Bekijk originele versie : Favoriete dier
shahzade
11-06-2002, 22:41
Mijn hond Tyson is een van de leukste dingen in mijn leven. Ik beleef veel plezier aan hem. Hond vindt ik favoriete dier nr. 1! Verder vindt ik katjes wel leuk, vogelspinnen, dolfijnen, lui-aards en orka's. Wat is jullie favoriete huisdier?
Vinden jullie trouwens niet dat ik erg veel op hem lijk?
Camilla27
11-06-2002, 22:45
aawieeeeeeelieeeeeee ga je jezelf vergelijken met een hond!!!!!!!!! :kwaad:
mijn favoriete dier is mijn poesje :D ze is zo'n schatje.
geef mij maar gewoon visjes
een hond is teminste een dier die je kan vertrouwen die roddelt niet en je hebt nog plezier aan hem ook !!!!!!!!!!!! hij is een trouwe vriend meer kan ik niet over een hond zeggen :zwaai:
shahzade
12-06-2002, 12:24
Origineel gepost door aisanor
een hond is teminste een dier die je kan vertrouwen die roddelt niet en je hebt nog plezier aan hem ook !!!!!!!!!!!! hij is een trouwe vriend meer kan ik niet over een hond zeggen :zwaai:
Sluit ik me volledig bij aan!
Boyfriend
12-06-2002, 20:11
EEN HOND IS EEN DIER DIE JE KAN VERTROUWEN YEK?? TOT DIE OP EEN DAG GEK WORDT EN DIE JE DOODBIJT, ZOALS ER EEN PAAR KEER GEBEURD IS IN DUITSLAND, ENGELAND EN FRANKRIJK. EN DAT JE PAS UREN MOET WACHTEN TOT ER IEMAND KOMT HELPEN, EN DIE EVENTUEEL 6 KOGELS KRIJGT EN DAN NOG NIET DOOD IS, OF ALS JE LIEVE BETROUWBARE HOND EEN KLEIN KIND AANVALT OFZO?? GOED GOED, DOE WAT JE NIET LATEN KAN MAAR IK HEB LIEVER EEN KLIEN POESJE DAN EEN STOMME ONBETROUWBARE HOND !!!
ps: zeg nu ni neeeeeeeeeee mijn hond is anders, mijn hond bijt niet, velen hebben dat ook gezegd, tja...
Origineel gepost door Boyfriend
EEN HOND IS EEN DIER DIE JE KAN VERTROUWEN YEK?? TOT DIE OP EEN DAG GEK WORDT EN DIE JE DOODBIJT, ZOALS ER EEN PAAR KEER GEBEURD IS IN DUITSLAND, ENGELAND EN FRANKRIJK. EN DAT JE PAS UREN MOET WACHTEN TOT ER IEMAND KOMT HELPEN, EN DIE EVENTUEEL 6 KOGELS KRIJGT EN DAN NOG NIET DOOD IS, OF ALS JE LIEVE BETROUWBARE HOND EEN KLEIN KIND AANVALT OFZO?? GOED GOED, DOE WAT JE NIET LATEN KAN MAAR IK HEB LIEVER EEN KLIEN POESJE DAN EEN STOMME ONBETROUWBARE HOND !!!
ps: zeg nu ni neeeeeeeeeee mijn hond is anders, mijn hond bijt niet, velen hebben dat ook gezegd, tja...
Wat jij zegt ligt meestal aan de opvoeding van hun baasje. Je kunt je hond goed africhten of 'm juist heel agressief opvoeden. Sommige honden hebben van zichzelf veel agressie inzich maar geloof me: labradors, golden-retrievers en nog wat andere soorten zijn hele zachtaardige en kindvriendelijke huisgenootjes!
tha_lady
12-06-2002, 20:58
mijn zusje
laterZ :blauwkus:
Oujdaboy
13-06-2002, 01:37
hola,
Iwa honden vindt ik hele vieze dieren ik heb liefer katten die zijn veel schoner maar als je aan mij vraagt wat mijn fafo n1 dier is dan neem ik een grote leeuw als topper.
adios
min life broerss..hahahah
jjokeee
mijn kanarietjee rood en groenn..een echte marokaan.. die me gek maakt in de nacht want zit in me kammer......het is een nachtzanger hahahah:)
en me live 3 lieve visjesss.. een groene gele..oranjee.....
hahah ik moet ze wel niet elke dag vergeten ete te geven.. want ben er al 2 verloren hihihih
Origineel gepost door shahzade
Mijn hond Tyson is een van de leukste dingen in mijn leven. Ik beleef veel plezier aan hem. Hond vindt ik favoriete dier nr. 1! Verder vindt ik katjes wel leuk, vogelspinnen, dolfijnen, lui-aards en orka's. Wat is jullie favoriete huisdier?
Vinden jullie trouwens niet dat ik erg veel op hem lijk?
ik moest echt lachen toen ik zag dat je hond tyson heet ik heb namelijk een vriendin die een hond heeft die tyson heeft maar dat is zo'n shitjoekeltje verder heeft ze nog een amerikaanse bulldog en een mastino ik ga zelf later ook een amerikaanse bull dog nemen verder hou ik van katjes en dat was het papegaai in mijn huis zou ook wel leuk zijn! kan die iedereen voor de gek houden!
doe mij maar een mooie zwarte panter, op mijn prive terrein! :giechel:
Een giraffe, die heeft van die mooie ogen en straalt zulke kalmte uit.....
Mijn ideale dier, gaat lekker zijn eigen gangetje en je hebt er geen last van......
een giraffe is trouwens wel groot.....
WHO CARES..... Dan maar een groter huis met een enorme tuin
En ik dan maar een olifant. Dan heeft hij zowat alleen dat huis nodig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.