Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mannen

Pagina's : [1] 2

loella
10-06-2003, 12:54

Hehehheheehhehehe

LellaBerkane
10-06-2003, 13:11
Tell me about it..

K_Prone
10-06-2003, 13:11
What's your prob:D:D

doenie17
10-06-2003, 13:13
Origineel gepost door misantazaghin What's your prob:D:D hahahahha neej het moest over Onslaugh gaan... niet over jou hoor :p

loella
10-06-2003, 13:14

Origineel gepost door doenie17 hahahahha neej het moest over Onslaugh gaan... niet over jou hoor :p Inderdaad!!

loella
10-06-2003, 13:15
Origineel gepost door LellaBerkane Tell me about it.. HAhaha met jou kan ik praten ;)

K_Prone
10-06-2003, 13:16
Origineel gepost door doenie17 hahahahha neej het moest over Onslaugh gaan... niet over jou hoor :p onslaugh heeft kamehamea power ik zou maar oppassen:D

Onslaught
10-06-2003, 13:17
Origineel gepost door misantazaghin onslaugh heeft kamehamea power ik zou maar oppassen:D jij weet het jonge en aangezien heel klethoekje van mij is:D zullen de mensen die daar gek doen zulke mensen lekker vinden ze scheldne je uit als je eht serieus neem pech voor je is maar i-net:D einde discussie

loella
10-06-2003, 13:18
Origineel gepost door misantazaghin onslaugh heeft kamehamea power ik zou maar oppassen:D Wat power?? Hij heeft power van een begeri :D

loella
10-06-2003, 13:19
Origineel gepost door Onslaught jij weet het jonge en aangezien heel klethoekje van mij is:D zullen de mensen die daar gek doen zulke mensen lekker vinden ze scheldne je uit als je eht serieus neem pech voor je is maar i-net:D einde discussie Ik begrijp geen ene malle moer van jou bla hierboven..meskien je bent helemaal door de war..wat is er lieverd? Tijd van de maand?? :rolleyes:

Onslaught
10-06-2003, 13:20
Origineel gepost door loella Ik begrijp geen ene malle moer van jou bla hierboven..meskien je bent helemaal door de war..wat is er lieverd? Tijd van de maand?? :rolleyes: ja man je moeder kwam lang:D die tijd was het :giechel: o shit je ben zeker in de war he bolle chinees

K_Prone
10-06-2003, 13:21
Origineel gepost door Onslaught jij weet het jonge en aangezien heel klethoekje van mij is:D zullen de mensen die daar gek doen zulke mensen lekker vinden ze scheldne je uit als je eht serieus neem pech voor je is maar i-net:D einde discussie jouw power is niks vergelijken met mijn thug power:D:D je weet uzi's ak etc. Ik kan kletshoekje overnemen maar dan jaag je sommige leuke mensen helemaal weg is niet mijn bedoeling:D:D Internet is voor de een serieus voor de ander niet:D:D

Zeepje
10-06-2003, 13:23
Mannen zijn lief en niet zo kattig als vrouwen. Mannen knippen namelijk netjes hun nagels af en de meeste vrouwen laten dat groeien, viesjjjjj! En daar krabben ze heel hard meej!

loella
10-06-2003, 13:24
Origineel gepost door Onslaught ja man je moeder kwam lang:D die tijd was het :giechel: o shit je ben zeker in de war he bolle chinees Mijn moeder? Is goed..ONSLAUGHT hahahahha were gonna have a partyyyy :D

Onslaught
10-06-2003, 13:28

Origineel gepost door loella Mijn moeder? Is goed..ONSLAUGHT hahahahha were gonna have a partyyyy :D zeker dat wij moslim jullie afmaken jood :giechel:

Pagina's : [1] 2