Bekijk originele versie : Hijaab combineren met sportieve kleding?
LimburgseB
01-07-2006, 20:16
Gaat dat eigelijk wel?
Op welke manier moet je je hijaab dan wel niet dragen...
Ik draag sinds een paar maanden hoofddoek walakien ben echt zo een sportieve gekleede meid en heb veel sportieve kleding in mn kast liggen, maar heb ze totnutoe nog NOOIT gecombineerd met mn hoofddoek omdat ik dan niet weet hoe ik mn hoofddoek moet dragen...
Of kan je hijaab alleen dragen met echt vrouwelijke, geklede kleren?
Iemand TIPS!!!!:(
Ik vind persoonlijk dat hijaab totaaal niet kan met sportive kleding, vind ik echt geen gezicht.Maar mischien is het ook omdat ik meer van vrouwelijke kleding hou. Aan de andere kant moet je het lekker zelf weten meid ...waar jij je het lekkerst bij voelt!!
Het kan wel hoor.
Leuke sportschoentjes eronder.
Witte trainingsbroek of wat voor dan ook.
Leuke lange tshirt er boven en een truitje met mouwen eronder!
Kan heel leuk staan hoor doe ik ook afentoe! :o
Ik draag sportschoenen met spijkerbroek en een jabador. Hoofddoek erboven op en als het warm en zonnig is zoals vandaag een zonnebril om het af te maken.
wipneusje
01-07-2006, 21:43
Gaat dat eigelijk wel?
Op welke manier moet je je hijaab dan wel niet dragen...
Ik draag sinds een paar maanden hoofddoek walakien ben echt zo een sportieve gekleede meid en heb veel sportieve kleding in mn kast liggen, maar heb ze totnutoe nog NOOIT gecombineerd met mn hoofddoek omdat ik dan niet weet hoe ik mn hoofddoek moet dragen...
Of kan je hijaab alleen dragen met echt vrouwelijke, geklede kleren?
Iemand TIPS!!!!:(
ik vind dat juist hartstikke leuk staan ,vooral bij iemand met een hoofddoek vind ik het leuker staan, want een hoofddoek ziet er al snel tuttig uit of onsportief
Samiraatjuh
01-07-2006, 22:36
mode kun je kopen... style moet je hebben...
ga aan hét werk met je fantasie :stout:
men_zotia
01-07-2006, 22:46
Ik draag sportschoenen met spijkerbroek en een jabador. Hoofddoek erboven op en als het warm en zonnig is zoals vandaag een zonnebril om het af te maken.
wollah je hebt gelijk gewoon lekker schijt aaaaaaaaaaan lekker stoer!!:goedzo:
LimburgseB
02-07-2006, 18:46
Dank je wel voor je reacties meiden, ik ga het denk ik toch maar eens proberen, wie weet wat het resultaat zal zjin, ik hoop verbluffend :P :D
Bachelorette
02-07-2006, 19:28
als t aan mij lag had k meerdere van die afgezakte broeken. (tis dat t nie mag van mn moeder)
ze zitten wijd, je ziet geen vorm van je benen (wel een beetje van je bil[als je deze ehbt], maar dat zie je ook bij jurken, rokken, jelaba etc). kan gewoon een truitje erboven dragen, sprtschoentjes/slippers en een hoofddoek.
heerlijk!!
LimburgseB
02-07-2006, 20:43
als t aan mij lag had k meerdere van die afgezakte broeken. (tis dat t nie mag van mn moeder)
ze zitten wijd, je ziet geen vorm van je benen (wel een beetje van je bil[als je deze ehbt], maar dat zie je ook bij jurken, rokken, jelaba etc). kan gewoon een truitje erboven dragen, sprtschoentjes/slippers en een hoofddoek.
heerlijk!!
Jah toch
Ik voel me daar ook heeel comfortabel in, zeker als je je hele leven sportief rondloopt en dan opeens in jurkjes ect rondloopt, tis wel zo ik ben er wel een beetje aan gewend geraakt maar toch soms wil ik nog steeds naar die sportieve bloesjes of broeken grijpen:o
xfatimax
04-07-2006, 16:08
Up
LimburgseB
04-07-2006, 17:02
Zijn er eigelijk meiden die dat doen, op welke manier doe je je hoofddoek dan?
Op een speciale manier of gewoon de klassieke?
Binladenia
04-07-2006, 17:45
nee man hoofddoek en sportkelding gaat gewn nie
crazyassia
04-07-2006, 17:51
Ik vind het wel leuk staan :D
Binladenia
04-07-2006, 17:52
kan wel ...ik zou het be3dsa niet doen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.