Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn sommige Marokkaanse dames zo afstandelijk?

Pagina's : [1] 2

moussystyles
10-06-2003, 10:52

Aangezien ik niet zo op Nederlandse dames val ben ik op mijn eigen soort aangewezen, en dat vindt helemaal niet erg in tegendeel trouwens ik ben trots op de schoonheid van sommige Marokkaanse dames en hoop mijn leven te mogen delen met zo'n parel. Maar vindt het toch een beetje jammer dat contacten niet zo makkelijk zijn gelegd het moet natuurlijk geen peanut zijn om de aandacht van een nette dame te trekken anders was het geen nette dame ;) . Het valt me gewoon op dat als je die leuke dame bent tegengekomen is het bijna onmogelijk om die dame spontaan en eerlijk aan te spreken je wordt bijna gedwongen om mee te gaan in de houding ja jullie weten wel wat ik bedoel. Voor alle duidelijkheid niet alle dames zijn zo! Je hebt gelukkig nog spontane leuke meiden ertussen zitten die niet naast hun schoenen lopen go Yasmine, Zoubida en lala Tetouan. Ik had graag gezien dat iedere persoon apart wordt bekeken en niet gelijk in een vakje geplaatst zo van dat is toch een player kijk maar naar zijn haren en kleding. Dat is gewoon erg jammer kijk naar dit Marokkaans gezegde li ma3arfiksh gesrak wie je niet heeft leren kennen heeft je verloren serieuze reacties zijn altijd welkom Thalla Fadil

zahia
10-06-2003, 11:35
Hey samie...........:D Mischien ligt het wel aan jou moesie...:rolleyes:

BintElmagreb
10-06-2003, 11:37
Li ma3arfesh gasrek. Die vind ik echt goed van alles wat je opgeschreven hebt. Goede gezegde.

moussystyles
10-06-2003, 11:38
Misschien wel Zahia, maar ik eis echt niet teveel of bedoel je mijn uiterlijk? Ik vindt dat je daar geen oordeel over mag vellen simpelweg omdat je me nooit hebt gezien, en ik ga mijnzelf echt niet in de hemel prijzen of zo ik ben gewoon een normale leuke jongen voor mensen die me echt niet geloven pm me je emailadres en ik stuur je mijn foto.

moussystyles
10-06-2003, 11:39

Dankjewel bint al magrheb, ik zei toch dat er nog wel spontane dames bestonden :)

Luiza
10-06-2003, 12:05
Ik heb nix te zeggen, alleen maar.... je hebt gelijk

moussystyles
10-06-2003, 12:34
Luzia vindt het fijn dat je het met me eens bent maar zou je aub nader willen verklaren op welke punten je het met me eens bent en waarom?

NadorChica
10-06-2003, 12:59
je wilt zeker weten waarom ze zo afstandelijk doet, yek?? nou dat ligt zo (ik spreek voor mezelf!!); Als ze er op ingaat om ergens wat te gaan drinken, dan denkt de gozer dat ze makkelijk is, en geloof me, niemand wil dat een jongen zo over haar denkt. Niet iedereen is een player, maar dat weet je op het eerst niet, dat weet je pas als hij veel moeite heeft gedaan om je te krijgen, dat zegt hoeveel je waard voor m bent.. maar uiteindelijk kan je pas iemand oordelen als je met diegene samenwoont, nooit van te voren, al ben je jaren samen. almoehiem, ik hoop je hiermee geholpen te hebben en dat je nu begrip hebt voor het gedrag van de dames onder ons.. thalla... kusjes Nihad

moussystyles
10-06-2003, 13:09
:zwaai: dankjewel nadorchica echt een antwoord waar ik wat aan heb!

wiam
10-06-2003, 14:16
Hey, Ik denk persoonlijk dat veel meiden niet arrogant zijn, maar dat het komt door onzekerheid en angst! Als ik op straat loop en een jongen wil een praatje maken, dan zie ik daar geen probleem in..........oke ik ben iets te spontaan en praat met iedereen die gewoon aardig en normaal doet! Het ligt er ook aan hoe de jongen zich opstelt en gedraagt!! Bepaalde jongens daar weet je het een en ander al over (negatieve dingen), daar kun je het beste uit de buurt van blijven! Ik probeer elke individu (jongen of meisje) op zijn gedrag te beoordelen en ik zal zeker nooit de boel over 1 kam scheren! Mohiem dat was mijn mening!! Groetjes van Mij

moussystyles
10-06-2003, 14:23
Thanx Wiam!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Apatisch
10-06-2003, 16:21
Over welk soort contact heb je het ? Langs het net of gewoon in het dagelijks leven ? Er is nl. een verschil. Sommige mensen zijn gewoon wantrouwig, vooral in het begin, het is een soort van verdedigingsmechanisme. Het gaat echt niet over wat die persoon zou denken, het interesseert me echt geen moer of die zou denken die is losjes of wat dan ook. (persoonlijk gezien dan) Het is gewoon een gevoel dat je overvalt op dat moment en misschien ga je dan iets verkeerd zeggen of de verkeerde houding aannemen ... het klinkt misschien chinees ;) nou ja Ik zou zeggen ,als je die ene persoon graag hebt : niet opgeven - je moet ook niet de allures aannemen van een stalker ;) maar be gentle (niet te klef ) en eerlijk, eigenlijk gewoon jezelf zijn.

ze3maze3ma
10-06-2003, 16:39
volgens mij ben jij mij nooit tegen gekomen

ze3maze3ma
10-06-2003, 16:40
volgens mij ben je mij nooit tegengekomen

miriammetje
10-06-2003, 17:09

je hebt wel gelijk jongen maar zo als je zei als we niet afstandelijk zijn zijn we geen netee damens meer dus ja het is kiezen of delen

Pagina's : [1] 2