Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beste zonnecreme?!!

Pagina's : [1] 2

ewaa
03-07-2006, 15:47

Ik kan er niet meer omheen ik heb echt dringend een goede zonnecreme nodig. Ik wil geen dikke en eentje die goed z'n werk doet, dat betekent mijn huid verzorgt. Ik heb weinig bescherming nodig ben al erg bruin. Ik heb te vaak gedaan met olijolie+citroen waardoor ik wel bruin ben maar mijn huid er niet uitziet. Ik wil dat het weer gaat stralen, dus wie kan een goede aanraden. En kom niet met die dure spullen van Douglas etc, gewoon een normale. Want zoals ik al zei heb niet zoveel bescherming nodig. Is vooral voor mijn gezicht zodat het een egale en stralende kleur krijgt... Ik hoop dat jullie me zsm kunnen helpen wa3aleikoum salaam

Just_Riffia
03-07-2006, 15:58
Gewoon na het zonne, gelijk lekker koud water over je gezicht.. En beetje een lekker huidcrème op je gezicht smeren.. :o

ewaa
03-07-2006, 16:02
Gewoon na het zonne, gelijk lekker koud water over je gezicht.. En beetje een lekker huidcrème op je gezicht smeren.. :o huidcreme welke dan? Ik wil geen vettige ofzo, heb al genoeg geprobeerd van niveau en dove huidcréme's. Maar ik wil ook een goede zonnecreme zodat ik een mooie egale kleur krijg, nu is het een rare kleur bruin heel dof, het straalt helemaal niet

Just_Riffia
03-07-2006, 16:05
huidcreme welke dan? Ik wil geen vettige ofzo, heb al genoeg geprobeerd van niveau en dove huidcréme's. Maar ik wil ook een goede zonnecreme zodat ik een mooie egale kleur krijg, nu is het een rare kleur bruin heel dof, het straalt helemaal niet Gewoon, een goekope crème, dure crème, maakt niet uit.. Je moet er alleen voor zorgen dat je je droge huidje wat vet erover smeert. ( niet veel natuurlijk). Een heel klein beetje is genoeg, teveel vet is ook niet goed hè..:D :o

Just_Riffia
03-07-2006, 16:07

Zonnecrème?? Tjah, die van mij is net op..:( Uhm, ik gebruik baby zonnecrème.. Vind ik lekker ruiken.:o

SweetCheeks
03-07-2006, 16:26
No-Add is goed spul. Te koop bij V&D of De Tuinen.

Ladyx1983
03-07-2006, 16:28
No-Add is goed spul. Te koop bij V&D of De Tuinen. is deze goed???? welke van de serie?

ewaa
03-07-2006, 16:33
No-Add is goed spul. Te koop bij V&D of De Tuinen. Heb er wel van gehoord ja, het zijn er vast een boel van No-Add, kan je me een specifieke van ze aanraden? Niet te verkrijgen bij drogisten zoals kruidvat, DA?

SweetCheeks
03-07-2006, 16:36
Ik kocht de Hawaii Oil ofzo en gewoon een factor 10. Ik moest een hoge factor hebben omdat ik in het zuiden (lees: woestijn) was, en daar snel kon verbranden door die 50 graden zon daar!

BeetjeAnders
03-07-2006, 16:37
Zonnecrème?? Tjah, die van mij is net op..:( Uhm, ik gebruik baby zonnecrème.. Vind ik lekker ruiken.:o zwitsal?:o

SweetCheeks
03-07-2006, 16:38
Nee, niet bij de etos of kruidvat, alleen bij De Tuinen of V&D. http://www.no-ad.com/ http://www.jgwhyte.com/140214.jpg

ewaa
03-07-2006, 16:38
Ik kocht de Hawaii Oil ofzo en gewoon een factor 10. Ik moest een hoge factor hebben omdat ik in het zuiden (lees: woestijn) was, en daar snel kon verbranden door die 50 graden zon daar! Ook goed voor je gezicht geweest?

SweetCheeks
03-07-2006, 16:42
Ook goed voor je gezicht geweest? Jep! Tip: smeer je gezicht met een hoger factor in dat je lichaam, anders gaat je gezicht vervellen enzo, en dat is pas lelijk. Ik werd geleidelijk bruin en dat bleef ook langer en het zag er gezonder uit.

Just_Riffia
03-07-2006, 16:43
zwitsal?:o Yep. :nijn: Jij doet ook gebruiken?:o

ewaa
03-07-2006, 16:47

Jep! Tip: smeer je gezicht met een hoger factor in dat je lichaam, anders gaat je gezicht vervellen enzo, en dat is pas lelijk. Ik werd geleidelijk bruin en dat bleef ook langer en het zag er gezonder uit. hahah dat had ik een week geleden zat 8 uur in de zon niks opgesmeerd, eind van de dag helemaal rood. Na 2 dagen was ik helemaal bruin en begon het te vervellen :hihi: Hoeveel kost het ongeveer?

Pagina's : [1] 2