Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negaffa chaima uit zeist

Pagina's : [1] 2

sweetmanal
02-07-2006, 22:22

wie heeft haar genomen op haar bruiloft of verloving ik weet dat ze prachtige jurken heeft maar komen ze hun afspraken wel na en zijn ze precies op tijd. groetjes manal

sweetmanal
02-07-2006, 22:28
niemand ervaring

DUNYA25
02-07-2006, 23:11
hallo meisje ik ben bij haar geweest en ik moet zeggen ik was neit overtuigd. ER zitten idd een aantal mooie jurken tussen maar de make up is niet mijn stijl en heb ook gehoord dat ze heel vaak haar dochters stuurd en zelf niet op komt dagen maar allah o ahlam

Troelaatje
03-07-2006, 02:04
Op tijd is ze zeker niet!!!

lovelygekkie
03-07-2006, 10:07

ze komt niet op tijd, ze komt daarnaast haar afspraken ook niet en nog erger jij maakt met haar een afspraak vervolgens stuurt ze haar dochter en nicht. Ik was ook bij haar langs geweest en was ook niet echt overtuigend teveel overdrevenheid die jurken.

Yasmeenah
03-07-2006, 10:39
Mijn schoonzus had een jurk bij haar gehuurd voor een kleine verloving. Ze heeft hem netjes na haar verloving terug gebracht en ze kreeg nog borg. Chaima had geen geld op dat moment dus ze vroeg om de volgende dag te komen. Volgende dag belt me schoonzusje haar ze neemt niet op, thuis is ze niet en mobiel/huis neemt ze allebei niet op. Ze kan haar niet meer bereiken. Dus als iemand haar gesproken heeft deze week, vraag haar dan gewoon haar mobiel aan te zetten en afspraken na te komen. Want 150,- is niet niks.

sweetmanal
03-07-2006, 21:54
so ik hoor hier wel negatieve kanten van chaima dat ze haar afspraken niet na komt

gwnejongen
03-07-2006, 22:02
heeey t0evallig had mij zusjee die negaffa ik v0nd het zelf heeel mooi en jaa mij zusje zat ook te stresse maar alles is oke verlopen en ze ware zekers op tijd inshallah nemen ik en mij aanstaande deze negeffa ook ik v0nd mijn zusje er paractig uit zien veel succes mo

dariffa
03-07-2006, 22:05
Ik ben ook bij haar geweest om stoelen te huren voor mijn verlovings feest en ik zat daar te wachten totdat ze eindelijk de foto's van de stoelen had gevonden. Ik had mn keuze gemaakt en wilde alles afhandelen. komen er een paar andere meiden na mij binnen worden zij gewoon eerder verder geholpen! sjaa ik wilde alleen stoelen huren, en die meiden wilde de hele mikmak (3jurken huren en haar erbij) dan weet zij wel bij wie ze de voorbeeldige negaffa moet spelen (bovendien was zij er zelf niet maar haar dochters terwijl ik met haar een afspraak had gemaakt) :maf: Ze laat de mensen die het meeste willen huren voor gaan en dat doet ze niet alleen op afspraken bij haar thuis maar ook met bruiloften. ze heeft meerdere bruiloften op 1 dag en degene die met het meeste geld smijt gaat ze zelf naartoe de andere stuurt ze haar dochters. dit heb ik heel vaak meegemaakt met haar. :jammer: Er zijn er vast die goede ervaringen hebben dat hoor je ook wel. maar ik merk dat ik meer negatieve dingen over haar hoor dan positieve helaas :(

Magrebia20
03-07-2006, 22:05
Salaam meid, ik heb haar ook genomen op mijn bruiloft en alles was hamdoelilah goed verlopen ze heeft echt prachtige jurken, make up en kapsel. Ze komt haar afspraken zeker na wees alleen duidelijk maar ja algeir inshallah ze is echt perfect kijk jij maar meid, veel succes:goedzo:

Samiralover15
03-07-2006, 22:11
Haar jurken vind ik wel oke, maar kwa mekup vind ik haar niets...

nanour7
08-07-2006, 00:07
dame chaima is perfect geloof me maar duidelijke afspraken met haar vraag of ze alles zwart op wit wil zetten en trouwens het is een lieve prachtige vrouw en ook haar dochter en zus ze heeft ook nog eens mooie jurken

lala_taza
08-07-2006, 03:12
en ze komen haar afspraken niet na:moe:

nanour7
09-07-2006, 00:04
bij ons heeft ze haar afspraken wel nagekomen

SweetMarrocain
09-07-2006, 00:45

Negeffa chaima is zeker wel goed ze heeft veel bruiloften vn mn nichten gedaan prachtigg:love:

Pagina's : [1] 2