Bekijk originele versie : krassen
mocro_nadoria
03-07-2006, 11:19
ik heb gevochten en nu heb ik een enorme kras op me gezicht en ik wil het weghalen nou ik had van mezelf niet verwacht om te vechten maar die kras op me neus doet niet en help me heb al creme op gesmeerd maar 1 voordeel die meisje heeft allemaal litekens op haar arm maar hoe haal ik die kras weg:jammer:
Moet je niet gaan vechten.
Smeer er camouflage op.
Meiden horen niet te vechten dit krijg je ervan.
mocro_nadoria
03-07-2006, 15:25
zei is begonnen
koop littekencreme van kruidvatmerk, dit helpt alleen als de litteken nog vers is!!!:goedzo:
Luitenant
06-07-2006, 23:58
Vind je dat een voordeel dat zij krassen op haar arm heeft? Arm kan je verbergen..je gezicht niet!
Het is trouwens "dat meisje"
Calendula creme van Vogel kan je proberen
En een tip ...bescherm je gezicht in een volgend gevecht;)
Meisjes die vechten wat een schande ik krijg hier echt kotsneigingen van.
mocro_nadoria
07-07-2006, 00:14
trouwens die kras is weg gewoon crem olp gesmeerd
asmae_tetouani
07-07-2006, 00:33
meiden horen niet te vechten ..
mocro_nadoria
07-07-2006, 00:34
meiden horen niet te vechten ..
ik weet het maar ik vegt haast nooit maar dit meisje iriteerde me egt eigenlijk wou me neef voor me vegten heb ook bodycards maar ikwou haar zelf aanpakken
asmae_tetouani
07-07-2006, 00:42
ik weet het maar ik vegt haast nooit maar dit meisje iriteerde me egt eigenlijk wou me neef voor me vegten heb ook bodycards maar ikwou haar zelf aanpakken
:hihi: wat had ze gedaan?
mocro_nadoria
07-07-2006, 09:59
:hihi: wat had ze gedaan?
kijk ze kwam zo voor me staan en wilde ze stoer maar haar adem stonk dus ik gaf haar maar een dreun en ik hou niet van dat stoere gedoe dus toen had ze terug geslagen en toen waren we begonnen met vegten tot dat andere mensen ons uitelkaar gingen we hadden eerst gewoon ruzie met de mond en zei ik ga haar ik ga haar slaan ik wou niet vegten gewoon uitpraten
Luitenant
07-07-2006, 10:58
Kijk maar uit dat het geen litteken blijft.
Je hebt ook bodycards??? hahahahahahah
:lol:
:o Je hebt haar zeker afgemaakt he!
mocro_nadoria
07-07-2006, 11:15
:lol:
:o Je hebt haar zeker afgemaakt he!
ja lekker voor der met der bolle hoofd en die liteken is weg wahoeeeeeeee:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.