Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Vraagje aan de Yasmina Fokes...

Pagina's : [1] 2 3

MocroPrinsesje
10-06-2003, 16:23

Ik Zou Heel Graag willen Weten Wat JIJ zou Doen Als Je Een Beste Vriend(in) hebt Waarmee Je Al Jaren Omgaat....... Het Is zeker Geen slechte Meid of Gozer...... Maar Van t ene Moment Mag je MOEDER haar/hem niet meer.... En zegt Tegen Jou Dat ze Het Niet Goed Vind Dat je Met Haar/Hem omgaat.. De Reden Van je Moeder Is....Dat ze Haar/Hem SNIEKY:confused: Vind... Ik Wil Weten Wat JIJ In zo een Situatie Doet....T antwoord Is van groot belang.

samira_el
10-06-2003, 16:29
Ik zou natuurlijk niet luisteren, alhoewel ik weet dat moeders altijd gelijk hebben... Geloof me, moeders hebben altijd gelijk

MocroPrinsesje
10-06-2003, 16:31
Origineel gepost door Sanchez zit je weer met één of ander neger te flikflooien hmmm? wat? :confused: Tsjone jonge...

Atlasleeuw
10-06-2003, 16:41
Origineel gepost door MocroPrinsesje wat? :confused: Tsjone jonge... Luister naar je moeder......ze heeft er vast een reden voor.... ;)

Ayliah
10-06-2003, 16:49

Origineel gepost door samira_el Ik zou natuurlijk niet luisteren, alhoewel ik weet dat moeders altijd gelijk hebben... Geloof me, moeders hebben altijd gelijk Ja, ik zou ook niet luisteren:hihi:

C_warrior
10-06-2003, 16:53
Ik zou me ouders ompraaten en zeg Dat ze weten hoe mensen zijn en hoe ze praten enzo ik heb het weleens in de verleden gehad, maar ik heb gewoon geaccepteerd

C_warrior
10-06-2003, 16:55
Origineel gepost door Sanchez zit je weer met één of ander neger te flikflooien hmmm? En wederom kan je zien hoe makkelijk mensen over mensen kunnen praten zonder ze te kennen Hoe laag kan je zinken... :rolleyes:

C_warrior
10-06-2003, 17:30
Origineel gepost door Sanchez mensen over mensen, dat doe je nou zelf ook ik zinken? begin bij je zelf ik vaar heerlijk veilig over een mooie blauwe oceaan, lekker die horizon in Ik zeg alleen waar je mee bezig bent dus wat ik zei is gewoon een Feit Dat is iets anders dan ff een onzin verhaaltje creeren Ik begin ook bij mezelf. Ik ga niet zomaar bullshit over mensen zeggen dat is onder mijn niveau.... Peace!!!

miriammetje
10-06-2003, 17:36
Origineel gepost door MocroPrinsesje Ik Zou Heel Graag willen Weten Wat JIJ zou Doen Als Je Een Beste Vriend(in) hebt Waarmee Je Al Jaren Omgaat....... Het Is zeker Geen slechte Meid of Gozer...... Maar Van t ene Moment Mag je MOEDER haar/hem niet meer.... En zegt Tegen Jou Dat ze Het Niet Goed Vind Dat je Met Haar/Hem omgaat.. De Reden Van je Moeder Is....Dat ze Haar/Hem SNIEKY:confused: Vind... Ik Wil Weten Wat JIJ In zo een Situatie Doet....T antwoord Is van groot belang. salaam alikoem.... dit komt mij heel bekend voorik hadvroeger en nu soms nog altijd discussies met mijn moeder over ditonderwerp......maarwaik wil geleerdheb is dta ze altijd gelijk heeft gehad...meid ze is je moeder en zegt het niet zo maarhoe moeilijk het ook is en hoeveel je ook van je beste vriendin houd je moeder kommt voor..en je moeder heeft je gebaard en wil jou geen pijn zien leiden of jou de verkeerde kantop zien gaan ...daarom zegt ze het.....hoe moeilijk het ook is wabt ik weet echt wat het is ..ik ben al vaak door in de problemen geraakt...en ddan denk ik daarn ahad ik ma na mijn lieve mama geluisterd.....ik hoop dat je erwat aan hebt,... beslemm miriam... ps...het paradijs ligt onder de voeten van de moederes.......niet van de vriendinnen...

SaraZena
10-06-2003, 18:18
Moeders hebben altijd gelijk!

-Reda-
10-06-2003, 18:41
Origineel gepost door Sanchez zit je weer met één of ander neger te flikflooien hmmm? Ik blijf me verbazen over het steeds groter wordende aantal slap lullende mongolen die lid van deze site zijn.

Tsjalouta
10-06-2003, 18:44
uitleggen dat het een buddy for live is :)

C_warrior
10-06-2003, 18:47
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Ik blijf me verbazen over het steeds groter wordende aantal slap lullende mongolen die lid van deze site zijn. Gelijk heb je :goedzo:

Lady_moi
10-06-2003, 18:56
ik zou echt mn vriendschap met haar nie verbreken omdat mn moeder da wil ze heeft geen recht het is toch nie mn ma die ermee omgaat maar ik? :confused: ik ga toch ook nie bij mn ma zegge da ze nie me haar vriendin mag omgaan omda ik ze te sneaky vind

Lady_moi
10-06-2003, 19:00

Origineel gepost door chabab Gelijk heb je :goedzo: ge ziet toch vanwaar ze het allemaal geleerd hebben he :D gij zijt de oudste actiefste lid :jeweetog:

Pagina's : [1] 2 3