Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar slaat het op!!

K_Prone
10-06-2003, 14:41

Waar slaan al die topics op :D De een wil trouwen, de ander wil trouwen en nog ander wil ook trouwen:D Dan begint iemand over snorren, je krijgt weer man vrouw probleem ik ben beter dan jouw want ik heb een grote ... en ik heb grote ..... :maf: Kun je wel zeggen echt :maf2: Kunnen jullie me volgen:D Nou dat was het zo een beetje oja voor ik het vergeet:D Deze topic word mede mogelijk gemaakt door de http://home.wanadoo.nl/ruudfanclub/cwolde/team/roel/edahlogo.gif je weet tog:D:D

cheima
10-06-2003, 14:42
Niet alles serieus nemen :)

K_Prone
10-06-2003, 14:45
Origineel gepost door cheima Niet alles serieus nemen :) Tuurlijk niet:D:D Deze topic ook niet:hihi:

just_fouad
10-06-2003, 14:47
Origineel gepost door cheima Niet alles serieus nemen :) wat een stomme ondertekening

K_Prone
10-06-2003, 14:49

Origineel gepost door just_fouad wat een stomme ondertekening Eehh geen **** met cheima aight :auw: :D:D kijk eens naar je eigen ondertekening :hihi:

Dezteny
10-06-2003, 14:50
Origineel gepost door just_fouad wat een stomme ondertekening Wat een lelijke avatar :)

K_Prone
10-06-2003, 14:51
Origineel gepost door Dezteny Wat een lelijke avatar :) wejow :schrik: zeker gevaarlijke ondertekening A lady with guts aint you:D:D

Dezteny
10-06-2003, 14:53
Origineel gepost door misantazaghin Waar slaan al die topics op :D De een wil trouwen, de ander wil trouwen en nog ander wil ook trouwen:D Dan begint iemand over snorren, je krijgt weer man vrouw probleem ik ben beter dan jouw want ik heb een grote ... en ik heb grote ..... :maf: Kun je wel zeggen echt Kunnen jullie me volgen Nou dat was het zo een beetje oja voor ik het vergee Deze topic word mede mogelijk gemaakt door Jwde http://home.wanadoo.nl/ruudfanclub/cwolde/team/roel/edahlogo.gif je weet tog :maf2: Je weet toch :jeweetog: Origineel gepost door misantazaghin wejow :schrik: zeker gevaarlijke ondertekening A lady with guts aint you A lady with Class, and Cheima is my Homette :wijs: Jou ondertekening doet ook :goedzo:

cheima
10-06-2003, 14:59
Origineel gepost door just_fouad wat een stomme ondertekening :ego: Jij hebt pas een gare ondertekening :ego: met je junkie avatar :D misantazaghin :zwaai: Dezzie girlie :zwaai:

Dezteny
10-06-2003, 15:01
Origineel gepost door cheima :ego: Jij hebt pas een gare ondertekening :ego: met je junkie avatar :D misantazaghin :zwaai: Dezzie girlie :zwaai: Heeeeeey Cheimatje :blauwkus: Manis takid nhara??? ooh enneh we be :bril:

K_Prone
10-06-2003, 15:02
Origineel gepost door Dezteny :maf2: Je weet toch :jeweetog: A lady with Class, and Cheima is my Homette :wijs: Jou ondertekening doet ook :goedzo: JA ik weet :D Thanx :zwaai: Origineel gepost door cheima :ego:Jij hebt pas een gare ondertekening :ego: met je junkie avatar misantazaghin :zwaai: Dezzie girlie :zwaai:

cheima
10-06-2003, 15:13
Origineel gepost door Dezteny Heeeeeey Cheimatje :blauwkus: Manis takid nhara??? ooh enneh we be :bril: Haaii lieffie :blauwkus: Ze3ma die madrassa :engel: hie shiem :D Standaard :bril:

Dezteny
10-06-2003, 15:27
Origineel gepost door cheima Haaii lieffie :blauwkus: Ze3ma die madrassa :engel: hie shiem :D Standaard :bril: :haha: Im going out in a sec......Kandeh thanita :( :blauwkus: Luva ya sweets :Iluvu:

cheima
10-06-2003, 15:28
Origineel gepost door Dezteny :haha: Im going out in a sec......Kandeh thanita :( :blauwkus: Luva ya sweets :Iluvu: :hihi: Me too ik spreek je vanavond sweets :Iluvu: Love ya too :Iluvu: :zwaai: