Bekijk originele versie : Marokkaanse voornemens !!
Salaam Aleikoem,
De zomer staat weer voor de deur en zo dus de vele verleidingen. Het is warm daar in Marokko ik weet het...en het is moeilijk om je vast te houden aan de regels van de Islam. Ik ken ze allemaal. Ik bedoel vooral die vrouwen daar....wajowww. Het is moeilijk om je verstand te gebruiken. Maar Insh Allah wil ik me nu anders gaan opstellen en mijn ogen onder controle te houden...
Vooral in Alhoceima kan het hard aan toe gaan !!!
Nou vroeg ik me af of er nog mensen zijn (jongens/meisje) die van plan zijn om dingen anders te gaan aanpakken dan dat men vorige zomer heeft gedaan.
Wa salaam aleikoem
nou ik moet toegeven...........
:goedzo: IK VIND HET ECHT GOED VAN JULLIE HEREN DAT JULLIE JE KUNNEN INHOUDEN BIJ SOMMIGE DAMES!!! ALS IK KIJK NAAR HOE SOMMIGEN ERBIJ LOPEN, VIND IK HET ECHT ZIELIG VOOR DE HEREN DIE WORDEN VERLEID, MAAR VERDER NIX VERDER KUNNEN (MOGEN) DOEN.....
NOGMAALS....PROFICIAT DAT JE JE KAN INHOUDEN T.O.V. DEZE DAMES EN HOU DAT VOORAL VOL! :goedzo:
Ja wij (de heren) hebben het ook altijd heel moeilijk als we een schaars gekleed vrouw langs zie lopen. Bedankt voor de support !
Origineel gepost door Marzoek
Ja wij (de heren) hebben het ook altijd heel moeilijk als we een schaars gekleed vrouw langs zie lopen. Bedankt voor de support !
En mannen dan!!!!! alsof hun er beschaafd bij lopen..Tjonge, jonge. :D
Maar goed, ik heb wel voornemers voor deze zomer en dat is, mijn kledingstijl veranderen..Ik heb me voorgenomen om wat luchige kleren aan te trekken, dus ietje wijder..Niet dat ik er ordinair bijloop, maar het kan beter.
Goedzo salaama! sommige dames maken het de heren niet makkelijk maar daar gaan zij niet bij horen..... :ego:
Origineel gepost door mimia
Goedzo salaama! sommige dames maken het de heren niet makkelijk maar daar gaan zij niet bij horen..... :ego:
Mimia jij begrijpt ons ;)
Lieve schat ik doe het voor mezelf,,de heren kunnen de pot op. :D
En trouwes mannen zijn ook niet van die lieverdjes. ;)
Mimia jij begrijpt ons ;)
Hmmmm..Ik begrijp jullie ook, MAARRE begrijp JIJ ons ook (de vrouwen met name) :D
miriammetje
10-06-2003, 21:03
Salaam Aleikoem,
De zomer staat weer voor de deur en zo dus de vele verleidingen. Het is warm daar in Marokko ik weet het...en het is moeilijk om je vast te houden aan de regels van de Islam. Ik ken ze allemaal. Ik bedoel vooral die vrouwen daar....wajowww. Het is moeilijk om je verstand te gebruiken. Maar Insh Allah wil ik me nu anders gaan opstellen en mijn ogen onder controle te houden...
Vooral in Alhoceima kan het hard aan toe gaan !!!
Nou vroeg ik me af of er nog mensen zijn (jongens/meisje) die van plan zijn om dingen anders te gaan aanpakken dan dat men vorige zomer heeft gedaan.
Wa salaam aleikoem
masha allah en inshallah lukt het!!! ik ga niet meer zwemmen nu ik de hijaab draag gaat dta niet meer dus dat word wel een grotere verandereing...en ik ga proberen meer marokaans te praten waar andere mensen bij zijn zodat ze niet meer weten dat ik uit nederland kom en inshallah laten ze me dan met rust, :zwaai:
ik zie hoe sommige heren naar dames kijken.............met zo'n blik van...:
'WAJAAAW als ik jou in mijn armen had.............'
en dan denk ik jah........geen wonder dat die heren dat denken..die dames zitten gewoon fout. Die hebben weer aandacht nodig......elmoehiem lekker ingewikkeld allemaal....
MAAR IK HELP JE ERDOORHEEN HOOR MARZOEK :)
Origineel gepost door miriammetje
..en ik ga proberen meer marokaans te praten waar andere mensen bij zijn zodat ze niet meer weten dat ik uit nederland kom en inshallah laten ze me dan met rust, :zwaai:
Hahaha Dat doe ik altijd al, Marokkaans praten, maar geloof me, ze herkennen je uit duizenden dat je uit Garizz komt. Zelfs als je een versleten Jalaba aan hebt...
Maarre goed van je dat je een hoofdoek draagt :goedzo: ..Moge Allah je daarvoor belonen,
Ik denk niet dat een vrouw het verleidelijk zal vinden als een man er niet beschaafd bij zal lopen of heb ik het mis ?
ik zie hoe sommige heren naar dames kijken.............met zo'n blik van...:
'WAJAAAW als ik jou in mijn armen had.............'
en dan denk ik jah........geen wonder dat die heren dat denken..die dames zitten gewoon fout. Die hebben weer aandacht nodig......elmoehiem lekker ingewikkeld allemaal....
MAAR IK HELP JE ERDOORHEEN HOOR MARZOEK :)
Ja deze topic was ook meer een kreet naar hulp :D
Dus alle hulp is welkom.....
Ik denk niet dat een vrouw het verleidelijk zal vinden als een man er niet beschaafd bij zal lopen of heb ik het mis ?
Hahaha,,dus een man moet zichzelf ook helemaal bedekken, of heb ik het mis.?
Ja deze topic was ook meer een kreet naar hulp :D
Dus alle hulp is welkom.....
Heb je hulp nodig..oké
Weet je wat jij moet doen;
Gewoon je ogen neerslaan, als je een mooie (verleidelijke) vrouw ziet...En zo hoort het in de Islam..de eerste blik is voor de vrouw en de tweede voor de Satan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.