Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik zag net er is een nieuw lid bij hij heet HOMO???

Pagina's : [1] 2

miriammetje
10-06-2003, 19:32

salaam alikoem.. er is ene nieuw lid bij das wel leuk maar kijk eens na die naam waar gaat dit heen dit is echt niet meer normaal...wat moet een homo hier man...kan iemand mij dat uitleggen en jullie (Moslims alleen reageren) me vertellen wat jullie vinde van homo's en hoe je er mee omgaat ik ebn benieuwd na jullie antwoorde...moge aal lah ons vergeven en verbeteren inshalah..... reageer wel he miriam :zwaai:

chicamaroquia
10-06-2003, 19:34
Ik heb niks tegen homo's. Ik ken die gevoelens niet, dus ik kan er ook niet over oordelen. Het lijkt me heel moeilijk voor zo iemand om er mee te leven... :( Allah ye 7fed oe safi... :verdriet:

miriammetje
10-06-2003, 19:36
Origineel gepost door chica*******a Ik heb niks tegen homo's. Ik ken die gevoelens niet, dus ik kan er ook niet over oordelen. Het lijkt me heel moeilijk voor zo iemand om er mee te leven... :( Allah ye 7fed oe safi... :verdriet: maar denk je dat het samen gaat met de moslimse sameleving...(ik zelf keur het af)

chicamaroquia
10-06-2003, 19:39
Als je je gevoelens in praktijk brengt ben je inderdaad in strijd met de islam. Dat maakt het zo moeilijk voor die mensen. Nogmaals, ik ken die gevoelens niet, dus ik vind het heel moeilijk om daar uitspraken over te doen. Sommige mensen lijden er heel erg onder, hoe je het ook went of keert, het blijven onze broeders en zusters en ik heb alleen het beste met ze voor. Ik denk persoonlijk dat als ik zulke gevoelens zou hebben, ik er niks mee zou doen, omdat mijn liefde voor Allah (swt) groter is. Maar ik hoop dat Allah (swt) me daarvoor dan ook rijkelijk zal belonen...

miriammetje
10-06-2003, 19:40

maar meid allah swt keurt het toch af lieverd als je veel van allah houd ga je toch niet de andere kant op ???? ik ben f weg ben zo teerrug

chicamaroquia
10-06-2003, 19:42
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Ik zei toch: als ik doe gevoelens had zou ik er niks mee doen. Maar ik heb makkelijk praten want ik ken die gevoelens niet. Je imaan moet heel groot zijn om dagelijkse verleidingen te weerstaan. Homozijnde of niet!

SABREENTJE
10-06-2003, 19:53
god heeft Adam en Eva geschapen!!! als dit is wat Hij zou willen dan had Hij eva en eva en adam en adam geschapen!!! snap je wat ik bedoel? als iemand homo wil zijn dan moet hij het zelf weten maar dan moet hij het woord Islam en zichzelf niet meer in een zin noemen want dat kan echt niet!! er is een marokkaanse homo bij mij op het werk en ik word zo misselijk van die man. hij loopt de moslims maar af tekraken en loopt de hele tijd nederlanders achter hun reet aan om te slijmen. en hier komt de grap: als we lunchen dan zegt hij dat geen varkensvlees mag eten maar hij is een homo die al 15 jaar samenwoont met een nederlandse man!!! ik ben blij wanneer hij vrij is. zeg nou eerlijk dit kan toch niet? vandaar dat allah steeds nieuwe ziektes op ons afstuurt!!! dit is mijn mening!! ciao sabreentje

chicamaroquia
10-06-2003, 19:56
Dat is een homoseksueel die duidelijk voor die levenswijze heeft gekozen. Het is een keus die hij zelf maakt en alle gevolgen zijn voor hem. Ik heb het over degene die gevoelens hebben en daarmee in de knoop zitten. Die niet praktiserend homoseksueel zijn. Het lijkt me heel moeilijk...

Missprive
10-06-2003, 19:58
hoe meer zielen hoe meer vreugde he :D hahaha nee ff serieus weet je ik weet het eigelijk niet ik oordeel liever niet over een persoon/personen die ik niet ken ciao

miriammetje
10-06-2003, 20:43
Origineel gepost door Saima Mens een goede Moslim laat iedereen in zijn waarde. Bedenk als je zelf Lesbisch was zou je het leuk vinden als anderen ook zo over je spraken. dus jij zegt wat maakt het uit wat allah zegt het is belangrijk als moslim zeinde om iedereen te accepteren???als je het zo bedoeld nou dan ben ik het niet met je eens want dan is het evrschil tussen een kafir en een moslim niks

chicamaroquia
10-06-2003, 20:50
Allah (swt) zegt ons van onze naasten te houden en ze te accepteren ondanks hun gebreken, dus wie zijn wij om daarover te oordelen?

miriammetje
10-06-2003, 20:57
Origineel gepost door chica*******a Allah (swt) zegt ons van onze naasten te houden en ze te accepteren ondanks hun gebreken, dus wie zijn wij om daarover te oordelen? ook al gaan ze tegen zijn wetten in???

Kingofmaroc
10-06-2003, 20:57
wie zegt dat hij wel homo is....misschien is het gewoon voor de grap.... er zijn hier toch al veel namen die gewoon voor de lol worden gebruikt..... :D

miriammetje
10-06-2003, 20:58
Origineel gepost door Kingofmaroc wie zegt dat hij wel homo is....misschien is het gewoon voor de grap.... er zijn hier toch al veel namen die gewoon voor de lol worden gebruikt..... :D oke daar dacht ik ook la aan....maar oke stel hij is wel homo en ik heb het dan niet meer algemeen over hem maar wat jij als persoon als je moslim bent in ieder geval er van vindt begrijp je :)

chicamaroquia
10-06-2003, 21:09

Origineel gepost door miriammetje ook al gaan ze tegen zijn wetten in??? Accepteren===> Ja, ook al gaan ze tegen Zijn wetten in. Hij is degene die hen zal straffen, niet ik... :(

Pagina's : [1] 2