Bekijk originele versie : de trip van malaga naar tanger
koelyamina
03-07-2006, 10:54
stel ik koop een ticket naar malaga......hoe dan verder naar tanger
stel ik koop een ticket naar malaga......hoe dan verder naar tanger
ik heb vorig jaar zo gereist.. en dit jaar ga ik het weer doen.. is handig en makkelijk
Je kan het beste, een vliegtuig nemen waarbij je in Malaga 'sochtends aankomt.. als je daar ben neem je de bus... is 1 euro naar het busstation in Malaga.. vandaar.. pak je de directe lijnverbinding naar Algeciras: kosten ongeveer 10 euro.. en duurt ongeveer 1,5 uur!
Let op: als je een kaartje koop, vraag om een directe lijnverbinding.. want er rijdt ook een bus naar Algeciras die vaak stopt in de diverse badplaatsen langs de kust van Malaga - naar Algeciras.. Als je in Algeciras aankomt.. kan kan je bijna overal een kaartje kopen voor de boot naar Tanger: kosten ongeveer 33 euro... deze vaart bijna om het uur..
Het is goed te doen, maar zoals ik hierboven al zei: neem een vliegtuig waarbij je sochtends in Malaga aankomt.. het is beter om overdag te reizen
good luck.. en indien je nog vragen hebt.. dan hoor ik het wel..:goedzo:
larachesma
03-07-2006, 15:58
Ja dat ben ik ook van plan....wanneer ben jij van plan om te gaan??
Ja dat ben ik ook van plan....wanneer ben jij van plan om te gaan??
Ik of de topicstartster :D
Schimmpie
03-07-2006, 16:59
wat kost vliegticket naar Malaga
wat kost vliegticket naar Malaga
it depends of je goed kan zoeken op internet...
check www.virginexpress.be
salaam,
ik ben ook van plan om inscha allah via malaga te reizen...
kan iemand me vertellen hoeveel tijd je ongeveer kwijt bent..
ik moet (alleen)ook nog met de trein van tanger naar ksar el kbir doorreizen, zou dat haalbaar zijn binnen 1 dag...?
alvast bedankt!
ma3a salama
Schimmpie
04-07-2006, 20:00
salaam,
ik ben ook van plan om inscha allah via malaga te reizen...
kan iemand me vertellen hoeveel tijd je ongeveer kwijt bent..
ik moet (alleen)ook nog met de trein van tanger naar ksar el kbir doorreizen, zou dat haalbaar zijn binnen 1 dag...?
alvast bedankt!
ma3a salama
tot aan de Zee kan je alles Plannen zodra je oversteekt gooi al je Planning in de Prullenbak:hihi:
marokko en reisschema gaan niet samen he :D
tot aan de Zee kan je alles Plannen zodra je oversteekt gooi al je Planning in de Prullenbak:hihi:
marokko en reisschema gaan niet samen he :D
hahaha daar heb je gelijk in schimmpie...:D ewa dan maar een overnachting in tanger regelen voor de zekerheid...
koelyamina
13-07-2006, 17:51
mensen zijn er meiden die alleen mogn reizen via malaga.... zo ja ik zou graag samen willen reizen aangezien ik liever niet alleen wil gaan
schaapie
19-07-2006, 04:37
ja ik ga dit jaar alleen maar wil graag gezelschap pm me maar groetjes
Diamond_eyes18
20-07-2006, 17:33
Ik ga heel misschien InshaAllah ook naar Tanger via malaga..Misschien rond de 26e...Is ook mn eerste keer dan, dus zou graag met anderen meereizen, zou wel fijn zijn..
Ik hoor het wel..
Kss
mensen zijn er meiden die alleen mogn reizen via malaga.... zo ja ik zou graag samen willen reizen aangezien ik liever niet alleen wil gaan
wij reizen begin augustus met zn drieen via malaga insha allah....als je het schikt kan je me een pm sturen
liefs..:goedzo:
ik ben 18 en was in februari ook naar marokko geweest en toen was ik nog 17,
Ik ben via RotterDam airport gegaan, want dat scheelt met schiphol zo en zo al 300,- Euro,
vanuit malaga, heb ik de bus gepakt, naar Algeciras, en had 1 tussenstop,
De rit duurt 1.5 tot 2 uur.
Vanaf het busstation in algeciras, is het ongeveer 5 minuutjes lopen naar de haven,
Let wel goed op, want je moet een gebouw in waar je per voet alleen een ticket kan kopen..
Verder in Tanger aangekomen zou ik de TCM Bussen nemen, die zijn comfortabel, en kosten ongeveer, 9 a 10 euro voor bijvoorbeeld Casa,
Voor verdere vragen, kan je mij Pm-en ,
Gegroet,
En tos balager..
lady_of_honor
21-07-2006, 16:02
ik heb het ook gedaan via malaga en ik heb zo een taxi chauffeur leren kennen die je komt ophalen van de luchthaven hij had mij gebracht voor 20 euro. hoefde niet te sjouwen niet over te stappen. als je zijn nummer wilt pm me maar. en wat betreft een bootticket kan je beter van hier kopen voor maar 26 euro.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.