Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kwaad

Pagina's : [1] 2 3 4

mimi_tangaouia
29-06-2006, 23:46

:kwaad: topic spreekt voor zich vertel waarom je kwaad bent. Ik was van de week zo trots op me zelf had leuke dingen gekocht me vaste lasten betaald en zelf nog 500 euro gespaard. Ik helemaal blij kom ik net thuis van de stad ligt er een blauwe envelop op mij te wachten. Ze willen nu 427 euro van mij hebben daar gaat die 500 euro

Zarah14
29-06-2006, 23:49
waarom willen ze geld van je dan

mimi_tangaouia
29-06-2006, 23:50
aangifte 2005 hebben de dames ook aangifte gedaan en zo ja hebben jullie al bericht gehad

Endless
29-06-2006, 23:51
Don't mess with the belastingdienst. :hihi:

mimi_tangaouia
29-06-2006, 23:56

ik heb nooit aangefite gedaan allen vorig had mijn man een eigen zaak geopend waardoor hij opeens bekend werd en ik ook :moe:

ouafaetoen
30-06-2006, 00:01
wahahah meid ken dat echt erg heb tot nu toe altijd terug gekregen ben student en werk erbij maar krijg en kreeg altijd terug heb dit keer geld terug gehad erg veel denk ik dan 600 euro's maar jah heb het nu helemaal opgemaakt aan onzin terwijl het eigenlijk bedoeldwas voor andere dingen dus nu volgend jaar ween een aanvraag doen om weer geld terug te krijgen dat is het voordeel als je nog jong bent en weinig verdient je kan zo denken meid mag3liesch want weet je waarom elhamdoelialah we leven we hebben dagelijks eten op tafel en het was maktab..en als je nou helemaal geen geld had om die 500 euro terug te betalen aan de belastingdienst..als je daar geen rekening had meegehouden etc denk gewoon positief doe ik ook altijd terwijl andere mensen diein mijn schoenen zouden staan anders gedacht zouden hebben als ze zoudenzien hoemijn financiele situatie eruit zou zien maar alsnog khair inschaallah betalend ie handel zou ik zegen voordat het meer wordt en je kan altijd een betalingsregeling met ze treffen wist je dat dan betaal je maandelijks maar ik zou gelijk betalen ben je gelijk van ze af en volgend jaar dan weer afwachten he

fatt
30-06-2006, 00:02
balen man, Ik ook vandaag, belde ik met de verzekeringsmaatschappij waarom zij nooit premie van mijn rekening afschreven voor de ziekenfonds, bleek dat ze een probleem hadden met het regelen van onze polis, dit loopt al sinds januari dit jaar, ik heb echt honderden keren gebeld maar iedere keer kreeg ik te horen ze hebben achterstand dus het kan effe duren, ik heb 4x 115,- betaald omdat ik daar een acceptgiro van kreeg (ik wist wel dat het fout was, maar dacht iets betalen beter dan alles in 1x krijgen en daarna dus maar verrekenen). Dus belde ik ze vanmorgen op zeiden ze dat ze in juli mij een rekening zouden sturen van alles wat open staat, een bedrag van €990,- euro, nou de centjes zijn ondertussen op geraakt en nu moet ik bijna een hele maandsalaris aan hun gaan geven omdat zij een fout hebben gemaakt, die zijn gek, ik heb maar een klachtenbrief gestuurd en dat ik er niet mee eens ben, ik wil wel betalen maar in termijnen maar, ik kan het echt niet zo gaan ophoesten kom op... zij maken fouten dus mogen ze ook wat soeppeler zijn... ik ben gewoon zoooo boossss dan he, ik had liever dat ze verkeerde bedragen afschreven dan helemaal niets, maar het kon gewoon niet iekkkk :moe: Groetjes Fat

mimi_tangaouia
30-06-2006, 00:07
wahahah meid ken dat echt erg heb tot nu toe altijd terug gekregen ben student en werk erbij maar krijg en kreeg altijd terug heb dit keer geld terug gehad erg veel denk ik dan 600 euro's maar jah heb het nu helemaal opgemaakt aan onzin terwijl het eigenlijk bedoeldwas voor andere dingen dus nu volgend jaar ween een aanvraag doen om weer geld terug te krijgen dat is het voordeel als je nog jong bent en weinig verdient je kan zo denken meid mag3liesch want weet je waarom elhamdoelialah we leven we hebben dagelijks eten op tafel en het was maktab..en als je nou helemaal geen geld had om die 500 euro terug te betalen aan de belastingdienst..als je daar geen rekening had meegehouden etc denk gewoon positief doe ik ook altijd terwijl andere mensen diein mijn schoenen zouden staan anders gedacht zouden hebben als ze zoudenzien hoemijn financiele situatie eruit zou zien maar alsnog khair inschaallah betalend ie handel zou ik zegen voordat het meer wordt en je kan altijd een betalingsregeling met ze treffen wist je dat dan betaal je maandelijks maar ik zou gelijk betalen ben je gelijk van ze af en volgend jaar dan weer afwachten he Ja betalen moet zowie zo het is ff balen

mimi_tangaouia
30-06-2006, 00:08
balen man, Ik ook vandaag, belde ik met de verzekeringsmaatschappij waarom zij nooit premie van mijn rekening afschreven voor de ziekenfonds, bleek dat ze een probleem hadden met het regelen van onze polis, dit loopt al sinds januari dit jaar, ik heb echt honderden keren gebeld maar iedere keer kreeg ik te horen ze hebben achterstand dus het kan effe duren, ik heb 4x 115,- betaald omdat ik daar een acceptgiro van kreeg (ik wist wel dat het fout was, maar dacht iets betalen beter dan alles in 1x krijgen en daarna dus maar verrekenen). Dus belde ik ze vanmorgen op zeiden ze dat ze in juli mij een rekening zouden sturen van alles wat open staat, een bedrag van €990,- euro, nou de centjes zijn ondertussen op geraakt en nu moet ik bijna een hele maandsalaris aan hun gaan geven omdat zij een fout hebben gemaakt, die zijn gek, ik heb maar een klachtenbrief gestuurd en dat ik er niet mee eens ben, ik wil wel betalen maar in termijnen maar, ik kan het echt niet zo gaan ophoesten kom op... zij maken fouten dus mogen ze ook wat soeppeler zijn... ik ben gewoon zoooo boossss dan he, ik had liever dat ze verkeerde bedragen afschreven dan helemaal niets, maar het kon gewoon niet iekkkk :moe: Groetjes Fat sooooooooo dan dat is ff slikken als zij toegegeven hebben dat het hun fout is dan moeten zij het accepteren dat jij het in termijnen wilt betalen en alsz eniet mee werken gewoon de consumetenbond of kassa bellen

fatt
30-06-2006, 00:21
sooooooooo dan dat is ff slikken als zij toegegeven hebben dat het hun fout is dan moeten zij het accepteren dat jij het in termijnen wilt betalen en alsz eniet mee werken gewoon de consumetenbond of kassa bellen dat is een goeie ja, had ik nog niet aan gedacht, nu heb ik een klachtebrief gestuurd, effe kijken wat ze daarop reagerennn

mimi_tangaouia
30-06-2006, 00:23
dat is een goeie ja, had ik nog niet aan gedacht, nu heb ik een klachtebrief gestuurd, effe kijken wat ze daarop reagerennn laats was er een uitzending van kassa of radar die over de zorgverzekeraars ging en alles wat fout ging na het nieuwe zorgstelsel

rbattiiaa
30-06-2006, 01:08
Wij betalen standaard elk jaat 500e terug :moe:

chahidaatje
30-06-2006, 01:34
Dan moet je een tandarts nemen die het gelijk van je zorgverzekering int.. Mijn tandarts declareert alles zelf van de zorgverzekering alhamdoullilah....

mimi_tangaouia
30-06-2006, 10:08
Wij betalen standaard elk jaat 500e terug :moe: ik voel je kwaadheid

mimi_tangaouia
30-06-2006, 10:09

Ik ben kwaad omdat ik gister naar de tandarts ben geweest (waar ik dooooooooodsbang voor ben) heb besloten om mijn donkere vullingen te laten vervangen, een gaatje dat gevuld moet worden :moe:, tanden lichter laten maken, el mohiem alles in een keer... Gisteren hebben ze alleen foto's gemaakt en met een spiegeltje in mijn mond gekeken.. KOSTEN: 160 EURO!! Voor de hele behandeling die mij te wachten staat moet ik 1230 euro neer tellen!! :eek: Ik ben gelukkig wel goed verzekerd, maar ik moet eerst dat hele bedrag voorschieten... DAAR BEN IK DUS KWAAD OVER!! Ik wil niet voorschieten :boos: :huil: das wel erg veel kan je niet contact opnemen met je zorgverzekeraar en vragen of ze het eenmalig kunnen uit betalen aan je tandarts. Niet geschoten is altijd mis.

Pagina's : [1] 2 3 4