Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Middel Tegen Marokkaanse Vliegen!!!

LZN
10-06-2003, 23:27

als je naar marokko gaat zijn de vliegen weleens lastig, ik doe altijd dit http://www.opkikkertje.nl/smilies/diversen/mug.gif :hihi: ik vond hem wel grappig....

K_Prone
10-06-2003, 23:28
Hahaa:D ik vang ze altijd:D:D en ga ze daarna ontleden:D:D ken je nagaan wat voor levenloze vakantie ik heb:hihi:

Msattia
10-06-2003, 23:31
Ik speel met ze...... En geef ze special eten, alles zoo klein gemaakt dan :D :D Erg vriendelijk zijn ze hoor :rolleyes: Ze luisteren naar je, als je zegt ga weg, dan gaan ze weg!!! maar of ze nou weg blijven........????????????

K_Prone
10-06-2003, 23:32
Origineel gepost door Mo_Marmita whehehe, juist d, dan trek je die pootjes eruit, en doe je er twee van in een pot, dan laten vechten :D wel eerst wedden welke gaat winnen met je vrienden whehe DAt laatste doen we met kikkers die we uit i3za vangen :hihi:

K_Prone
10-06-2003, 23:39

Origineel gepost door Mo_Marmita wejjoo, ben je weleens in thehendesjt gevallen?? kapot pijnlijk, ik was gevallen en mn hele lichaam zat onder eh sahbi, ik kon niet slapen nix, overal pijn, wejjooo, en moet je weleens kippen kopen bij de kippenboer?? whehehe das echt cool, hij plukt ze daar helamaal kaal in een machine, en als je ze in een doos meekrijgt naar zijn ze helemaal warm door het kaalplukken whehehehe :hihi: Wat zeg jij ik heb eens ontsteking gehad van die dingen, op het strand hadden eten ze die dingen en gooien ze zo op het strand en een paar stekels:D vraag niet hoe:maf: zijn zo in een wond in mijn knie binnengedrongen. Deed gruwelijk pijn:D En kon een paar weken niet voetbalen:D:D Sindsdien eet ik geen tehendesjt meer:D:D