Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Altijd maar kritiek op de medemoslims???? Ga dan in S. Arabie wonen.....

Pagina's : [1] 2

Tornado
12-06-2002, 09:39

Salaam sukkels en sukkelinna's, Waar ik me zo ontiegelijk aan kan ergeren zijn die zehma echt vrome jongere moslims die alles afkeuren wat hun moslimbroeder of zuster doet of nalaat. Het is een feit en dat speelt bij mij ook heel erg; ik kan soms bijzonder hard uithalen naar de voor mij grensoverschrijdende 'moslims' en die dan zeggen dat het kan omdat je in een Europees land woont. Maar daar gaat de topic niet over. Wel over die jongens of meiden die je wel eens op straat ziet lopen en waar je der vast wel eentje van kent. De meiden lopen in lang meestal zwart, of gewoon zeer donkergekleurd, waarbij alles van top tot teen is bedekt en alleen 1 oog kan zien zodat ze de stoep nog kunne zien. En de jongens die ik bedoel lopen dan in Arabische broek met daarboven een rok. Ze hebben zeker een baard (was ie maar verzorgd) en lopen straks voor zich uitkijkend. Natuurlijk moet een ieder het voor zichzelf bepalen hoe hij of zij erbij loopt en hoe hij denkt, maar ik erger me er mateloos aan als je ze hoort praten. De manier waarop ze de rest van de moslims afkeuren alsof zij de beste 'soort' zijn. Het standpunt dat alle overige meiden enjongens die het Islamitische geloof wel aanhangen ,maar er voor kiezen er normaal gekleed bij te lopen, bij voorbaat slecht zijn en te veel met de Hollanders meegaan.................daar walg ik van. Voor de rest gaat het prima met mij vandaag. Ciao en een prettige dag......... :giechel:

igzeneej
12-06-2002, 10:16
Alles afkeuren !!! ...Maar niet alles onterecht afkeuren !!! ...Je moet de mens op zijn fouten wijzen !!! ...En de fout die jij nu maakt is "sukkels en sukkelina's" En in S. arabie zou je ook gewoon kritiek kunnen geven hoor let maar op mijn woorden !!! ...Want het valt allemaal wel mee !!! ...Jij hoort teveel !!! ...Geloof niet alles wat je hoort !!! Hoe vaak hoor ik van in america wordt er iedere dag geschoten !!! ...Nou zal ik jou eens wat zeggen !!! ...Dat zijn maar films !!! Real life is anders !!! Denk er maar eens goed overna !!!

soussiasaida
12-06-2002, 11:33
Wallahi!!!!!!!!!!!!!!

Habibanta3k
12-06-2002, 11:40
People of the Atlas... Je hebt de Islam en Kufr...er bestaat zoiets van Moslims en Kuffaars...men spreekt over betere mensen en minder betere...je kent slechte Moslims en goede... wat betreft zij die zich soms beter houden met Amr bi'l-Ma'ruf wa-Nahy 'an al-Munkar, die hoor jij niet te becritiseren, zij mogen dat doen! En als die baardapen, en een-ogigen zich prettig voelen om zich zodanig te dragen... why care? Waarom bespot jij ze nu, simpelweg omdat ze zich houden aan regels die jij niet aan houdt? 'Why care', daar mogen zij zich wel inlaten, netzoals jou ouders zich over jou doen en laten mogen inlaten... Peace to All of you...The Player for Life!

soussiasaida
12-06-2002, 11:49

Origineel gepost door Habibanta3k People of the Atlas... Je hebt de Islam en Kufr...er bestaat zoiets van Moslims en Kuffaars...men spreekt over betere mensen en minder betere...je kent slechte Moslims en goede... wat betreft zij die zich soms beter houden met Amr bi'l-Ma'ruf wa-Nahy 'an al-Munkar, die hoor jij niet te becritiseren, zij mogen dat doen! En als die baardapen, en een-ogigen zich prettig voelen om zich zodanig te dragen... why care? Waarom bespot jij ze nu, simpelweg omdat ze zich houden aan regels die jij niet aan houdt? 'Why care', daar mogen zij zich wel inlaten, netzoals jou ouders zich over jou doen en laten mogen inlaten... Peace to All of you...The Player for Life! Why care wella who cares??? A player 4 life zehmaaaaaaaa sir te nhess:hihi:!!

soussiasaida
12-06-2002, 12:03
Origineel gepost door Advocate :confused: Ik begrijp het niet saida!!!!!!!!! Leg het me even uit. Lees effe zijn reactie, ik probeerde hem alleen effe te verbeteren, hij schreef why care maar het moet Who cares zijn.........capiece advocaatje? en dat afsluitingkje van hem.."player 4 life" daar moest ik ook effe om lachen.......toen zette ik daar Sir te nhess m.a.w. ga slapen!!

soussiasaida
12-06-2002, 12:06
Origineel gepost door Advocate Oke, ik spreek ook arabisch. Koloe sir ederi. Wallahi echt een derie, voor een player is hij was hij wel vroeg op trouwens.....zeker geen wilde nacht gehad met een van zijn play mates

soussiasaida
12-06-2002, 12:12
Origineel gepost door Advocate Allah ohlam, Hij zegt het zelf. Ewa allah ihdieh oe ihdina!!

Habibanta3k
12-06-2002, 12:19
Betreft Engelse les aan Soussia... He chica.. lees beter voordat je wat stoms zegt! Het is 'who care' wanneer je refereert naar een persoon.. lieve meid! En wanneer je 'why care' zegt dan verwijs je naar het thema... lieve schat! Dat je van één van die opmerkingen niet kent, is jou fout en niet die van mij; dat je aan de context, namelijk de zin erachter die verwijst naar het dragen van baard etc., nog niet kan zien dat het niet de persoon betreft is nog stommer!!! Om het voor jou even te vertalen: er staat niet 'why care' in de zin van 'wie kan het schelen' (want dan zou het who care moeten zijn), maar er staat 'why care' in de zin van 'wat gaat jou dat aan', namelijk het dragen van baard, hoofddoek etc. Als je Engels les wil, kom dan naar MSN and I will play with you.......Doei!

Tornado
12-06-2002, 12:20
Origineel gepost door Habibanta3k People of the Atlas... Je hebt de Islam en Kufr...er bestaat zoiets van Moslims en Kuffaars...men spreekt over betere mensen en minder betere...je kent slechte Moslims en goede... wat betreft zij die zich soms beter houden met Amr bi'l-Ma'ruf wa-Nahy 'an al-Munkar, die hoor jij niet te becritiseren, zij mogen dat doen! En als die baardapen, en een-ogigen zich prettig voelen om zich zodanig te dragen... why care? Waarom bespot jij ze nu, simpelweg omdat ze zich houden aan regels die jij niet aan houdt? 'Why care', daar mogen zij zich wel inlaten, netzoals jou ouders zich over jou doen en laten mogen inlaten... Peace to All of you...The Player for Life! Jongen jij hebt er ook geen z.ak van begrepen. Ik bekritiseer HEN in eerste instantie niet, wat ik wel bekritiseer is het feit dat ze denken dat zij een betere moslim zijn, puur en alleen om het feit dat ze er zo bij lopen. Waarde van het geloof zit hem helaas voor jou en hen niet alleen in de manier van kleden. Je kunt je ook 'gewoon'kleden in een Europees land. Wil je er echt persee zo bij lopen, rot dan op naar een streng Arabisch land zoals S. Arabie. Daar pas je dan tenminste in het straatbeeld en val je niet op. Ik heb bovendien al het recht van spreken, Wanneer je als meisje er zakelijk gekleek bij loopt op straat en niet opvallend opgemaakt en je gewoonlijk houdt daan de regels, dan zie je dat het oogje van die baardaap wel op jou gericht is. Nou dan denk ik, als je toch zo graag wil overkomen als iemand die helemaal vroom is, kijk dan voor je eikel. En voor die dames geldt precies hetzelfde. Kzat er met 1 op school die er zo bij liep. Ik schaamde me dood als ze me alleen al vergezelde naar de bushalte. Niet om hoe ze erbij liep, maar meer om het feit dat haar hoofdje steeds van links naar rechts ging. Er reden namelijk nogal wat mooie auto's rond en wat mevrouw vond de sjans wel prettig. Ik stond er wel van te kijken. Nou wil ik niet zeggen dat ze allemaal zo zijn, maar mijn ouders hebben mij zo opgevoed dat ik ook zonder te stuikelen over mijn lang gewaad omdat ik niks zie me toch gedraag als gelovig meisje. Dus jongen, eerst lezen dan praten oke?

Tornado
12-06-2002, 12:22
Origineel gepost door Habibanta3k Betreft Engelse les aan Soussia... He chica.. lees beter voordat je wat stoms zegt! Het is 'who care' wanneer je refereert naar een persoon.. lieve meid! En wanneer je 'why care' zegt dan verwijs je naar het thema... lieve schat! Dat je van één van die opmerkingen niet kent, is jou fout en niet die van mij; dat je aan de context, namelijk de zin erachter die verwijst naar het dragen van baard etc., nog niet kan zien dat het niet de persoon betreft is nog stommer!!! Om het voor jou even te vertalen: er staat niet 'why care' in de zin van 'wie kan het schelen' (want dan zou het who care moeten zijn), maar er staat 'why care' in de zin van 'wat gaat jou dat aan', namelijk het dragen van baard, hoofddoek etc. Als je Engels les wil, kom dan naar MSN and I will play with you.......Doei! \ Uhhhhhhhhhhhhhh, het is who careS. (met een sje erachter) excuse me for interrupting. tornado is in tha house

Habibanta3k
12-06-2002, 12:25
He girls... Ik vind het erg triest dat soussia het niet wist, maar dat 'advocate', zeh'ma zeh'ma, het niet van haar moslimzuster kon corrigeren benadrukt maar weer hoe Allah gelijk heeft in de Koran waarin Hij verwijst naar het roepen van twee getuigen wanneer het vrouwen betreft, met als achterliggende sabab (ja ik versta Arabisch, Soussies, Riffijns en Engels) dat ze deficient (lees: stom) zijn qua geheugen... Iftah al-Baab al-Jawab? Tafaddalu ya ikhwat al-Muslimin

igzeneej
12-06-2002, 12:27
Hoor je jezelf nou praten !!! ...Je volgt hen in de voetsporen !!!

Habibanta3k
12-06-2002, 12:27
He girls... Ik vind het erg triest dat soussia het niet wist, maar dat 'advocate', zeh'ma zeh'ma, het niet van haar moslimzuster kon corrigeren benadrukt maar weer hoe Allah gelijk heeft in de Koran waarin Hij verwijst naar het roepen van twee getuigen wanneer het vrouwen betreft, met als achterliggende sabab (ja ik versta Arabisch, Soussies, Riffijns en Engels) dat ze deficient (lees: stom) zijn qua geheugen/verstand... Iftah al-Baab al-Jawab? Tafaddalu ya ikhwat al-Muslimin... I'm a Player with words...

igzeneej
12-06-2002, 12:28

...Tbarkelah hlik !!!

Pagina's : [1] 2