inneemt. Dat blijkt dinsdag uit cijfers van Eurostat. In mei vorig jaar was de Nederlandse werkloosheid nog 4,8 procent.
Het gemiddelde werkloosheidscijfer in de hele Europese Unie ligt op 8,2 procent. Dat is het laagste cijfer in vijf jaar. Vooral Polen en Slowakije halen het gemiddelde naar boven, met respectievelijk 16,4 en 15,5 procent. De afgelopen vijf jaar is de werkloosheid binnen de EU steeds verder gedaald.
Nederland heeft verder de laagste jeugdwerkloosheid van de EU. In Nederland heeft 5,9 procent van de mensen onder de 25 jaar geen baan. Ook Denemarken scoort hier weer goed: met 7,5 procent neemt het de tweede plaats in. Hekkensluiter is opnieuw Polen met 33,3 procent.
bron: www.nieuws.nl
SUPER_MAROC
04-07-2006, 16:32
Nederland heeft de laagste werkloosheid van de Europese Unie
:goedzo: :goedzo: :goedzo:
ik las idd ook al een stuk in de Int. Herald Tribune:
Recovery in Europe seems to be rolling
http://www.iht.com/articles/2006/07/03/business/ecb.php
:goedzo: HET GAAT WEER DE GOEDE KANT OP! :goedzo:
En dan ook nog heerlijk weer :goedzo:
Vergeet Niet Dat We Een Miljoen Zieke En Zwakke Kneuzen Hebben.
Tel Die Eens Mee....
TatTwamAsi
04-07-2006, 17:11
Vergeet Niet Dat We Een Miljoen Zieke En Zwakke Kneuzen Hebben.
Tel Die Eens Mee....
:goedzo:
Was ook mijn eerste opwelling. 20 jaar lang hebben we onder de kabinetten Lubbers en Kok (die nu ontelbare eretitels hebben, stelletje glaseikels ... :jammer: ) mensen die eigenlijk werkeloos dreigden te worden, in de WAO laten instromen (met heimelijke toestemming van de regering).
En nu net doen alsof we een raspaardje zijn in de EU? :p :nijn: Kutzooi!
1 miljoen arbeidsongeschikten op een werkpotentieel van 6 miljoen? Slappe hap die Nederlanders ...
En IK ben arbeidsongeschikt met mijn chronische hernia en klapvoet, maar 0% WAO en 60 uur werken per week, 47 weken per jaar werken. DAT is Nederland.
Hoessein28
04-07-2006, 17:22
Nederland kan van oudsher goed goochelen met cijfers.
MooiRood
04-07-2006, 23:38
Nederland kan van oudsher goed goochelen met cijfers.
En die cijfers hebben we van de Arabieren. :nerd:
Nou Balkenende waar is het zoet?
En IK ben arbeidsongeschikt met mijn chronische hernia en klapvoet, maar 0% WAO en 60 uur werken per week, 47 weken per jaar werken. DAT is Nederland.
Don't cry bitch, life will get worse :hihi:
Jammer dat ze dienstplicht hebben afgeschaft :hihi:
MrMariusz
05-07-2006, 01:04
En die cijfers hebben we van de Arabieren. :nerd:
India
Sjamil_Salmanov
05-07-2006, 02:51
:hihi:
India
India :hihi: ..
In your dreams my friend :maf: .
India, voorbeeld van het "trouwen met dieren" :nerd:
MooiRood
05-07-2006, 17:26
India
Ik had het over cijfers, die eigenlijk voluit "Arabische cijfers" heten, de opvolgers van de veel ingewikkelder "Romeinse cijfers". Dus niet over voetbal.
:goedzo:
Was ook mijn eerste opwelling. 20 jaar lang hebben we onder de kabinetten Lubbers en Kok (die nu ontelbare eretitels hebben, stelletje glaseikels ... :jammer: ) mensen die eigenlijk werkeloos dreigden te worden, in de WAO laten instromen (met heimelijke toestemming van de regering).
En nu net doen alsof we een raspaardje zijn in de EU? :p :nijn: Kutzooi!
1 miljoen arbeidsongeschikten op een werkpotentieel van 6 miljoen? Slappe hap die Nederlanders ...
Zoals je weet heeft het kabinet de WAO-wet ingevoerd, met herkeuringen en dalende aantallen WAO-ers. Ook het aantal arbeidsongeschikten loopt dus terug. Leve Balkenende, leve Zalm !
Nou Balkenende waar is het zoet?
De komende begroting zal zoet zijn : belastingverlagingen, meer werk, hogere lonen. Waarom dat alles op het spel zetten met Wouter Bos ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.