Bekijk originele versie : Wie Wil ?
KwebbelTante
10-06-2003, 15:00
Wie wil even zijn hart luchten of
heeft iets leuks te melden. :D
yasminne
10-06-2003, 15:12
Ik heb net te horen gekregen dat ik m'n herexamen behaald heb :letsparty:
:boogie: :boogie: :boogie:
samiratjee
10-06-2003, 15:14
Ben aangenomen op me nieuwe school :boogie:
KwebbelTante
10-06-2003, 15:15
Origineel gepost door yasminne
Ik heb net te horen gekregen dat ik m'n herexamen behaald heb :letsparty:
:boogie :boogie: :boogie:
Nou gefeliciteerd nu kan je eindelijk lekker op vakantie gaan :)
yasminne
10-06-2003, 15:24
Origineel gepost door KwebbelTante
Nou gefeliciteerd nu kan je eindelijk lekker op vakantie gaan :)
Blijf hier in me eentje achter, nog leuker :boogie:
KwebbelTante
10-06-2003, 15:32
Origineel gepost door Sanchez
me baas geilt op mij, ze hijgt constand in mijn nek, daarom heb ik ook promotie gekregen, dus ik verdien nu lekker meer, dat lijkt me goed nieuws :D vind je niet?
hahahah volgens mij geil jij op haar en die promotie die je zou krijgen die kan je op je buik schrijven :giechel:
KwebbelTante
10-06-2003, 15:34
Origineel gepost door yasminne
Blijf hier in me eentje achter, nog leuker :boogie:
Nou feest ze dan maar en geen rare dingen doen he ;)
KwebbelTante
10-06-2003, 15:40
nee hoor, dat zie je helemaal verkeerd, je vroeg toch of iemand wat leuks te melden had, nou dat vind ik persoonlijk iets heel leuks
en de promotie heb ik echt gekregen, of je 't nou gelooft of niet het zal me een rotzorg wezen
binnenkort komt er bij ons een hoger functie vrij, en de kans ik groot dat ik die functie mag bekleden, want ze vind me een lekker ding en ze kan moeilijk nee tegen me zeggen, binnenkort ben ik de baas over haar hahahaha let maar op!
Nou gefeliciteerd met je promotie, jammer dat je geen promotie meer kan krijgen door hard werken. Ik denk dat ik ook maar eens met mijn baas ga flirten :D
NOG ANDERHALF UUR EN DAN MAG IK NAAR HUIS :boogie:
:stoned:
ik heb 20 eurocent buiten gevonden :)
KwebbelTante
10-06-2003, 15:50
hahahaha, ik krijg 't zonder te flirten, ik hoef haar alleen aan te kijken en ze krijgt het al warm :D
ik kan niet eens hard werken, als ik dat doe dan begint ze zich gelijk zorgen te maken, ze komt dan heel dicht bij me en begint ze aan me te zitten :D 'gaat 't lieve schat? als het niet meer gaat dan moet je het zeggen hoor' hahahaa :D ik verdien ze lekker makkelijk ;)
Vind je het niet irritant of vind je haar ook leuk?
miriammetje
10-06-2003, 16:04
Origineel gepost door sweet_boyyy
ik heb 20 eurocent buiten gevonden :)
wahhahahaha gekkerd whahahahaha
miriammetje
10-06-2003, 16:05
hahahaha, ik krijg 't zonder te flirten, ik hoef haar alleen aan te kijken en ze krijgt het al warm :D
ik kan niet eens hard werken, als ik dat doe dan begint ze zich gelijk zorgen te maken, ze komt dan heel dicht bij me en begint ze aan me te zitten :D 'gaat 't lieve schat? als het niet meer gaat dan moet je het zeggen hoor' hahahaa :D ik verdien ze lekker makkelijk ;)
heb jegeen vrouwtje......... :(
appelsap
10-06-2003, 16:06
:) mijn maagdelijkheid is hersteld door de wonderdokter :)
KwebbelTante
10-06-2003, 16:08
Origineel gepost door appelsap
:) mijn maagdelijkheid is hersteld door de wonderdokter :)
Jij was toch al maagd :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.