Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hahahaha............echt zielig zijn sommige leden hier

Pagina's : [1] 2

salimma19
10-06-2003, 23:08

Ik las net een topic over marokkaanse meiden (dat ze veel roddelen en slecht zijn bla bla bla) en er reageerde onwijs veel meiden met dezelfde mededelingen. Volgens die meiden gunnen we elkaar niks en zo. Maar wat maakt jou dan anders. Jullie scheren alles en iedereen over 1 kam maar jij bent toch ook marokkaanse??? Of zie ik dat verkeerd. Ik hoop dat iemand het me uitlegt want ik snap de ballen van sommige meisjes hier.......:jammer:

XTINA
10-06-2003, 23:11
o jij ze3ma spanjaard met die avatar van een of andere spaanse claudette kwam je op mijn topic reageren met wij zijn allemaal mocroz en mensen zeggen ik lijk op spanjaaard maar we blijven mgarhba's dus niet liegen want je lijkt helemaal niet op nl-ders bla bla kijk daar heb je je eigen voorbeeld :D

salimma19
10-06-2003, 23:14
meid.........wat ratel je toch allemaal. Iedereen leek opeens op een Spanjaard, Nederlander, Grieks en weet ik het allemaal. heel zielig maar daar gaat de topic niet over. Als je ruzie wil maken stuur maar een pb of zo. Verpest mijn topic niet met je onzin. alvast bedankt

yasminne
10-06-2003, 23:15
hahahaha, en waar gaat het nu dan over ????

salimma19
10-06-2003, 23:17

Yasminne lees de topic van de 'slimme' madame Xtina genaam en je begrijpt wat ik bedoel. Marokkaanse meisjes die zeggen dat Marokkaanse meisjs fout zijn, jaloers zijn, zielig zijn, aandacht tekort komen enz. Maar wat zijn hun dan???? Ook marokkaanse toch?? Wat maakt hun dan zo anders??? Ik snap het effe niet meer :maf2:

XTINA
10-06-2003, 23:19
Origineel gepost door salimma19 meid.........wat ratel je toch allemaal. Iedereen leek opeens op een Spanjaard, Nederlander, Grieks en weet ik het allemaal. heel zielig maar daar gaat de topic niet over. Als je ruzie wil maken stuur maar een pb of zo. Verpest mijn topic niet met je onzin. alvast bedankt ok ik wil je topic niet verpesten het gaat me trouwens geen ene moer aan, ik bemoei me nooit met andere mensen maar jij had kritiek op mij snap je, en toen zei ej ook nog dat jij dat op je avatar aws en dat ej ze3ma op spaanse leek, terwijl ik die picca allaaaang al kende maar wou je neit voor schut zetten snapje dus als ej gewoon toegeeft dat je fout zat, anders wil ik best die site voor ej op zoeken hoor dan alat ik je wel zien

SweetRose
10-06-2003, 23:19
Die avatar van je.. Anders dan anders :D

salimma19
10-06-2003, 23:22
Origineel gepost door XTINA ok ik wil je topic niet verpesten het gaat me trouwens geen ene moer aan, ik bemoei me nooit met andere mensen maar jij had kritiek op mij snap je, en toen zei ej ook nog dat jij dat op je avatar aws en dat ej ze3ma op spaanse leek, terwijl ik die picca allaaaang al kende maar wou je neit voor schut zetten snapje dus als ej gewoon toegeeft dat je fout zat, anders wil ik best die site voor ej op zoeken hoor dan alat ik je wel zien go ahead. Moet ik nou bang worden??? By the way ik heb nooit gezegd dat ik op een Spaanse lijk ok. En als ik dat heb gedaan neem ik dat trug. Maar ik weet dat het niet klopt wat je daar zegt en nu sluit ik deze ordinaire 'ruzie' af. Trouwens........hoezo had ik kritiek op jou??? Voel je je aangesproken????

XTINA
10-06-2003, 23:26
Origineel gepost door salimma19 :goedzo: s7ab welloe leven........echt heel zielig 'ik lijk op een Spanjaard en dat vind ik zo erg want marokkanen zijn de beste'.........FOKK OFF MAN. Jullie zijn gewoon mgarba of je het nou leuk vind of niet. Er was ook een topic over je kleur ogen. Ineens had iedereen groene of blauwe ogen...........echt zo zielig ik word er gewoon misselijk van. trieste mensen :jammer:

salimma19
10-06-2003, 23:33
hahahahaa.........meid ik ga je maar niet dom noemen want ik ben er zeker van dat je dat niet bent. Als je heeeeeeeeeeel goed kijkt zie je dat dat tussen haakjes staat. Dat is dus als een citaat bedoeld van wat sommige leden plaatsen. Snap je?? Ik geloofde gewoon niet dat niemand gewoon op een marokkaan lijkt. Het kan best dat je het verkeerd hebt begrepen. En als je nog niet snapt wat ik bedoel laat me dat weten dan leg k t je wel uit hahahha

Faris
10-06-2003, 23:33
je hebt gelijk salimma, behalve ik en jij natuurlijk :D :hihi:

salimma19
10-06-2003, 23:35
Juist Faras hahaha

XTINA
10-06-2003, 23:38
Origineel gepost door salimma19 hahahahaa.........meid ik ga je maar niet dom noemen want ik ben er zeker van dat je dat niet bent. Als je heeeeeeeeeeel goed kijkt zie je dat dat tussen haakjes staat. Dat is dus als een citaat bedoeld van wat sommige leden plaatsen. Snap je?? Ik geloofde gewoon niet dat niemand gewoon op een marokkaan lijkt. Het kan best dat je het verkeerd hebt begrepen. En als je nog niet snapt wat ik bedoel laat me dat weten dan leg k t je wel uit hahahha je zei zelf dat jij dat was op je avatar of moet ik dat ook op gaan zoekn? anders wil ik best morgen die site voor je vinden met die picca maar ik ga slapie doen beter verwijder je deze topic want ej zet jezelf alleen voor schut en ik heb niks tegen jou hoor wallah egt niet, ben altijd aardig maar je deed zo lomp tegn mij in die andere topic en nu ga ik egt slapen zit al te lang achter deze pc als je verder in discussie wil gaan stuur je me maar een pm ofz :zwaai:

yasminne
10-06-2003, 23:40
Zo zie je maar meningen verschillen! Dus daar hoeven we elkaar niet op aan te spreken, salimma19 en Xtina geef elkaar een weltruste :kusgrijs: (en ik wil er ook een :D) :zwaai:

salimma19
10-06-2003, 23:46

Yasminne je krijgt er 1 :kusgrijs: die andere niet want zij neemt alles negatief op. ze geeft wel kritiek maar als iemand het op haar heeft word ze kwaad. Ik heb nooit gezegd dat ik op een Spaanse lijk en ik weet niet wat ze ouwhoert over die avatar...... Jammer..........en dat heeft kritiek op marokkaanse meiden :jammer:

Pagina's : [1] 2