Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cursus integratie!!! Buitenlanders hier melden aub.

Imenrotterdam
10-06-2003, 18:40

De Nederlanders vinden dat jullie je niet goed integreren, dus lees en integreer. *Verruil de koran voor het wetboek. *Neem een hond als beste vriend. *Schop iedereen die om 18:00 uur binnen komt vallen eruit. *Stop je ouders in een bejaardentehuis. (het zijn je ouders maar) *Lach om alles wat niet grappig is. *Ga je duur verdiende euro's elke vrijdag uitgeven in de kroeg om maar lekker te kunnen zatten. *Eet lekker veel van dat modderige, vettige, ziekmakende varkensvlees. *Wees gierig tegenover iedereen (en vooral tegen je moeder) *Ga spontaan ruzie zitten maken als iemand per ongeluk voordringt in de rij bij de kassa. (stel je voor zeg...... straks kom je 30 seconde later thuis) *Wees schijnheilig tegenover iedereen *zorg ervoor dat je geen maagd meer bent voor je huwelijk. (lekker toch al die ongewenste zwangerschappen, seksueel misbruik, soa's en ga zo maar door) Voldoe je aan al deze eisen? dan wil ik jullie van harte feliciteren. Jullie zijn geslaagd!!!

an3sdej
10-06-2003, 18:43
Vreselijk die kaaskoppen, wat bracht die ouwe Marokkanen er toch toe om hun heerlijke jeugd te vergooien tussen al die verschrikkelijke beesten. Of is het hier ook weer soort zoekt soort?

MaPrem
10-06-2003, 18:53
Ach, An3sdej, neem het toch niet zo serieus, man. Het is vrij lomp, maar ik kan er wel om lachen. Altijd leuk als je jezelf getypeerd ziet. P.S. Heet je vrouw Sophia of Isala?? ;P

Danielle2
10-06-2003, 19:47
Haha, er zit wel wat in. Maar ik neem aan dat je ook de goede dingen van Nederland wel ziet, Imenrotterdam

jenny
11-06-2003, 00:12

Origineel gepost door Imenrotterdam De Nederlanders vinden dat jullie je niet goed integreren, dus lees en integreer. *Verruil de koran voor het wetboek. *Neem een hond als beste vriend. *Schop iedereen die om 18:00 uur binnen komt vallen eruit. *Stop je ouders in een bejaardentehuis. (het zijn je ouders maar) *Lach om alles wat niet grappig is. *Ga je duur verdiende euro's elke vrijdag uitgeven in de kroeg om maar lekker te kunnen zatten. *Eet lekker veel van dat modderige, vettige, ziekmakende varkensvlees. *Wees gierig tegenover iedereen (en vooral tegen je moeder) *Ga spontaan ruzie zitten maken als iemand per ongeluk voordringt in de rij bij de kassa. (stel je voor zeg...... straks kom je 30 seconde later thuis) *Wees schijnheilig tegenover iedereen *zorg ervoor dat je geen maagd meer bent voor je huwelijk. (lekker toch al die ongewenste zwangerschappen, seksueel misbruik, soa's en ga zo maar door) Voldoe je aan al deze eisen? dan wil ik jullie van harte feliciteren. Jullie zijn geslaagd!!! Ik voel me als Nederlander opeens niet zo Nederlands meer.....

saida_marokko
11-06-2003, 00:25
Imenrotterdam wahahha masgotta;) wahah eeh jah Jenny dat is zeer eeh triest moet ik eerlijk zeggen.. Ik ben trots op dat ik Marokaan ben er nou over mij gezegt word dat ik steel of dat ik nou ordinair praat het maakt mij niet uit.. IK BEN EN BLIJF MAROKAAN!!!!

jenny
11-06-2003, 00:29
Origineel gepost door saida_marokko Imenrotterdam wahahha masgotta;) wahah eeh jah Jenny dat is zeer eeh triest moet ik eerlijk zeggen.. Ik ben trots op dat ik Marokaan ben er nou over mij gezegt word dat ik steel of dat ik nou ordinair praat het maakt mij niet uit.. IK BEN EN BLIJF MAROKAAN!!!! Je hebt waarschijnlijk verkeerd begrepen wat ik ermee bedoelde....

saida_marokko
11-06-2003, 01:00
Origineel gepost door jenny Je hebt waarschijnlijk verkeerd begrepen wat ik ermee bedoelde.... maakt niet uit komt goed;)

italiaanse
11-06-2003, 10:56
Jee, als ik dat lees .......... Ben ik blij dat niet zo ben....hoewel ik wel een Nederlandse ben. -Bijbel blijft in huis, punt. -honden vind ik eng!yek...geen enkele hond in my home. -bij ons blijven er vrienden zomaar meeeten maakt niet uit hoe laat, maar schoppen ze niet het huis uit. -voor zolang als dat kan zorgen ze voor zichzelf..maar word het zelfs mij en m'n zussen teveel..dan is er geen andere optie..:S -ik lach alleen om wat ik grappig vind, en soms om vriendinnen een plezier te doen ook om wat ze zeggen...jaja..solidair noemen ze dat. -het geld wat ik verdien geef ikz eer zeker niet uit aan uitgaan etc. uitgaan is voor mij niet veel aan, en ik geef het liever uit aan kleren...net zoals m'n marokkaanse vriendinnen ;) -varkensvlees ?? yek....heel vies, wij eten dat thuis niet....schijnt vet en slecht te zijn voor je huid. -mijn moeder is niet gierig tegenover mij, en ik dus niet tegen haar. waarom zou ik ?? -ruzie zitten maken als iemsnd voordringt, ik hou me dan vooral zo rustig mogelijk en zeg rustig dat ik eerst was...hoewel....ik ook veel niet nederlanders heb gezien die doordraaien...grappig zeg. -schijnheilig ?? ikke niet, ik roddel niet over m'n vriendinnen, er heerst tussen ons geen concurrentie....nee hoor...niet schijnheiligs dus....wel wat grappig (alweer:D) dat ik vaak merk dat tussen bepaalde groepen meisjes er wel schijnheiligheid heerst....ze doen o zo lief tegen elkaar maar is er eentje weg,....dan ziet ze er uit als een s let, heeft ze een jongen afgepakt etc. :D -Maagd voor het huwelijk....ik duik absoluut niet met zomaar iemand in bed. ik bedrijf alleen de liefde als ik zeker ben van iemand en als ik van hem hou. En of dat dus is op dehuewelijksnacht of ervoor...dat zijn mijn zaken maar iedereen ook Nederlanders denken daar verschillend over. IK voldoe dus niet aan deze eisen.....jammer :( Bij deze ben ik NIET geslaagd !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan ben ik nog half nederlands ook...

hhtWillem
11-06-2003, 11:52
Origineel gepost door Imenrotterdam De Nederlanders vinden dat jullie je niet goed integreren, dus lees en integreer. *Verruil de koran voor het wetboek. *Neem een hond als beste vriend. *Schop iedereen die om 18:00 uur binnen komt vallen eruit. *Stop je ouders in een bejaardentehuis. (het zijn je ouders maar) *Lach om alles wat niet grappig is. *Ga je duur verdiende euro's elke vrijdag uitgeven in de kroeg om maar lekker te kunnen zatten. *Eet lekker veel van dat modderige, vettige, ziekmakende varkensvlees. *Wees gierig tegenover iedereen (en vooral tegen je moeder) *Ga spontaan ruzie zitten maken als iemand per ongeluk voordringt in de rij bij de kassa. (stel je voor zeg...... straks kom je 30 seconde later thuis) *Wees schijnheilig tegenover iedereen *zorg ervoor dat je geen maagd meer bent voor je huwelijk. (lekker toch al die ongewenste zwangerschappen, seksueel misbruik, soa's en ga zo maar door) Voldoe je aan al deze eisen? dan wil ik jullie van harte feliciteren. Jullie zijn geslaagd!!! en?... jij met vlag en wimpel geslaagd zeker ? :p :cool: