Bekijk originele versie : Help, ik zoek een jasje!
hopeloos23
29-06-2006, 22:12
Dag lieve mensen,
ik ga binnenkort trouwen, en ik heb een hele mooie bruidsjurk, maar deze is strappless. Daarom heb ik een jasje nodig die wat bedekt, anders is deze te bloot! Of iets anders. De jurk is verstelbaar (mt 38) ik zelf heb mt 36, maar de jurk pas ik wel maar het jasje die er bij hoort dus niet!!! De jurk is prachtig maar zonder jasje kan ik t niet aan! Dus wie kan mij een mooie jasje verhuren voor een mooie prijs, mt 36, wel een net jasje he dames. de bruidsjurk is wit, dus het jasje moet ook wit zijn!
Alvast bedankt :banana: :rolleyes: :kus:
Maghrebia_
29-06-2006, 22:16
Up, ik heb het niet maar insha allah vind je het! je kan ook kijken bij winkels voor gala jurken daar heb je meestal ook wel nette bolero's
tempted_2_touch
29-06-2006, 22:28
www.*************/miss_bruidje
Sanae_23_
30-06-2006, 08:45
Dag lieve mensen,
ik ga binnenkort trouwen, en ik heb een hele mooie bruidsjurk, maar deze is strappless. Daarom heb ik een jasje nodig die wat bedekt, anders is deze te bloot! Of iets anders. De jurk is verstelbaar (mt 38) ik zelf heb mt 36, maar de jurk pas ik wel maar het jasje die er bij hoort dus niet!!! De jurk is prachtig maar zonder jasje kan ik t niet aan! Dus wie kan mij een mooie jasje verhuren voor een mooie prijs, mt 36, wel een net jasje he dames. de bruidsjurk is wit, dus het jasje moet ook wit zijn!
Alvast bedankt :banana: :rolleyes: :kus:
Hai lieverd,
Mijn bruidsjurk is ook strappless en ik heb een belero jasje laten maken... wel van organze stof.. in maatje 36
voor wanneer heb je hem nodig en waar woon je..
Groetjes San
amthienza
30-06-2006, 16:49
jammer mijn zusje heeft hem in het ivoor maatje 36
Supermannetje
30-06-2006, 20:49
Ik heb hem nodig in september!
Organza stof is toch doorzichtig, is dat niet te bloot? laat t me even weten! P.s ik woon in utrecht. en jij?
p.s bedankt voor jullie lieve reacties!
hopeloos23
30-06-2006, 20:52
dag meiden, dat hierboven ben ik hoor, maar ik dacht dat mijn broertje uitgelogd was, maar dat was nog niet zo!
hihihihi,
aminatamazight
30-06-2006, 23:14
hoi,
je kan zoeen jasje bestellen bij me ,en die met kraagje heb ik te huur
in maat 36
zie mijn topic
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=993895
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.