Bekijk originele versie : versieren heeft zijn grenzen wel!!!!!!!
nou het volgende mensen of terwijl broeders en zusters van me wat me vandaag overkomen is was hoop ik de 1e en de laatste keer.
ik heb er gewoon geen woorden voor bedoel ja die illy's uit marokko denken gewoon dat ze alles kunnen flikken bij de meiden van hier.
nou ik woon namelijk in den haag waar ook wel illy's zijn ja.
ik was aan het wachten op mijn tram moest namelijk gaan werken.komen er ineens 2 vieze versierdes op me af ik gaf ze natuurlijk helemaal geen aandacht maar ja ze bleven maar uitproberen ik liep zelfs weg.maar ja dat hielp zelfs niet.
eindelijk de tram kwam en ja hoor komt 1 van die illy's op me af en probeerde me gewoon te omhelzen nou ik wist niet wat me overkwam ik had een tas bij de hand en ja boem tegen z'n hoofd heeeeel hard ja voelde wel lekker aan denk ik ze moeten maar een lesje gaan leren ik stapte snel de tram in en ja ben toch van ze afgekomen maar daarom wil ik alle meiden waarschuwen !!!! als er een of ander illy in de buurt komt SLAAN !!!!! groetjes sarahtje
pff gevaarlijk hoor die mensen.. hmmm gelukkig is het niet zoo ver gekomen.... maar jaa enge mensen bestaan ook nog he....
uitkijken duss....
pannenkoek
12-06-2002, 00:11
ik hoop dat je 'm goed hard hebt geraakt :D
ik heb m zeker hard geraakt ja hahahah
SAMMYGIRL
12-06-2002, 21:14
ja man dat heb ik ook wel eens tfoeeeeeee. :rolleyes:
moeten ze echt niet bij mij leffen hoor ''omhelzen'' dan zouden ze pas zien.
trouwens in welke tram en welke halte? tram 8 ofzo.????????????????
in ieder geval ****jes samira :zwaai: :zwaai:
igzeneej
13-06-2002, 12:33
Hihi dat gaat inderdaad wel erg ver !!!
Dat is een illie billie van een dag oud !!! ...Hij moet de cultuur nog leren kennen !!!
Maar wel goed van je hoor (de mep)
Geef me een beschrijving van jezelf dan zet ik je op mijn zwartelijst van "niet omhelzen" :D
Ciao mensen
groetjes van jullie cyberbroertje Kamal !!!
Tfoe gelukkig maak ik dit niet mee ik woon namelijk in een klein dorpje!!
En als ik uitga naar andere steden dan kijk ik helemaal niet naar die illies!!
Ik denk altijd ik verdien wel beter!
En Igzenjee zet mij op je wiite lijst wat ik ben dol op knuffelen en zeker jouw, lekker ding dat je bent! :D
En meid ik vond het echt goed hoe je hebt gerreageerd, tfoe wat een schrik voor je, volgende moet je gewoon links en rechts en nog 1 keer links en rechts slaan dat zal die illies wel afleren!
doeg zeel veel liefs je zuster soekran!! :zwaai:
Wat is een Illy? Ik ben geen Marokkaan weet je, daarom vraag ik het even :D
igzeneej
13-06-2002, 12:56
illie billie een illigaal teminste hoe ie eruit ziet je weet wel !!!
illy is een illegaal
ma3a salama
igzeneej
13-06-2002, 12:58
Origineel gepost door shakirah
je kan toch ook gewoon een aangifte doen weet je zeker dat het zijn laatste x was
heel veel liefs Shakirah
Ze woont in den haag !!! de politie lacht je voor je gezicht uit !!!
Ze hebben wel wat beters te doen !!! (zoals rond skaten,fietsen enz)
igzeneej
13-06-2002, 12:59
Origineel gepost door soekran
Tfoe gelukkig maak ik dit niet mee ik woon namelijk in een klein dorpje!!
En als ik uitga naar andere steden dan kijk ik helemaal niet naar die illies!!
Ik denk altijd ik verdien wel beter!
En Igzenjee zet mij op je wiite lijst wat ik ben dol op knuffelen en zeker jouw, lekker ding dat je bent! :D
En meid ik vond het echt goed hoe je hebt gerreageerd, tfoe wat een schrik voor je, volgende moet je gewoon links en rechts en nog 1 keer links en rechts slaan dat zal die illies wel afleren!
doeg zeel veel liefs je zuster soekran!! :zwaai:
Jah maar als je op mijn zwarte lijst staat dan mag ik je niet aanraken hoor !!! :D (dat betekent danger) Preventie Plan
helemaal zelf bedacht !!!
Origineel gepost door igzeneej
Jah maar als je op mijn zwarte lijst staat dan mag ik je niet aanraken hoor !!! :D (dat betekent danger) Preventie Plan
helemaal zelf bedacht !!!
Waarom dan danger, het kan ook toch goed bedoeld worden, sta ik dan op je zwarte lijst :( .
Wat jammer zeg ik had je dan doodgeknuffeld, het boeit mij niet ook al sta op de lijste van mijn vader, dan knuffel ik je toch!!
Dus pech, ik ben je grote zus en je moet me gehoorzamen :D !!
doeg zeer veel liefs je gekke zussie!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.