Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje voor de mannen

Pagina's : [1] 2

Nawalita
10-06-2003, 20:22

salaam mensen Ik vraag me af, als je wilt trouwen wat zoek je precies in een vrouw? Moet ze een hoofddoek dragen? Moet ze uit marokko komen? En wat nog meer? Ik ben benieuwd. Beslama

etoadou
10-06-2003, 20:31
moslim. met hoofddoek of bereid is om een hoofdoek te dragen. bereid is om zich als moslim vrouw te gedragen. uit nl , europa of maroc, het maakt niks uit

mi1978
10-06-2003, 20:52
Origineel gepost door N@wel salaam mensen Ik vraag me af, als je wilt trouwen wat zoek je precies in een vrouw? Moet ze een hoofddoek dragen? Moet ze uit marokko komen? En wat nog meer? Ik ben benieuwd. Beslama .................................................. .................................................. ... DE vrouw die vooral INNERLIJKE SCHOONHEID uitstraalt. DE vrouw die GELOVIG is en weet waarin zij gelooft DE vrouw die STERK in haar schoenen staat DE vrouw die CARRIEREGERICHT is, dus graag wil werken DE vrouw die van UITDAGINGEN houdt DE vrouw die meer van de WERELD WIL ZIEN DE vrouw die de ENERGIEBRON is om verder te leven DE vrouw die elke seconde MIJN HART SNELLER laat kloppen DE vrouw waarvan ik elk moment zeg: WAT IS HET LEVEN TOCH ZO MOOI .................................................. .................................................. ..... Wat zoekt een vrouw in een man??????????????

bazz
10-06-2003, 21:12
Origineel gepost door mi1978 .................................................. .................................................. ... DE vrouw die vooral INNERLIJKE SCHOONHEID uitstraalt. DE vrouw die GELOVIG is en weet waarin zij gelooft DE vrouw die STERK in haar schoenen staat DE vrouw die CARRIEREGERICHT is, dus graag wil werken DE vrouw die van UITDAGINGEN houdt DE vrouw die meer van de WERELD WIL ZIEN DE vrouw die de ENERGIEBRON is om verder te leven DE vrouw die elke seconde MIJN HART SNELLER laat kloppen DE vrouw waarvan ik elk moment zeg: WAT IS HET LEVEN TOCH ZO MOOI .................................................. .................................................. ..... Wat zoekt een vrouw in een man?????????????? nou, ik zoek jouw, moge dat duidelijk zijn ;)

mi1978
10-06-2003, 21:14

DANK JE

Nawalita
10-06-2003, 21:19
een man die de islam in zich heeft hij moet bidden hij moet aardig zijn een man die zijn vrouw goed behandeld een man die niet vreemd gaat een intelligente man een man met wie ik goed kan communiceren een man die zich goed verzorgd maar dat geld alleen voor mij

Noufissa
18-06-2003, 12:41
hey ouafae, ken jij iedere man?? ik dacht het even niet, dus hoe kan jij hier zomaar beweren dat iedere man vreemdgaat?? en dat je dat ook nog wel van een 'heel wijs persoon' hebt gehoord..........hoezo wijs?!?!?!

dawudd
18-06-2003, 19:42
Een meid met goeie hart en redelijk goeie uiterlijk de rest maak me niet uit

LadyLo
06-07-2003, 01:03
Origineel gepost door mi1978 .................................................. .................................................. ... DE vrouw die vooral INNERLIJKE SCHOONHEID uitstraalt. DE vrouw die GELOVIG is en weet waarin zij gelooft DE vrouw die STERK in haar schoenen staat DE vrouw die CARRIEREGERICHT is, dus graag wil werken DE vrouw die van UITDAGINGEN houdt DE vrouw die meer van de WERELD WIL ZIEN DE vrouw die de ENERGIEBRON is om verder te leven DE vrouw die elke seconde MIJN HART SNELLER laat kloppen DE vrouw waarvan ik elk moment zeg: WAT IS HET LEVEN TOCH ZO MOOI .................................................. .................................................. ..... Wat zoekt een vrouw in een man?????????????? dream on!!!! we leven niet meer in een sprookjeswereld!! wees wat realistischer aub!!!

Mouna1986
07-07-2003, 09:58
waarom moet hij dromen :confused: als hij zo`n vrouw wilt dan krijgt hij inshallah ook zo`n vrouw en ik zal je zeggen dat ik genoeg van zulke vrouwen ken

adilos
07-07-2003, 11:58
Een vrouw die eerlijk met me is. Een vrouw die me goed behandeld. (wederzijder natuurlijk ook) Een vrouw die een hoofddoek draagt. Een vrouw die me steunt en alleen maar wijs praat. een vrouw die op tijd bidt. Een vrouw waarover je op straat kan. maar eerlijk gezegd waar is deze vrouw te vinden????? De realiteit is anders!

NADORGEKK
07-07-2003, 17:59
Origineel gepost door Ouafae JA MAAR NAWEL, SORRY DAT IK HET ZEG HOOR ... MAAR IEDERE MAN GAAT VREEMD, JE KAN ZEGGEN WAT JE ZEGGEN WIL, MAAR IEDERE MAN GAAT VREEMD, EEN HEEL WIJS PERSOON HEEFT DAT OOIT TEGEN ME GEZEGD ;) PS IK KAN JE ANDERE NAAM ECHT NIET VINDEN HOOR. wat ik zoek in een man: hij moet gelovig zijn en weten wat de islam echt inhoudt, bidden, vasten, niet drinken enz. hij moet niet roken hij moet van me houden dat was het! ouafae iedere man gaat vreemd?????? nou ja dan is de volgende vraag wat versta jij onder vreemd gaan........ :confused:

boelilie
07-07-2003, 19:31
- een eerlijke man - een man met mooi uiterlijk en innerlijk - een romantische man - een man die me keer op keer doet verassen - een man die open denkt - een man die een eigen mening heeft - een man die van me houd - een man waar ik me goed bij voel - een man met een gevoel voor humor - een man met intelligentie - een man die sportief is - een man waar ik alles aan kan vertellen Maar ja dat zal wel zeker te veel gevraagt zijn jammer genoeg, mischien bestaat zo iemand maar ja de wereld is zo groot... dus zal ik maar tevreden zijn met hetgene wat Allah me geeft... En mischien schenkt Allah me wel iemand met deze eigenschappen... dikke zoen Nawal smak smak beslema :zwaai:

Nawalita
24-09-2003, 11:01
nou er zullen wel veel mannen vreemd gaan maar niet iederen man, ik ken mannen die gewoon vreemdgaan en de vrouw weet er van. maar ja wat moet een vrouw eraan doen scheiden? nee want dat is niet goed voor de kinderen. ik word er echt kwaad van man, waarom trouw je in godsnaam. dan trouw je toch niet? sukkels zijn het man. ze zullen er wel spijt van krijgen. viezerikken. beslama

Pagina's : [1] 2