Bekijk originele versie : Onslaugh...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Ik heb nu ff geen tijd voor je schatje...
Ik moet weer verder met mn echte leven...maar ik spreek je gauw weer hoor...
Mis me niet al te veel
oeeeee koetshie koetshie...You know i love u :)
Later begeri
Onslaught
10-06-2003, 13:26
ja ikw eet Jood wow een topic voor mij dat je zoveel moeite doet vooral van een jood dammmmmmmmmmm!
kom terug dan w8tene rnog meer zoals mij bolle heks:giechel:
Origineel gepost door Onslaught
ja ikw eet Jood wow een topic voor mij dat je zoveel moeite doet vooral van een jood dammmmmmmmmmm!
kom terug dan w8tene rnog meer zoals mij bolle heks:giechel:
Ow schatje...ik hoef nu niet weg..ik maak nog wel ff tijd voor..(aangezien je niet zonder me kan)
Hahahhaha haal je de hele gang bang erbij?? W8 W8 je hebt ze cker allemaal stuk voor stuk lopen bellen..en je zei..HELP ME HELP ME..ik word gepest door loella..jullie moeten me echt komen helpen want zelf kom ik er niet uit...whahahhahahah sukkel je bent echt te lachwekkend voor woorden..
Onslaught
10-06-2003, 13:31
Origineel gepost door loella
Ow schatje...ik hoef nu niet weg..ik maak nog wel ff tijd voor..(aangezien je niet zonder me kan)
Hahahhaha haal je de hele gang bang erbij?? W8 W8 je hebt ze cker allemaal stuk voor stuk lopen bellen..en je zei..HELP ME HELP ME..ik word gepest door loella..jullie moeten me echt komen helpen want zelf kom ik er niet uit...whahahhahahah sukkel je bent echt te lachwekkend voor woorden..
vreemd sukkel en lachwekkend lachwekken ben ik altijd sukkel kan mischien zo zijn maar jood ben je:D
dus nogmaal draai er neit om heen
wow ze noem me schatje liefje:rolleyes:
ik wist niet dat joden van moslim houden
ps: ik haal niemand ze zullenw el zien als ze deze topic zien en merken heeeeeeeeeeeeee de 25 entertaiment ieman die bijna huilt! om i-net
vreemd sukkel en lachwekkend lachwekken ben ik altijd sukkel kan mischien zo zijn maar jood ben je:D
dus nogmaal draai er neit om heen
wow ze noem me schatje liefje:rolleyes:
ik wist niet dat joden van moslim houden
ps: ik haal niemand ze zullenw el zien als ze deze topic zien en merken heeeeeeeeeeeeee de 25 entertaiment ieman die bijna huilt! om i-net
Ga illi...hahahah ga een verblijfvergunnig aanvragen...damn je kan niet eens Abn praten....
Lihoedi hoewa nta...
HAhahhaha ik verheug me nu al op je vriendjes.... :zwaai:
Onslaught
10-06-2003, 13:37
Ga illi...hahahah ga een verblijfvergunnig aanvragen...damn je kan niet eens Abn praten....
Lihoedi hoewa nta...
HAhahhaha ik verheug me nu al op je vriendjes.... :zwaai:
hahahha jij ben domste van jou volg jood hahahahah wallah echt vieze jood: :giechel: :zwaai: wat er ook geberut een jood ben je dus of je dik of dun ben turk
hahahha jij ben domste van jou volg jood hahahahah wallah echt vieze jood: :giechel: :zwaai: wat er ook geberut een jood ben je dus of je dik of dun ben turk
Turk whahaahahahahahahahaah....whahhahaha knoflooketer...tfoeh layne3lek!
Hoooooooor dat..de grootste turksejood zegt het... :D
Dik dun blablaaa whahaahahahhaha zielig pikkie..ga leven zoeken man....whahahahhaha domme domme KOE
Onslaught
10-06-2003, 13:43
Turk whahaahahahahahahahaah....whahhahaha knoflooketer...tfoeh layne3lek!
Hoooooooor dat..de grootste turksejood zegt het... :D
Dik dun blablaaa whahaahahahhaha zielig pikkie..ga leven zoeken man....whahahahhaha domme domme KOE
weer een bewijs dat je een jood ben bolle koeli power bakkebaard heks
jood:boogie:
ps: :rolleyes: ze3ma lachen hahahah echt een jood die lachen altijd maar wie het laats lacht lacht het best jood
weer een bewijs dat je een jood ben bolle koeli power bakkebaard heks
jood:boogie:
ps: :rolleyes: ze3ma lachen hahahah echt een jood die lachen altijd maar wie het laats lacht lacht het best jood
Bolle koeli power bakkebaard...? My god..hoe oud ben jij? 12?
Tazzzzzzzz INDERDAAD WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BEST??
En jij denkt dat ik jou niet kan flachen..?? hahahah just wait and see Ho
Onslaught
10-06-2003, 13:49
Bolle koeli power bakkebaard...? My god..hoe oud ben jij? 12?
Tazzzzzzzz INDERDAAD WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BEST??
En jij denkt dat ik jou niet kan flachen..?? hahahah just wait and see Ho
:rolleyes: joden die flachen dammmmmmmmmmm ze neem het seirues dit word toch een toffe zomer jood
:rolleyes: joden die flachen dammmmmmmmmmm ze neem het seirues dit word toch een toffe zomer jood
Ik weet t medejood... :D
Onslaught
10-06-2003, 13:56
Ik weet t medejood... :D
NEE SORRY DIE KANS KRIJGEN JULLIE NIET OF NEE NOOIT WIJ ZULLENA LTIJD WINNE VAN JULLIE JOOD!
NEE SORRY DIE KANS KRIJGEN JULLIE NIET OF NEE NOOIT WIJ ZULLENA LTIJD WINNE VAN JULLIE JOOD!
Jij bent dom...a3ibadalllah...
Jij bent echt zoooo dom elke x als ik 1 van jou reacties lees lach ik me kapot :giechel: Je kan gewoon niet normaal reageren..ahahhaha je bent gewoon een mietje klaar... :D
Onslaught
10-06-2003, 14:00
Jij bent dom...a3ibadalllah...
Jij bent echt zoooo dom elke x als ik 1 van jou reacties lees lach ik me kapot :giechel: Je kan gewoon niet normaal reageren..ahahhaha je bent gewoon een mietje klaar... :D
dat maakt niet uit jood de waarheid is gewoon hard jij een jood ik een meitje die geen moeder heeft zo simpel en die lekker van mensne zoals jij lekker kan lachen en ander ook
dat maakt niet uit jood de waarheid is gewoon hard jij een jood ik een meitje die geen moeder heeft zo simpel en die lekker van mensne zoals jij lekker kan lachen en ander ook
Ik lach ook om jou..... :D Ik lach je uit
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.