Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Crimineel vermoord 14 jarig meisje

LZN
11-06-2002, 23:43

Met behulp van een pijpbom heeft een crimineel vanavond in Herzliya een restaurant opgeblazen. Hierdoor werd een 14-jarig meisje gedood en een 15 jarige jongen zwaar gewond. Acht anderen werden ook gewond..

Sajieda
11-06-2002, 23:49
Waar ligt Herzliya als ik vragen mag????

Mao
12-06-2002, 00:09
Dit is verschrikelijke, onschuldig jong mensen vermoorden.... Daarom is het belangrijk dat Israel snele bezet gebied terug geeft aan Palestijnen. Om het bloed vergieten van onschuldig mensen te stoppen...

Sajieda
12-06-2002, 00:12
van mij paaaaaaaaaaaaaaaaart mogen alle joden DOOOOOOOOOD, heb geen medelijden met hun.

Boyfriend
12-06-2002, 20:21

JA EN DAN, HET IS TOCH OORLOG ZEGGEN ZE? DAT IS TOCH NORMAAL ALS ER HIER EN DAAR EEN ISRAELISCH KIND IN DE BUURT IS EN DAN DOOD GAAT VANWEGE EEN ONTPLOFFING OF IETS ANDERS? DAT IS TOCH OOK NORMAAL ALS DE PALESTIJNSE KINDEREN OOK VERMOORD WORDEN, SOMMIGEN IN HET HOOFD, HART, ENZ. VERSCHIL IS, DE JOODSE SOLDATEN VERMOORDEN MET OPZET. DE PALESTIJNEN ALS DIE EEN BOMAANSLAG PLEGEN EN MARTELAAR WORDEN IS DAT NIET OPZETTELIJK!!!!!!!!!!!

Rhizlane
14-06-2002, 14:05
WAS JE EVEN VERGETEN DAT ISRAEL VOL CRIMINELEN ZIT, DIE ELKE DAG MENSEN, KINDEREN ZELFS BABY'S VERMOORDEN.!!!!!!!!!!! BLIJFT ALTIJD RAAR, DAT MEN ZICH DRUK MAAKT OVER EEN ZIEL, TERWIJL HET PALESTIJNSE VOLK DREIGT UITGEROEID TE WORDEN!!!!!!! NEE, MENSEN DIE DAT DOEN ZIJN GEEN CRIMINELEN, DAT ZIJN SOLDATEN, DIE MOGEN SLACHTEN WAT ZIJ WILLEN!!!!! Wat wil je eigenlijk zeggen, met het openen met van deze forum?????

Miss_Banana
15-06-2002, 02:00
Origineel gepost door IDF :nerd: Je moet je vinger wat sneller van de toetsen halen, anders krijg je de letter die je indrukt een heel stel keer achter elkaar, en dan wordt het onleesbaar. Of praat je echt zo langzaam? Daar zijn dokters voor hoor IDF, Kun je niet met een zinnig antwoord komen? Waarom wijk je af van het onderwerp?

Kempoeman
15-06-2002, 20:17
Assalaam aleikum Ten eerste het is verschrikkelijk dat er zoiets is gebeurd. Dat 14 jarig meisje had geen flauwbenul van de grote mensen wereld. Laat staan dat zij er wat mee te maken zou hebben. Allah hebbe haar ziel. Hetzelfde geldt voor honderden palastijnse stenen gooiende kinderen. Allah hebbe hun ziel. Deze kinderen werden als wild afgeschoten omdat ze gooiden met stenen. Stenen die vaak niet eens een israëlier konden raken laat staan verwonden. Maar hebben wij ooit een dergelijk reactie als spijtbetuiging of condeleances gehoord van israëlische kant?!? Of vinden zij het misschien terecht? Vormden die kinderen, de kinderen waar israel in de toekomst vrede mee zal moeten sluiten, een bedreiging van israel met hun stenen?!?! Nee, het was slechts een uiting van opgekropte woede, boosheid en een groot onrecht dat hun is en word aangedaan. Dit werd toen nog eens duidelijk naar de wereld bevestigd door het optreden van israel tegen deze kinderen.

an3sdej
15-06-2002, 20:21
Ook hier merk ik weer dat alle joden op één hoop gegooid worden met de harde zionistenkern. Zo kun je alle Marokkaanse jongeren ook niet k*u*t*marokkanen noemen, en alle marokkaanse jongeren misdadigers noemen.

Miss_Banana
16-06-2002, 00:33
Origineel gepost door an3sdej Ook hier merk ik weer dat alle joden op één hoop gegooid worden met de harde zionistenkern. Zo kun je alle Marokkaanse jongeren ook niet k*u*t*marokkanen noemen, en alle marokkaanse jongeren misdadigers noemen. En wat dus wel vaak gebeurt!!!

Miss_Banana
17-06-2002, 21:17
Origineel gepost door IDF Sorry miss banana, wil je werkelijk van me verlangen dat ik daarop met een ZINNIG antwoord kom? Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken... Ik begin steeds meer de schaduw van vrouwe Justitia over dit forum te zien hangen. Neem nog een banaan... :zwaai: Met mensen ZOALS JIJ valt niet te praten. Dus hierbij hou ik ermee op om op jouw ONZIN te reageren.