Bekijk originele versie : ik ga trouwen, maar ben geen maagd meer..
Eind Juni gaat mijn huwelijk plaatsvinden. Maar er is iets wat me zorgen baart. Ik ben namelijk geen maagd meer. Vroeger heb ik iemand leren kennen. We waren heel erg verliefd. Door omstandigheden ben ik met hem naar bed geweest !
Mijn verloofde weet dit niet. Hij komt ook nog eens uit een traditionelere familie. Daarom durf ik het hem niet zo goed te vertellen. Zeker niet nu de beide families erbij betrokken zijn.
Wat moet ik doen? Help me...
Origineel gepost door MeisjeVan22Jaar
Eind Juni gaat mijn huwelijk plaatsvinden. Maar er is iets wat me zorgen baart. Ik ben namelijk geen maagd meer. Vroeger heb ik iemand leren kennen. We waren heel erg verliefd. Door omstandigheden ben ik met hem naar bed geweest !
Mijn verloofde weet dit niet. Hij komt ook nog eens uit een traditionelere familie. Daarom durf ik het hem niet zo goed te vertellen. Zeker niet nu de beide families erbij betrokken zijn.
Wat moet ik doen? Help me..
Ik vind "door omstandigheden" wel een slap excuus..
Zelf als je helemaal gek op die persoon ben, betekent het toch niet dat je t met hem kan doen... :rolleyes:
Maarre...ik vind dat je het tegen je verloofde moet zeggen..want als je begint met liegen..believe me...dan kan het nooit goed lopen... ;)
Meisje,
Doe zo snel mogelijk salaat Istighara (als ik het niet goed heb geschreven, mijn excuses daarvoor). God zal jou de weg wijzen als het goed is. Deze salaat is in situaties dat je niet weet wat je moet doen en dringend advies nodig hebt van Allah. Helaas weet ik niet precies hoeveel roekha's je moet doen en welke soera's je moet opzeggen.
Veel succes en hopelijk heb je spijt van je zonde. Als je spijt hebt betuigd aan Allah en opnieuw wilt beginnen met de juiste intenties, kan het bijna niet anders dan dat Allah je helpt.
True_angel
10-06-2003, 12:17
meid ik heb 1 ding te zegegn eerlijkheid duurt het langst als je nu al in het bootje stapt met een GROOT leugen... leef je je hele leven in 1 leugen....
T-ManiaC
10-06-2003, 12:19
Zeg hem de waarheid.. had je trouwens veel eerder moeten doen!
Ik garandeer je dat als jij echt van je houdt het je zal vergeven.. Maar wees in ieder geval eerlijk.. Daar bouw je toch een relatie mee om of heb ik het nou mis?
Relatie gebasseert op leugens is nog nooit een relatie geweest.. ;) !
beppie_truus
10-06-2003, 12:20
is hij wel maagd dan????
Origineel gepost door mounir001
Nou en joh, wat maakt dat nou uit. Zegt niks of je nou wel of geen goede meid bent. Gaat erom dat je van hem houd
Ga ervoor en als hij je echt wil, dan maakt het echt niks uit voor hem
DIT IS WEER ZO EEN BULLSHIT VAN DIE ZOGENAAMDE MODERNE ZEMALZ SIR ETQAWED WANT IK KEN JOU SOORT VOOR DOEN ALS MODERN MAAR ALS HET TIJD IS OM TE TROUWEN MOET ZE MAAGD ZIJN :o
EN JIJ KAN BETER EEN MAAGDEN VLIES RECONSTRUCTIE NEMEN GENIET JE BETER VAN JE HUWLIJK :zwaai:
True_angel
10-06-2003, 12:21
eerlijk ik denk niet dat hij het haar vergeeft.. ze had het in het begin moeten zeggen... ze staan op het punt om te trouwen.
bint_duh_bledie
Nou en joh, wat maakt dat nou uit. Zegt niks of je nou wel of geen goede meid bent. Gaat erom dat je van hem houd
Ga ervoor en als hij je echt wil, dan maakt het echt niks uit voor hem
ja tuurlijk is het goed ga ga ga
ik hoop dat je weet dat je dom meisje bent en ik hoop dat je het hem gaat vertellen voor dat je echt met hem het huwelijk in treed
vertel het hem dus snel wat nou als hij er heel boos om word dan kan je het altijd nog stop zetten maar als je het hem niet vertelt en je gaat dan met hem naar bed en hij komt daar zelf achter dan komt er een probleem die je beter zelf had moeten oplossen
en mischien houd degene zoveel van jou dat hij jou vergeeft en als nog met je wil trouwen en dat is het ennige wat ik voor je hoop
dus vertel het hem snel
HalfBlood
Origineel gepost door beppie_truus
is hij wel maagd dan????
Mooie :hihi:..
Origineel gepost door NOURD1N
DIT IS WEER ZO EEN BULLSHIT VAN DIE ZOGENAAMDE MODERNE ZEMALZ SIR ETQAWED WANT IK KEN JOU SOORT VOOR DOEN ALS MODERN MAAR ALS HET TIJD IS OM TE TROUWEN MOET ZE MAAGD ZIJN :o
EN JIJ KAN BETER EEN MAAGDEN VLIES RECONSTRUCTIE NEMEN GENIET JE BETER VAN JE HUWLIJK :zwaai:
Hahhahahahaahahahahaha ik ga stuk :giechel:
WeYo WeYo.... :goedzo: Ik geef jou echt groot gelijk
TwinkleEye_19
10-06-2003, 12:27
Origineel gepost door Rizlane
meid ik heb 1 ding te zegegn eerlijkheid duurt het langst als je nu al in het bootje stapt met een GROOT leugen... leef je je hele leven in 1 leugen....
:goedzo:
Maagdelijkheid is een belangrijk punt..zowel in de Islam als onze cultuur...
Hiermee moet je geen spelletjes spelen....de een kan het accepteren de ander niet, maar zeker niet dingen al voor het huwelijk verbergen!
Als hij erachter komt, heb je zijn vertrouwen in jou flink geschaad :(
Doe niet zo triest man, 90 % van ons mannen is niet meer maagd en wij maar eisen dat een vrouw maagd moet zijn. Ik heb liever iemand die eerlijk is en 'e'en keer een foutje heeft begaan. Dan een **** die nog " maagd" is maar ondertussen met Jan en Alleman zit te rotzooien. Ik draai al een tijdje mee vriend, du ik kijk iets langer dan mijn neus lang is.
Als zij spijt heeft en het is bij de ene keer gebeleven heb ik er geen moeite mee. Tuurlijk zou ik het liefst een maagd willen, maar als ik gek wordt op een leuke meid, interesseert me dat geen bal!!
MOET IK DEZE SHIT GELOVEN ONTHOUD EEN DING JE BENT EEN MAROKKAAN EN HET ZIJN ER WEINIG DIE DAN ZO ALS JOU OVER DENKEN OF JE DOET NET ALS ZO ALS DE HELFT VAN DE JONGENS OP MAROKKO.NL
True_angel
10-06-2003, 12:39
Origineel gepost door TwinkleEye_19
:goedzo:
Maagdelijkheid is een belangrijk punt..zowel in de Islam als onze cultuur...
Hiermee moet je geen spelletjes spelen....de een kan het accepteren de ander niet, maar zeker niet dingen al voor het huwelijk verbergen!
Als hij erachter komt, heb je zijn vertrouwen in jou flink geschaad :(
wallahila... de waarheid komt toch boven vroeg of laat.... en dan ben je hem echt voorgoed kwijt dat wilde je toch niet... dus zeg het hem nu voor het telaat is...
True_angel
10-06-2003, 12:43
meid ik beoordeel niemand...
maar je had ook kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.. dat er ooit een dag zou aanbreken dat je het moet vertellen... het gaat nu niet om de families maar tussen jou en hem... en dat jij het hem wel moet vertellen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.