Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mij helpen

K_Prone
10-06-2003, 10:57

:zwaai: :zwaai: salaam wie kan mij helpen mijn avatar te veranderen. ik heb plaatjes, maar elke keer zegt ie dat ze ongeldig zijn, maar elke keer als ik ze controleer zijn ze toch gif jpg plaatjes. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen. Wa alaikom salaam :zwaai:

maroc_ladysiham
10-06-2003, 10:59
ja dat heb ik ook heel vaak :kwaad:

K_Prone
10-06-2003, 11:02
Origineel gepost door maroc_ladysiham ja dat heb ik ook heel vaak :kwaad: weet je hoe je dat kan veranderen dan :(

maroc_ladysiham
10-06-2003, 11:19
neej :(

T-ManiaC
10-06-2003, 11:21

Ik wel.. :) Heb je het net uigelegd op je ander topic bij kletshoekje :)

K_Prone
10-06-2003, 11:24
Origineel gepost door T-ManiaC Ik wel.. :) Heb je het net uigelegd op je ander topic bij kletshoekje :) ik kan ze alleen maar opslaan als bmp bestand :(

T-ManiaC
10-06-2003, 11:29
Ik heb zelf windows xp... Kijk als je het plaatje wilt opslaan.. heb je twee vensters. De een waar je de naam kan intypen en daaronder kan je kiezen uit de verschillende keuzes... dus bmp, gif en jpg. Kiez JPG en sla em op.. gebruik die en dan zal het je lukken... :)

K_Prone
10-06-2003, 11:30
Origineel gepost door T-ManiaC Ik heb zelf windows xp... Kijk als je het plaatje wilt opslaan.. heb je twee vensters. De een waar je de naam kan intypen en daaronder kan je kiezen uit de verschillende keuzes... dus bmp, gif en jpg. Kiez JPG en sla em op.. gebruik die en dan zal het je lukken... :) maar dat is het probleem juist ik kan alleen kiezen uit bmp en niet uit gif of jpg hoe kan ik dit veranderen dan:(