Bekijk originele versie : na de huwlijksnacht...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Ik ben heel nieuwsgierig naar de personen die een maagenvlies hebben laten plaatsen, hoe het verlopen is met betrekking op hun huwlijks nacht..of je echt bloedt etc....graag normale reactie's....
Kijk dat kan ik nou dus nog steeds niet vatten he.
Waarom in een graf, ziekenhuis ofzo...??? De jongens die belanden daar toch ook niet??? Wat zijn Marokkanen toch rare mensen wat dat betreft.
Maar weet je, ik maak me daar geen zorgen over, want wij als mensen kunnen er misschien wel luchtig over doen, wat jongens betreft, maar ik weet dat Allah SWT ze daar wel voor zal straffen, en niet alleen op de meiden neer kijkt......
Als ik later inshallah kinderen krijg, dan zwaait er voor ZOWEL MEISJE ALS JONGEN wat als ik erachter kom dat ze zina hebben gepleegd!!!!!
Hou kun je nou zulke dingen zeggen " je praat alsof je een stuk vlees haalt bij de slager"???
Je moet gewoon zorgen dat je maagd blijft dan is er niks aan hand man!! Dan word je wakker gelukkig en tevreden.... en anders zoals mojahied zegt in je eigen kamer ongelukkig en ontevreden ach iets waar je zelf voor gekozen hebt!!!
Mahasalaaaam.....
Habibanta3k
12-06-2002, 13:38
En stel dat je geen maagd meer bent, terwijl je nooit seks heb gehad? Hoe moet je het dan blijven? Adviseer je het 'slachtoffer' dat ze het maar moet gaan 'herstellen'?
Peace from the Player for Life...
Habibanta3k
12-06-2002, 13:47
Origineel gepost door Advocate
dat begrijp ik even niet!!!!!!!
Even enkele kanttekeningen neerzetten naast die opmerking...
Je hebt zo iets als het verliezen van je maagdenvlies voor het penetreren van een ***, door bijvoorbeeld (1) paardrijden, een ander 'ongelukje' of er simpelweg niet mee geboren worden. Vraag maar na... Oh ja: dit betekent dat jij al 'ontmaagd' kan zijn!?
Habibanta3k
12-06-2002, 13:59
Origineel gepost door Advocate
Sorry hoor, maar het "niet bloeden" hoeft niet te betekenen dat je ontmaagd bent. De mogelijkheden hier bovengenoem, dat zou inderdaad kunnen. En ik weet dat ik nog maagd ben. Of ik ga bloeden is een ander verhaal. Dit is een een vertrouwens kwestie.
" niet bloeden" wie had het daar over? Ik mag dan wel een jongen zijn maar ik hoef geen uitleg van je op wat voor manieren je kan bloeden (misschien ken ik ze beter, zelfs in Shari'a termen kan ik ze voor je opnoemen liefje!!!). Trouwens het maagd zijn betekent in straattaal of gewoon Nederlands geen seks hebben gehad; of je een maagdenvlies heb weet ik niet en wil ik niet weten (of jij het zelf weet? misschien, maar hoe?). je kan ook maagd zijn en niet bloeden, zoals je hier aan geeft... en wat betreft 'vertrouwenskwestie'.. dar heb je gelijk in, houden zo!
_MizzUndaZtood_
12-06-2002, 13:59
Origineel gepost door Habibanta3k
Even enkele kanttekeningen neerzetten naast die opmerking...
Je hebt zo iets als het verliezen van je maagdenvlies voor het penetreren van een ***, door bijvoorbeeld (1) paardrijden, een ander 'ongelukje' of er simpelweg niet mee geboren worden. Vraag maar na... Oh ja: dit betekent dat jij al 'ontmaagd' kan zijn!?
Ik zal je eens even wat uitleggen ;)
Als je NOOIT met iemand naar bed bent geweest dan betekent dat, dat je nog maagd bent. Want het ontmaagd worden is dus iets wat alleen maar gebeurd als je "het" gedaan hebt. Wel is er, het niet bloeden. Dat kan inderdaad iedereen gebeuren, een meid hoeft bij de ontmaagding niet te bloeden, maar dat betekent niet dat ze geen maagd was...
En voor dina81...Wil je het weten omdat je zelf ook zo'n operatie wilt hebben of hebt gehad? Just a question...
_MizzUndaZtood_
12-06-2002, 14:01
Habibanta3k haha, reactie op hetzelfde tijdstip, maar ik lees dat je het zelf ook wel begrijpt ;)
Habibanta3k
12-06-2002, 14:06
Origineel gepost door _MizzUndaZtood_
Habibanta3k haha, reactie op hetzelfde tijdstip, maar ik lees dat je het zelf ook wel begrijpt ;)
Slechte tijdstip van je he... hahaha
Als je iets beter had gelezen vielen die twee apostrophen op bij 'ontmaagd', misschien kon je daar impliciet uit opmerken dat ik niet lontmaagd bedoelde zoals men dat bedoelt maar anders... Maar thankx voor je correctie...XXXjes from the Player
Ontmaagden: voor het eerst geslachtsgemeenschap laten ondergaan; defloreren
Maagdenvlies: vliezen; een dun slijmvlies dat de grens vormt tussen het inwendige en uitwendige vrouwelijke geslachtsorgaan en dat gewoonlijk scheurt bij de eerste geslachtsgemeenschap.
Conclusie:
Door paardrijden ofzo....wordt je niet ontmaagd, misschien mindert het de kans dat je bloed, maar dat is niet altijd zo.
En nog iets.....NIet ALLe VrouWen Bloeden bij de Eerste KeeR
soussiasaida
12-06-2002, 14:15
Maagd of geen maagd .......ewa ben je het wel dan elhamdoelilah,
ben je het niet, dan zal ik maar niet vrezen voor je huwelijksnacht maar voor hetgene waarvoor je door god van gestraft word!!
Ik begrijp jullie ontmaagde *sl*etten niet!! Dat uurtje plezier wat je denkt beleeft te hebben konden jullie toch ook gewoon bewaren voor diegene waar jullie insa_allah mee mochten gaan trouwen. Tfoe ik schaam me kapot voor jullie a rotzooi!
YassinMono
12-06-2002, 14:19
Origineel gepost door mojahied
dat kan niet meid!!
dat is gewoon een smoesje die de meisjes de laatste tijd gebruiken!! :D
maar trap daar niet in meid, want die truc is mislukt!! :D
sorry maar jij bent echt dom wie zegt dat het niet kan zij zegt toch stel je voor
YassinMono
12-06-2002, 14:23
Ik zeg dat stomme sukkel, hoe durf je jezelf mojahied te noemen
soussiasaida
12-06-2002, 14:28
Origineel gepost door mojahied
wat heb je a vieze vuile sukkel?????
Wat zijn we weer lief tegen elkaar........... hoe weet jij nou dat hij vies en vuil is kan je dat tegenwoordig ruiken achter je pc_tje?? :confused:
YassinMono
12-06-2002, 14:28
yes boss, naar jouw luister ik wel
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.