Bekijk originele versie : Heb je dat weleens dat je hele dag mis gaat!
Ik heb het "vandaag" alles gaat fout sochtend al man de koffie over mijn kleren ik had nog wel een wit pak aan en mijn pennen die het niet deden en ik had ook nog eens wat er over mijn pc gemorst dus die hele toetsenbord deed het niet!! Mijn dag was weer beter toen een marokkaanse systeembeheerder een nieuwe toetsenbord kwam brengen dat was gaaf... Todat ik over een stel snoeren struikelde en hij me vasthield tfoeee iks schaamde me rot!!
En de wc papier was op in het toilet gatverdamme....hahahah
Dat laatste was een leugen hoor met die wc papier!! :D
LellaBerkane
10-06-2003, 13:14
:lol:
Heb ik ook weleens last van...hahaha
IK had het gisteren, luister
Dus ik en twee vriendinnen zaten steeds mensen anoniem te bellen, echt treiteren, en ik kwam niet meer bij.
En ik moest naar de plee, dus toen... ja je raad het al.
Had ik het gedaan op bed, en echt schandalig die vriendinnen lachte me al uit.
En daarvoor hadden kleuters vriendjes van mijn zusje mijn fiets kapot gemaakt, en ik was van plan om te fietsen, dus niks deed het, en toen gooide ik die fiets zo, ik was woedend.
En nu nog steeds zit het dwars, vooral die schande van gisteren plassen, ja ik moest echt nodig, en ik lag helemaal stuk van het lachen :(
just_fouad
10-06-2003, 13:35
hahahahahahaha
Origineel gepost door just_fouad
hahahahahahaha
Nee even serieus ik voel me erg klote, ik had afgesproken vandaag met jongen, we zouden maar bioscoop gaan.
Maar ben dus niet gegaan, echte *** dag :kwaad:
just_fouad
10-06-2003, 13:50
is iedereen weer aan t afspreken ofzo??
jaaaaaah, als ik in de spiegel kijk gaat me hele dag kapot.
Origineel gepost door just_fouad
is iedereen weer aan t afspreken ofzo??
Only me :bril:
Ja, ik ken het! Als de wet van Murphy in zijn werking treed, is er geen ontkomen meer aan! :)
hee masriya, als ik die jongen was zou ik je hoeken
Origineel gepost door sweet_boyyy
hee masriya, als ik die jongen was zou ik je hoeken
Nee, hij houd van me :stout:
Origineel gepost door sweet_boyyy
kinderliefde :hihi:
Puberliefde :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.